🕊️ 5

12.9K 870 110
                                    

🌈

"Parmağım yandı, yandı!"

Ekim panikle parmağını soğuk suya sokmak yerine Direnç'e götürdü öpmesi için. Canı felaket derecede yanıyordu ama umrunda bile değildi, şuan Direnç parmağını öpmeliydi.

"Güzelim hemen suya tutalım." Adam endişelenmişti, Ekim'in canı çok kıymetliydi.

Hem Ekim için hem de Direnç için.

"Önce öp, çok acıyor." Ağlayacaktı şimdi, ne diye semaveri tutmaya çalışıyordu ki zaten! Aptaldı aptal. Direnç onun böylesine nazlı ve ilgi bağımlısı oluşuna gülümsedi.

"Öpeyim tabii ama sonra krem sürelim." Ekim uslu uslu başını salladı ve Direnç'in parmağını öpmesini seyretti. Ardından ne olur ne olmaz diyerek aldığı ecza çantasını açıp içinden yanık kremi çıkardı.

Dikkatlice oğlanın parmağına sürdü, Ekim ise dikkatle Direnç'e bakıyordu. "Neden baktın öyle?" Direnç'e ne olmak istiyorsun diye sorsalar, Ekim'in mutluluğu olmak isterim derdi elbet.

Oysa hepsi zaten Direnç'e aitti. Tüm üzüntüleri, sevinçleri, yalnızlığı, kalabalığı hep onunla yaşıyordu Ekim.

"Direnç abi sen çok güzel bir adamsın, karın olacak kişi çok şanslı bence." Direnç'in bir anlık umudu iğne değmiş balon gibi patladı bir anda. "Neden? Neden şanslıymış karım?"

Ekim güzel yüzüne kendisi kadar güzel bir gülümseme kondurdu.

"Baksana sana hep ayak bağı oluyorum, sakarım, aptalım çokça ve çocuğum... Buna rağmen bana değer veriyorsun, seviyorsun,  senin için hep ilk sıradayım. Kardeşin gibi gördüğün birine bu kadar değer veriyorsan karına olan tavrını düşünemiyorum." Direnç sadece sustu ve dinledi.

"Anladım, evet karım çok şanslıymış." Ekim başını salladı. "Ama ben kıskancım, benden önce evlenemezsin." Tembih eder gibi konuşup güldü oğlan.

"Çok bencilsin, bazen beni öyle yoruyorsun ki anlatamam sana." Ekim'in kaşları çatıldı. "Nedenmiş o?" Anlamıyordu, ne yapmıştı ki şimdi?

"Boşver, saçmaladım biraz. Hadi bak balık tuttum sana bir sürü, temizleyip yiyelim." Ekim karşısındaki adamı zorlamayacaktı, eğer bir derdi varsa söylerdi bir gün.

"Peki, ben salata yapayım sen balıkları yap olur mu?" Direnç yara olan parmağı öptü tekrar, kremli olmasını umursamadı. "Sen otur, ben beyime yemek hazırlayacağım."

Bu laf Ekim'in kıkırdamasına neden oldu ve oyununa eşlik etti. "Tamam kocacım."

Direnç'e ne yaptığının farkında bile değildi.

🌈

Ekim:
O kadar çok eğlendim ki dün

Özledim eve gelince

Direnç:
Keşke hep o anda kalabilseydik

Ekim:
Keşke ya of

Bu arada Yusuf benden özür diledi ve hediye gönderecekmiş

Direnç:
Gönlünü alabildi mi

Ekim:
Affettim

Direnç:
Ne güzel

Ne şanslı adammış ya

Senin tarafından seviliyor

Ekim:
Yaaaa🥺🤭

Ama sen bir tanemsin ki benim

Gerçekten şanslı mı

Direnç:
Gerçekten şanslı

Bir kere sana sahip/

Öyle yani

Ben şimdi duş alacağım uyurum sonra

İyi geceler güzelim

Ekim:
İyi geceler Direnç abi

Seni seviyorum

Direnç:
Ben de

Ben de seviyorum

🌈

Bölüm nasıldı?

Direnç ruh halimi yansıtıyor, çabalamam lazım belki ama yorulmuşum

Sizi seviyorum ♥️

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin