🕊️ 38

9.9K 774 87
                                    


Zabağın görü bea

Bu saatte bölüm yazdım

🌈

"Sevgiliniz ortalıkta görünmüyor, sır gibi saklıyorsunuz. Erkek olduğu için mi?" Ortak projeleri olmasaydı kesinlikle aynı masaya oturmayacağı adam konuşurken elindeki çatalı ve bıçağı bırakıp sakin bir nefes aldı.

"Hamile olduğu için dinlenmesi gerekiyor sürekli, bu gergin ortama getirip de canını sıkamam güzel sevgilimin." Kaya'nın sakinlikle konuşmasına kadınlardan biri kıskançlıkla baktı.

"Merak ediyoruz aslında, Beniz hanımla evlenecektiniz fakat bir anda bitti, hemen ardından bir erkeği hamile bıraktığınızı öğrenmek... Garip geldi açıkçası." Kaya gülümsedi, güzel bir imaj vermeye çalışıyordu.

"Aşık oldum Yeliz hanım, bir anda aşık oldum. Pişman da değilim açıkçası." Dinçer abisine bakıp güldü. Heyt be dedi içinden, senden de adam oldu he.

"Beniz'e ayıp oldu tabii ama abimin hayatına bir sürpriz olarak girdi bir anda, güzel bir şeyler oldu." Masadaki diğer konuklar başlarını salladılar. "Yani öyledir elbette ama yine de bir erkeğin hamile kalması... Tamam 2023'teyiz ama hala normal gelmiyor bana şahsen, karnı falan da büyümüştür şimdi... Biraz kötü bir görüntü."

Kaya sinirlendiğini hissediyordu kesinlikle, bugün ya şirketini batıracaktı ya da tımarhaneye randevu alacaktı.

"Hayatımda gördüğüm en güzel şey oluyor kendisi, siz dert etmeyin böyle şeyleri." Onlara kadar düşmüş müydü bunu düşünmek?! Hem Selim ne de güzeldi öyle, özellikle burada anlatmasına gerek var mıydı?!

"Sizin imajınız için söylüyorum ben aslı-"

"Yeter! Ya düzgünce yemeğinizi yiyin ya da toplantı da yemek de anlaşma da son bulsun. Benim bebeğim ve sevgilim hakkında hiçbirimiz yorum yapma hakkına sahip değilsiniz hiçbiriniz."

🌈

Kaya:
15 dk ya ordayım

Ne istersin

Selim:
Şey saat daha 21

Çok mu erken bitti

Ben oradan biriyle yakınlaşırsın diye beklemiştim

Kaya:
Selim ben senin de kafanı sikeyim tamam mı

Bak büyük harflerle yazacağım

GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ TEK İNSAN SENSİN

SEN VE BEBEĞİM

ARTIK ARAYA BAŞKALARINI SOKUP DA BENİ DELİ ETME

Selim:
Neden bana yükleniyorsun ki

Ne yaptım ben

Kaya:
Özür dilerim

Çok özür dilerim sinirlerim bozuk biraz

İstediğin ne varsa alıp geleyim evine olmaz mı?

Selim:
İstemiyorum

Evine git

Kaya:
Benim evim sensin

Sus da söyle işte

Selim:
Kaya istemiyorum gelme dedim

Uyuyacağım ben

Artık gelmeni istemiyorum

Kaya:
Selim yapma şunu işte

Ben sana gelmek isterken tüm kapılarını kapatma bana

Ben sana istesem de ulaşamıyorum öyle olunca

Selim:
Ulaşmanı istemiyorum zaten

Ben olanları unutamıyorum

O nedenle olmaz bizden

En iyisi senin uzak durman

Kaya:
Peki

Peki Selim

İyi geceler, kendine de iyi bak

🌈

Selim kayayı affetmesin diyorsunuz

Gerçekten affetmesin mi

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum ♥️🌼

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin