🕊️ 19

11.6K 871 153
                                    


🌈

Ekim gecenin bir yarısı olduğu için evinin balkonundan girmeye çalışan adama kıkır kıkır güldü. Lenin demişti fakat o bu kadarını beklemiyordu, gecenin bir yarısı tek kelime için gelinir miydi hiç?!

Delirmişti bu adam!

"Ay Direnç ya!" Elini ağzına götürdü hemen, içeriye geçmeleri gerekiyordu çünkü çıplak bacakları üşümüştü. Direnç balkona tırmanıp kendisini tamamen yukarıya çekince karşısındaki güzelliğe baktı.

"Kurban olurum lan sana, gir içeriye üşüme." Sakince belinden tutup içeriye doğru yönlendirdi oğlanı.

Oğlanın bacaklarına bakmamak için kendisiyle savaşması yetmiyormuş gibi yeni duş aldığı belli olur bir şekilde tüm oda Ekim kokuyordu.

Adının aksine o bir mevsim olsa yaz olurdu kesinlikle.

"Gece bu saatte tek kelime için mi geldin?" Tam şu anda Direnç tarafından şımartılmayı bekliyordu. "Senin ağzından anlamsızca çıkan her lafa dâhi dünyanın en önemli anlamlarını yüklerim ben o nasıl söz?"

Oğlanın yatağına oturmuştu azıcık soluklanmak için, Ekim utanmadan oturan adamın kucağına yöneldi. Sanki yarım saat önce açıkça itiraf yapmamış gibi.

"Sen çok utanmaz oldun Ekim." Belini sarmış kendisine çekmişti, 20'lerinin ortasına gelmiş kalbi 60 yaşındaki insanla yarışıyordu Ekim'in yanında. Kalp hastasıydı sanki.

"Ama olmayayım mı? Hem ben senin kucağını çok seviyorum." Nazlana nazlana konuşmasına dayanamayıp çenesinden öptü oğlanın.

"Bu adam senden çok hoşlanıyormuş, öyle dedi." Minik bir oyunla itiraf etmek daha hoştu. "Yaaa öyle mi? Şey bende o adamdan hoşlanıyorum ama azıcık , çok az."

"Çok az mı? Tüh be, çok sevseydin sevgilisi olmanı isteyecekti senden." Bir kez daha öptü çenesinden, bal damlası vardı orada, Ekim'in dilinden dökülen.

"Yok yok yanlış biliyorum ben, çok seviyorum. Hemen teklif ederse mutlu olurum, hem de çok. Belki dudaklarından öperim, sevgilim olacak ya." Kıkırdadı, karşısındaki adamın gözleri büyümüştü bir anda.

"Öpecek misin? Hemen?" Ekim gülerek başını salladı. "Öpeceğim sevgilimi." Direnç'in dudakları oğlanın boynunu buldu ve derin soluklar alarak öptü, böyle bir gecenin yaşandığına inanamıyordu.

"Sevgilim olur musun o zaman beyefendi? Çok seviyorum seni, çok aşığım." Ekim'in kalbi tekledi birden, bu kadar etkileneceğini hiç düşünmemişti. "Şey... Olurum."

Şimdi nasıl öpecekti adamı, az önce o kadar iddialı konuşmuştu ama şimdi utanıyordu. "Güzelim öpmek zorunda değilsin, hadi uyuyalım biraz, sabah ebemi sikecek baban ama olsun." Ekim gülümsedi yine " Damadına bir şey yapmaz ki!"

"Ulan Ekim konuşma şöyle bir kaza çıkacak."

Ekim kahkaha attı. "Banane."

🌈

Kaya:
Gözlerinin altı morarmış

Selim:
Kaçıncı engelleyişim bu seni

Yazılım okuyan kafanı sikeyim senin

Kaya:
Bir şey söylüyorum Selim

Neden gözlerinin altı mor

Uyumuyor musun sen?

Selim:
Ya sanane kaya

İşine bak

Seni ne ilgilendirir lan

Kaya:
Bak oğlum kaç yıllık dostumsun

Merak ediyorum

Selim:
Zaten kimse seni sevmez derken de dostun muydum?

Yüzüme karşı git derken de arkadaş mıydık?

Ellerimi tutarak yalvardığında da arkadaş mıydık Kaya?

Konuşma artık benimle Kaya

Ben çok yoruldum

Kaya:
Öfkeliydim

Baya öfkeliydim sana

Hata yaptığımı biliyorum, sinirim geçince, mantıklı düşünmeye başladım

Hatalı olan bendim

Defalarca izledim o kayıtları, seni ayartan da odaya alan da ilişki için ısrarcı olan da bendim

Özür dilerim Selim

Selim:
Bu dediklerim hiçbir şey ifade etmiyor benim için

İki ay

İki ay boyunca hayatımı bana zehir ettin

Adet düzenim bile mahvoldu, olmuyorum, hepsi senin yüzünden/

O nedenle özür dileme bir daha

Umrumda bile değilsin, Beniz'le evlenip uzaklaş benden

Kaya:
Selim, bir gece yüzünden her şeyin mahvolmasını istemiyorum

Sen benim çocukluğumsun

Gençliğim

Her şeyimde sen vardın

Selim:
Keşke bunu yattığımız gecenin sabahında bana vururken de hatırlasaydın

🌈

Samimi söylüyorum ağlayasım geliyor

Bir de iki çift de başrol, haliyle ikisine de epeyce yer vermeye çalışacağım

Selim🥺

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum ♥️🌼

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin