🌈
Ekim:
Aşkım beni alsana Ecem'i hastaneye götüreceğimDirenç:
Yarım saate ordayımEkim..
Ekim:
Efendim aşkımDirenç:
Bu gece bende kalsanÇok özledim ben seninle uyumayı
Ekim:
Yaa aşkım ben de seni çok özledimOlur valla o kadar çok şey yaşadık ki bir türlü doğru düzgün vakit geçiremedik
Yanyana olamadık bir türlü
Direnç:
Gerçekten yanyana olamadıkÖzellikle bu ara o kadar meşgulüz ki delireceğim
Çok özledim seni
Ekim:
Ayy ben sevgilime kurban olurumSen beni böyle seversen ben senin tependen hiç inmem valla
🤭🤭🤭🤭
Direnç:
İnme güzelim, hep yanımda ol da dünyayi dar et gerekirseKabulüm her halin
Ekim:
🤭🤭🤭🤭Ay Direnç bu ağlak bebek başladı ağlamaya
Hadi ben kaçıyorum
Direnç:
AhahahahTamam yavrum öp yerime
Yarım saate kapındayım
Ekim:
😚😚😚😚😚😚😚🌈
"Ya bakma bana." Selim üzerini giydiren adama utandığı için çemkirdi. "Az önce leğene işettim seni Selim sence bakmamam bir şey ifade ediyor mu Allah aşkına yavrum?"
Kaya oğlanın belinden tutup havaya kaldırarak eşofmanını giydirdi. "Ama bakma sen." Selim iki gündür gördüğü tuhaf ve boğucu ilgiyle zaten serseme dönmüştü. "Ecem nerde?"
"Geliyor bi saate, Ekim getirecek." Kaya Selim'in düzelttiği saçlarından öptü bir kez, arada kokusunu da içine çekmiş, ardından sandalyeye oturmuştu.
"Özledim bebeğimi, ay ben ne güzel çıkarmışım gördün mü?" Kaya güldü, gerçekten çok güzel bir bebekti Ecem." Gördüm gördüm, ondan ikinciye de talibim."
"Hadi ordan be ne ikincisi, ölecektim birini doğurana kadar." Kaya'nın boğazına takıldı sözleri. "Olmasın boşver, hatta bağlatabiliyor muyuz bu şeyi?"
Selim karnını tutarak güldü, canı hâlâ acıyordu.
"Ya o kadar da değil, belki başkasından yaparım yani ondan dedim." Tek amacı Kaya'ya biraz takılmaktı. "Sen nasıl istersen yavrum."
"Sana bir şey olmuş." Selim yokluğunun tüm arkadaşları üzerindeki etkisini görmüştü. "Ne olmuş?"
Çok şey olmuştu.
"Böyle çok uysal olmuşsun, ne bileyim sanki başka birisin." Kaya öylece gözlerine dikti gözlerini, Selim'in gözleri bu ara favori seyriydi. "Korku o kadar kötü bir şeymiş ki Selim, asla bu hissi tatmanı istemem."
Selim bir şey demedi, bunca yıldır istediği, arzuladığı sevgiye sahip olmak için neredeyse ölmek gerekiyordu sanırsa. Acı bir şekilde tecrübe etmişti.
"Benden hoşlanıyormuş gibi bakma bana." Eğer sadece vicdandan dolayıysa bu aşık bakışları, üzülürdü Selim. "Ne hoşlanması amına koyayım ya seviyorum seni ben, sanki bir sır bu. "
"Öküzsün vallahi billahi, hayvan!"
"Ağzını yerim güzelim, konuşma bence." Ekim kapıyı açarken Selim oflayıp dil çıkardı Kaya'ya. Genç adam kendisine yapılan hareketle, oğlanın çenesinden tutup dudaklarını öptü sert bir şekilde.
"Aaaa çocuk var be!"
"Çıkın siz iki dakika, işimiz var." Selim Kaya'nın omzuna vurdu, Ekim ise sanki anlayacakmış gibi bebeğin gözlerini kapattı. "Çıkıyorum ben tamam."
"Ya Ekim çıkma, deli bu be."
"Çıkın çıkın."
🌈
3 saat sonra;
"Sonunda baş başa kaldık yavrum ya." Kucağına oturup kollarını boynuna dolayan Ekim'in gerdanını koklarken konuştu Direnç. "Sonunda aşkım ya, ay Kaya abim kuduruğu yüzünden Selim abimi yalnız bırakamadım ama, olsun."
İkili güldü sakince, hepsi Kaya'nın ne çok şey yaptığını görmüştü.
"Yeni bir yola girdiler sayılır, bırakalım da kaya istediği gibi davransın. Selim onu her haliyle seviyor zaten." Ekim kızgınlıkla baktı Direnç'e.
"Sen biliyordun değil mi Selim abimin aşık olduğunu?" Direnç çoktan çırılçıplak kalmış vücutta en sevdiği yeri ağzına aldı, sağ göğüs ucunu.
"Bize ne güzelim, o ikisi arasında bir mevzu. Bizi alakadar etmez." Ekim genç adamın omzuna vurdu sinirle. "Ama ben senin sevgilinim, bana demen lazımdı. Ben allem eder kallem eder ikisinin arasını yapardım."
"Boşver şimdi onları, ben şimdi o güzel deliğini okşasam, ardından içine parmağımla git gel yapsam..." Ekim kendisini altındaki adama sürttü. "Sadece parmağın mı?"
"Sen adamı 35 yaşında prostat kanseri yaparsın be Ekim." Kahkaha atan oğlanla Direnç de gülümsedi, sonunda durgun hayatlarına geri dönüyorlardı.
Son bir yılın aksine, bu gece en sakin akşamdı.
Ekim ve Direnç'in aksine.
🌈
Yani bu kadar kısa değil elbette fakat özel bölüm yazacağım.
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni biliyon ben seni severim
General FictionNot: Allah çarpsın ki Ekim erkek ve eşcinsel bir kurgudur. Not2: iki ana çiftten oluşuyor kurgu. EkimxDirenç. KayaxSelim. Ekim: abi... abi senin adın gerçekten Direnç mi Direnç: yok ohm amk .....