Günün üçüncü bölümü
Seri gönderiyorum yine:)
🌈
"Vurup durma kapıma hayvan!" Selim kapıyı alacaklı gibi çalan adama öfkeyle bağırdı. "Aç o zaman siktiğimin kapısını."
Karşı yanıt aldığında ofladı ve kapının hemen ardında ne yapacağını düşündü. Açsa bir dert açmasa bir dertti, gerçekten ne yapacağını şaşırmıştı.
"Yeter artık, konuşacak bir şey yok. Sen yoluna ben yoluma." Cebindeki telefonun titredi birden, cebinden çıkardı ve arayana baktı Selim.
Annesi...
"Efendim anne?" Gergindi, annesi bu saatte aramazdı boşuna, bir şey olmuş olmalıydı. "Kapında bir serseri varmış? Bir kırıklarını eve toplamadığın kalmıştı, aferin sana. Çabuk ol kov şu adamı, rezil ettin bizi siteye."
Ofladı Selim, demek anında annesine yetiştirilmişti. "Öyle bir şey yok anne, kimi gördün yanımda bu zamana kadar?" Usanmıştı artık, her şey üstüne üstüne geliyordu.
"Ben bilmem, kapında bağırıp duruyormuş. Madem sevgilin var ne diye ayrılıyorsun? Zaten seni bu halde kabul edecek kişi bir elin parmağını geçmez, sen bir de oğlandan ayrılıyor musun? Aptal!" İçi acıdı Selim'in, belki hiçbir kıymeti yoktu ailesi için ama demek ki kapısına dayanan adam onu öldürse ailesi onu suçlu bulacaktı.
Omuzları çöktü.
"Tamam anne." Daha fazla bir şey demesine müsade etmeden telefonu kapattı ve kapıya ilerleyip açtı. Karşısındaki adam bir hayli öfkeli ve ateş saçan bir ifadeyle kendisine bakıyordu.
"Ne var? Söyle de git hemen, herkese rezil oldum senin yüzünden." Dimdik bakıyordu Kaya'ya, korkusu yoktu, hatta şuan onu öldürse ne mutlu olurdu ama!
"Beniz... Benimle barışacak ama tek şartı var... Bu şehirden gitmeni istiyor." Dumur olmuştu Selim, hızla nefesi boğazında düğümlendi. Karnı ağrıyor, kusacak gibi hissediyordu.
"Affedecek mi...?" Beniz'le konuşmuştu fakat affetmesini beklemiyordu. "Benim gitmemle senin affedilmenin ne anlamı var? Ne alaka? Ayrıca seni nasıl affetti o?" Aklında milyon tane soru vardı haklı olarak.
Nasıl affedilmişti?!
"Konuştuğunda seni görmüş, senden asla hoşlanmayacağım kanısına varmış ve hata olduğunun farkında. O yüzden affetti ama gitmen lazım." Selim'in elini tuttu birden, yalvarır moda geçmişti.
"Selim... Sana başka bir yerde ev alırım, söz veriyorum istediğin her şeyi yaparım ama buradan git. Hem seni zaten bu halde kimse sevmez, inan bana mutlu olursun orada." Daha fazla nasıl dayanabilirdi ki Selim!
Hıçkırıkları peş peşe gelmiş, gözyaşlarıyla ahenkli çıkıyordu. Kaya dondu kaldı karşısındaki görüntüyle, canı çıkacakmış gibi ağlıyordu oğlan.
"Dur dur özür dilerim ağlama, Selim ağlama lan dur bi, özür dilerim. " Selim'in göz yaşlarını silmek için ellerini yanaklarına koydu ve yakaladı her bir yaşı.
"Ağlama dur artık." Selim ise kendisini asla durduramıyor, engelleyemiyordu. "Du-duramı-yorum." Kaya ne yapacağını bilmez halda Selim'in yüzüne baktı bir kaç dakika kadar, hala gözyaşları durmazken kaya beklenmedik bir hamle yaptı.
Selim'in belinden tutup kendisine çekti ve sarıldı sıkıca, sırtını aşağıya yukarıya okşayıp teselli ederken hiçbir şey düşünmüyordu.
Selim'in sinir krizine şahit olduğu için tuhaftı sadece.
"Git artık, ben de gideceğim söz. Bir daha asla dönmeyeceğim buraya, tamam mı? Git artık." Kendine gelir gelmez göğsüne sığındığı adama vurarak evden çıkardı Selim.
İki ay içinde hayatı alt üst olmuştu.
Olmaya da devam edecek gibi duruyordu.
🌈
Direnç:
Beniz Kaya'yı affetmişEkim:
NeNE????
Nasıl ya saçma sapan şeyler
Aldatılmanın affı mı olur
Ay delireceğim
Direnç:
Şuan Selim'in yanına gidiyorumAğlayarak aradı az önce
Sanırım kızın affetme şartı Selim'in bu şehirden gitmesiymiş
Hıçkıra hıçkıra konuştu benimle
Hay ya rabbim ya
Ekim:
Ben annemle babama söyleyeceğim bu durumuBaşka türlü abimin önüne geçemeyiz
Kafayı yemişler hep beraber
Sen git Selim abiye
Ben de annemin yanına gidiyorum
Direnç:
Tamam güzelim ama dikkat etAbin bir şey yapmasın
Ekim:
Of o bana ne yapabilecek yaDirenç:
Tamam yavrum haberleşelim o zamanEkim:
Tamam DirençHaberleşiriz
Direnç:
Direnç mi/🌈
Kayanin amına koyabilirsiniz
Serbest
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni biliyon ben seni severim
General FictionNot: Allah çarpsın ki Ekim erkek ve eşcinsel bir kurgudur. Not2: iki ana çiftten oluşuyor kurgu. EkimxDirenç. KayaxSelim. Ekim: abi... abi senin adın gerçekten Direnç mi Direnç: yok ohm amk .....