🕊️ 31

10.8K 762 74
                                    

Normalde smut yazacaktım ama zamanı değil diye düşündüm

Bir bölüm daha yazacağım

70 yorum 80 oy sınır



🌈

"Of hep salya yaptın karnımı ya, yeter!" Adam sülük gibi yapışmıştı iki saattir, eve alarak hata etmiştim resmen. "Ya ne salyası, sanki saatlerdir seviyorum he!" Çemkirmeme çemkirmesine şaşırarak baktım.

Pardon?!

"Git şuradan, yeter tamam öptün." Karnımın her tarafını öptüğü için içimdeki şimdiden net bir şekilde babacı olan bebeğim kımıl kımıl hareket ederek beni rahatsız etmişti.

"Tamam tamam, bu akşam burada kalmak istiyorum." Suratıma üzgünmüş gibi yapması gram vicdanımı sızlatmıyordu. Onun aldığı evden kovacaktım onu birazdan.

"Hayır, olmaz." Omuzları inmiş elleri elleri bulup sıkıca tutmuştu. "Ya ne olur bir gece seninle kalsam? Sanki seni yiyeceğim ya!" Ulan şaka maka yersin de sen...

Neyse.

"Ya kalıp ne yapacaksın Allah aşkına be? Birazdan yatıp uyuyacağım zaten." Gözlerinin ışıl ışıl bana bakması içimi biraz garip yaparken bunu görmezden geldim, bunca şey yaşanmamış olsaydı şuan evli bir adamı seviyor olurdum.

Fakat kesinlikle bu kadar üzülmezdim.

"Ya kalmayıp ne yapayım? Hm? Ne güzel uyusam burada, sabah hatta kahvaltı da hazırlarım ben. Valla bak!" Onu bu kadar kolay affetmek istemeyen tarafımın ağır basması için nelerimi vermezdim şuan. "Senin yaptığın kahvaltıyı yemem ben."

"Yersin, bak sana kaşarlı omlet bile yaparım." En sevdiğim kahvaltıyı öne sürerek aklımı çelmeye çalışmasına güldüm, gerizekalı adam.

"Omleti yerdim sadece o zaman." Kaya da gülümserken muzipce baktı. "O zaman kalıyorum?" Başımı olumluca salladım ve sağ gösterip sol vurdum.

"Kesinlikle hayır."

"Ya Selim! Yıldım he, banane ben burada kalıyorum. " Bana sormadan ayağa kalkıp koşarak odama girerek kapıyı kapattı. "Gerizekalı ya." Ben de peşinden ayağa kalkıp kapıya kadar ilerledim.

Aptal benim evimde benim odama kendisini kilitleyerek mi kalacaktı yani?

"Kaya kapıyı aç odama uyumaya gireceğim!" Kapının ardından gelen minik bir sesten başka bir şey yoktu. "Kaya? Açsana kapıyı ya?"

"Banane!" İçeriden gelen derin ama çocuksu çıkan sesle güldüm. "Ya aptal mısın sen? Tamam kal burada ama çık odamdan." Bir kaç dakikalık kapı macerasından sonra kapıyı açıp yüzüme baktı.

"Beraber mi uyuyacağız?" Gerizekalı mısın sen bakışı attım ona. " Siktir git salona, sinirimi bozma."

"Bari pijama ver."

"Çıplak uyu."

"Of ya!"

"Sus."

🌈


Selim:
Allah'ın belası yastığımdan ne istedin de çaldın

Kaya:
Baya yumuşaktı

Hem zaten aynı odada uyumadık

Selim:
Kaya biz bir kaç ay önceye kadar kanlı bıçaklıydık ve şuan sanki beni seviyormuş gibi davranıyorsun

Davranma

Kaya:
Selim kaç ay geçti üstünden, ben alıştım senin varlığına

Ayrıca on numara da anlaşıyoruz yani

Eskiyi unutma ama yeni halimi de yadırgayıp durma

Bebeğimiz doğduğunda beraber yaşayacağız zaten

Konuştuk bunları

Selim:
Yine de beni seviyormuş gibi yapma

Mesafeli olalım

İstemiyorum ben

Kaya:
Hiç mi istemiyorsun?

Selim:
İstemiyorum

Bana yakın davranma

Tamam baba olacaksın ama bu kadar, başka bir şey olamaz aramızda

Sen bebeğimin babasısın

Kaya:
Peki

🌈

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum ♥️🌼

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin