🕊️ 40

10.6K 829 55
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutanı unuturum

Kitabı yani ;)

Haydin okuyun

🌈

"Seni eve almayacağım demiştim." Kapının ardından konuştu Selim, onu değil kabul etmek kesinkes reddedeceğini düşünmüştü kesinlikle. Bunu beklemiyordu.

"Ya kaldım ama böyle, Selim yemin ediyorum moraracak, vallahi bak. Yazık değil mi bak bir daha çocuğumuz olmaz." Kalbi hızlıca attı son cümleden sonra Selim'in, bir daha çocuk yapmayı mı düşünüyordu yani?!

"Senden çocuk yapacak kim be?" Başkasından yapacağım zaten derse ciddi anlamda üzülürdü. Kaya sıkıntılı bir nefes verdi, biraz olsun Selim'in direncini kırdığı için mutluydu esasen.

"Ya hazır bir tane yapmışken ikincisini aradan çıkartırız ne olacak? Hem benim ibre başkasını göstermez artık şansına küs."  İkili aralarında kapı olmalarına rağmen seri bir şekilde atışmayı sürdürüyordu.

"Olmaz, ben izin vermiyorum. Sadece çocuk doğana kadar beraber olacağız o kadar." Kaya'nın onu sevmediğini kabullenmişti çoktan ve asla sevilmeyeceğini de biliyordu. Adamın şuanki hisleri tamamen çocuktan kaynaklıydı.

"Güzelim valla boşuna mücadele ediyorsun gibi, ben çoktan sana göz koydum ve beni azıcık tanıyorsan öyle ya da böyle bu işin olacağını bilirsin." Adamın bu huyunu hiç sevmiyordu, neyi isterse onu bir şekilde elde etmesi Selim'i korkutuyordu.

"Git şuradan ya!" Kaya gülümseyip cebinden ne olur ne olmaz diye yaptırdığı anahtarı çıkardı. "Ya sen aç kapıyı güzelce konuşup beraber olalım ya da kapıyı ben açayım şöyle alem sende ses görsün."

Selim ne yapacağını bilemeyerek etrafa bakındı, dediğini yapardı Kaya, biliyordu. Sakince kapıyı açtı ve kenara çekildi. "Bak isteyince ne de güzel açıyorsun kapıyı."

"Anahtar sende de mi var?" Asıl sorması gereken soruyu sordu Selim. "Ne olur ne olmaz diye almıştım, hamilesin malum, ya sana bir şey olursa? Dikkatli olmak lazım."

Selim bir şey demek yerine salona geçti, kanepeye oturdu ve karnını tuttu sakince. Bu gece kesinlikle aralarında bir şey olmayacaktı. Selim kendi kendine söylenirken Kaya getirdiği abur cubur ve kuru meyveleri mutfağa götürüp salona geçti.

Selim'in hemen yanına oturmuş, yüzünü kapalı televizyona çevirmişti. "Eee seni azdıran şey ne?" Nasıl konuya girilirdi ki? Yanındaki adamla sadece 8 ay önce taşşak muhabbeti yapıyordu.

"Hamilelerin neredeyse hepsinde oluyormuş, ne bileyim sebebi ne? Yani bana abartı geliyor şahsen, insan sikilmeyi nasıl arzulayabilir?" Tamam gayet arzulanabilir bir durumdu ama yine de kaya karşısında bunu kabul edip rezil olmak istemiyordu.

"Selimcim alınma ama hani kadınların ciddi bir oranıyla beraber pasif erkeklerin de düzenli olarak arzuladıkları bir durum bu zaten? Seni tetikleyen şey ne?" Selim yanındaki adama bayık bayık baktı, ne diyecekti şimdi?

"Rüya gördüm, o geceyle alakalı..." Devamını getirmek istemiyordu. "Lan sen beni arzuladın direkt? Selim vallahi oksijen tükendi benim beyinde , şuan sadece alttakiyle düşünüyorum kusura bakma." Oğlan inanmazca baktı Kaya'ya.

beni biliyon ben seni severimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin