🕊️ 24

11.3K 793 118
                                    


Günün kim bilir kaçıncı bölümü

Yorumu hak ediyor.

🌈

"Hamile..." Kaya yatakta yatan ve serum takılan Selim'i izledi biraz, hala inanamıyor gibiydi. Cidden bir ihtimal, baba mı oluyordu yani?

"Yok canım... " Kendi kendine konuşuyordu,  düşüne düşüne delirecekti şimdi. "Ya benden değilse?" Kafasını olumsuz anlamda salladı. "Yok, Selim başkasıyla o tür bir ilişki içinde olsa bilirdik. En azından bunu bilirdim."

"Allah Allah... Anasını satayım ya sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim, hasbinallah. Oğlum baba oluyorum." İçinde bir yerlerde baba olacağı için işte ben yaptım gururlanışı vardı.

"Kız olsa mesela abi çok iyi olurdu ya, gözlerini Selim'den alsa... Benden alacak bir şeyi yok amına koyayım... O zaman erkek olsun, bak o zaman her şeyini benden alabilir." Heyecanlı heyecanlı kendisiyle konuşurken uyandı Selim.

"Ne oluyo?" Başı inanılmaz ağrıyordu. "Yat geri, dinlenmen lazımmış." Ayağa kalktı birden Kaya, Selim'in dinlenmesi için göğsünden tutup yatağa yatırdı.

"Kaya ne işim var burada?" Korkuyordu, ya kaya bebeğini öğrenir de aldır derse? O zaman ne yapardı Selim?

"Konuşurken bayıldın, ben de apar topar götürdüm hastaneye. Selim... Hamilemişsin..." Yüzü yoktu devamını getirmeye, nasıl doğuracak mısın diyecekti ki?

Kalbi korkuyla atmaya başladı Selim'in. "Kim dedi sana bunu?" Eli hemen karnını buldu. "Doktor dedi, stres yapmaman sinirlenmemen gerekiyormuş. Yoksa bebek düşermiş, öyle dedi." Masum masum doktorun tüm dediklerini sıralamıştı Selim'e.

"Tamam ben toparlanırım, sen git." Kaya'nın kaşları çatıldı birden." Konuşmamız gerekmiyor mu? Selim bebeği tek yapmadın, hatta biraz araştırsak bebeğin yapımında senden çok benim emeğim vardır."

Güldü Selim, mutluluktan uzak bir gülüştü bu. "Doğru, yaparken baya emek verdin o gece, biliyoruz bunu." Kaya yatağın yanına oturdu ve derin bir nefes aldı. "Bu bizim bebeğimiz ya hani, ona zarar vermeyeceksin değil mi?"

"Hayır ama buradan gideceğim zaten, cidden ben hiçbir şey istemiyorum senden Kaya. Sen Beniz'le evlenirsin ben de giderim, doğunca ona soyadını vermek zorunda da değilsin, hak da istemem." Kaya'nın kaşları Selim'in her kelimesinde biraz daha çatıldı.

"Gitmiyorsun, benden uzakta bizim bebeğimizi büyütemezsin, öyle bir dünya yok!" Selim ağrıyan başını ovdu bir kaç saniye. "Ne yapayım Kaya? Sen Beniz'le evcilik oynarken ben ne yapayım?"

"Halledeceğim ben, her şeyi halledeceğim. Sen sadece bana bırak."

"Siktir git, halledecekmiş!"

"Cinsiyeti ne olur sence?" Kaya Selim'i umursamadan oğlanın karnına bakarak konuştu. "Senden olacak olan boktan hallice olur ama benim de genim var arada."

"Bence kız olmasın, ben biraz kıskanç bir adamım." Hala umursamıyordu. "Ulan sen büyüteceksin sanki he."

"Gözleri senin gözlerine benzeyebilir, güzel gözlerin var neticede, inkar edecek değiliz." Selim hasbinallah çekerek arkasına döndü ve uyumaya başladı.

Ne hali varsa görsündü!

🌈

Ekim:
Ayyy abim öğrenmiş!

Direnç:
Güzelim bizi biliyordu zaten

Ekim:
Hayır Selim abimin hamile olduğunu öğrenmiş

Direnç:
Selime zarar verdiyse bu sefer öldürürüm onu

Ekim:
Şey... Babama şey dedi

Baba olacağım için artık şirketlerden birini bana devret

Bakmam gereken bir bebeğim var dedi

Abimi cinler mi çarptı acaba gece

Direnç:
NXKSKSKNSKS

Güzelim ya

Umarım gerizekalı hallerinden arınır yoksa işimiz var

Ekim:
Ayh düzelir o ama Selim abimi çok kırdı, umarım onun da gönlünü alabilir

Direnç:
Beniz var ama

Ekim:
Ay icabına bakarım ben

Onu dert etmiyorum

Şuan tek derdim sensiz olmak?

Direnç:
Yarım saate camının altındayım

Ekim:
Ay ama sen aşkın tanımı mısın?

Direnç:
Sensin o

Güzel sevgilin

Ekim:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭

🌈

Kaya baya düzelecek de Selim çektirmeye devam edecek

Taviz yok

Bizim kalbimizi çok kırdı beyefendi

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ♥️🌼

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin