Smut gibi bir şey oldu gibi heYorum niye yok arkadaşlar, kafes dövüşü mü yapalım sizinle
🌈
Islak öpücükleri dudaklarından çenesine inerken iyice gevşemeye başlıyordu Selim, Kaya'nın büyük ve geniş eli hamileliğine rağmen ince bele dolanmış oğlanı hafifçe kaldırmıştı koltukta.
Kaya Selim'in tenini önce kokluyor, öpüyor ve ardından ısırıyordu. Gerdanında öpülmedik yer bırakmadığında oğlanın kazağını çekişledi ve geriye çekilerek çıkardı hemen.
Çıkık ve top şeklini almış karnını gördüğünde gülümseyerek öptü ve burnunu sürttü. Selim kendini tutamayarak inledi, istemsizce bacaklarını araladı Kaya'nın yerleşmesi için. Genç adam bulduğu fırsatla beraber girdi ve yerleşti hemen.
"Yatak... Odası..." Selim minik inlemeleri ardından konuştu, burada koltukta sevişemezlerdi. "Gece uzun, gideriz." Kaya ise çok sabırsızdı karşısındaki kişiye karşı, bir an önce beraber olmak istiyordu.
Dikleşmiş sağ göğüs ucunu ağzına aldı ve emdi Kaya, ağzına tatlı bir tat gelirken geriye çekildi. "Lan süt mü geldi?" Aklı gitmişti Kaya'nın, şuraya bayılacaktı şimdi.
"Ne sütü be, bende süt yok." Selim doğrulmaya çalışınca kaya tarafından engellendi. "Süt bu banane." Selim hasbinallah çekmiş, geriye yaslanmıştı. Deliye ne dese boştu.
Deli yine deliydi.
Gömleğini çıkarıp kenara fırlattı Kaya, Selim iyice gevşemiş, kendini tamamen Kaya'ya bırakmıştı. Genç adam aynı hızla pantolonundan da kurtulup Selim'in de şortunu çıkarıp atmıştı bir çırpıda.
"Yok abi yok şu halini çekici bulamam yok." Kaya tekrar Selim'in göğüs ucuna ilerlerken konuştu, karnı epeyce büyümüş, kilo almış ve yer yer çatlamış vücudu bile Kaya'nın bu kadar hoşuna gitmemeliydi.
Çok saçmaydı.
Selim ağza alınan göğsüyle nefes nefese elini adamın omzuna koydu ve sıktı olduğu yeri. Öptüğü ve ısırdığı her yeri koklayan, ardından aşağıya kadar ilerleyen Kaya sonunda oğlanın kasıklarına ulaştı.
Selim'e zarar vermemek adına gay porno izlemiş, doğru bir şekilde nasıl beraber oluruz diye de araştırma yapmıştı. "Yapma..." Selim penisinin hemen yanını, uyluk yerini öpen adama çaresizce seslendi.
Kaya'nın yeniden eskisi gibi olmasını istemiyordu, bu seferkini asla kaldıramazdı.
Kaya onu dinlemeden öpmeye devam etti, kendisininkine nazaran küçük olan penis kalkmış, Kaya'ya rahatsızlık vermek yerine bunu yapan kendisi olduğu için gururlanmıştı.
Öpme işini bitirince Selim'in bacaklarını kırarak hafifçe karnına doğru yaslamıştı. "Hayır, hayır! Kaya yapma!" Kaya'nın ne yapacağını anlayan Selim onu durdurmak için kalkmaya kalkıştı.
"Sakın kalkma! İstiyorum Selim, yaslan geriye." Selim rahatsızca geriye yaslandı tekrar, korkuyordu. Kaya ise tekrar aşağıya döndü ve açığa çıkan deliğe baktı.
O gece hiç dikkatini çekmemişti fakat şimdi...
Acayip bir şeydi gördüğü, tanımlayamazdı kesinlikle fakat zaten tanımlamak da istemezdi, Kaya zaten bunu yaşıyordu. Ne diye anlatacaktı ki?!
Selim'in heyecanlı nefeslerini duyduğunda gülümsedi, kendisi de heyecanlıydı. Burnunu deliğin etrafına sürttüğünde Selim'den derin bir inleme kazandı. Şimdi yapacağı şeye kendisi bile inanamıyordu.
Dilini yavaşca deliğe sürttü ve bir kaç saniye sadece dil darbeleriyle hareket etti. Selim olduğu yerde kasılıyor, inliyor ve bacaklarını hareket ettiriyordu. Kaya ise oğlanın bacaklarını iyice aralayıp kendisine alan yaratmıştı.
Bir kaç dakika boyunca ikisi de inlerken Selim terlemiş, kendisinden geçmişti. İçi yanıyordu cayır cayır, kesinlikle Kaya'yı durdurup içime gir diye bağıracaktı şimdi.
Tam ağzını açarken Kaya dilini Selim'in içine itti ve akşamın en derin ve soluksuz inlemesini koyuverdi Selim. Bayılacaktı zevkten neredeyse, beli yay gibi gerildi ve titreyen bacaklarını tuttu hemen. Daha fazlasını istiyorum demekle aynı şeydi yaptığı.
Öyle anladı Kaya.
Diliyle deliği talan eden genç adam buna dakikalarca devam etti, ne zaman ki Selim'in zevkten gözlerinden yaş geldi, işte o zaman dilini geriye çekip boxerını çıkardı. Penisi kızarmış, boşalmak için fırsat kollayan vaziyete gelmişti.
Kaya kendisini bir kaç kez çekip Selim'e baktı. "Ben prezervatif getirmeyi unuttum." Selim ağzını bile açmazken bunun sorun olmayacağını düşündü Kaya. Diliyle hazırladığı deliğe doğru kendisini itmek için iki eliyle oğlanın belini kavradı. "Güzelim gevşe biraz."
İçine kaymaya başlamasıyla Selim'in de gözleri kaydı ve başını koltukta geriye attı. Kaya'yla eş zamanlı inlerlerken Selim doluluk hissiyle dolmuş, Kaya ise sıkıca kendisini saran Selim'le kendisinden geçmişti.
Kaya yarısına kadar kendisini ittikten sonra bir anda sonuna dek kendisini itmiş, ikisinin de derince inlemesine neden olmuştu. Duramıyordu Kaya, zevki o kadar yoğun hissediyordu ki delirecekti şimdi.
Kendisini sonuna dek alabilen Selim ise karnını tuttu hemen, Kaya vakit kaybetmeden hareket etmeye başlamıştı. İçine sertçe girip çıkan adamla daha fazlası için kendisini Kaya'ya itmeye başladı.
"Bebeği... Hissediyorum." Kaya nefes nefese konuştuğunda Selim gülümsedi, bu beraberlikten tek zevk alan olmamak hoşuna gitmişti. "Ve ... Seni de..." Penisini sıkıca saran duvarları ezip mahvetmek istiyordu.
İçinde bir noktaya hızlıca vuran adamla çığlık atarcasına inledi Selim. "Buldum." Zevk noktası.
"Daha... Fazla... Kaya ahhh orası." Gözlerini sıkıca yummuş halde Kaya'ya direktif vermesiyle hırıltı şeklinde inledi Kaya, Selim'in bu halinden inanılmaz etkilenmişti.
İşte şimdi köpeği olabilirdi, gerçekten.
Kaya olduğu yerde doğrulup Selim'in kalçalarından sıkıca tutarak ayağa kalktı. Oğlan hafifçe çığlık atıp Kaya'nın boynuna sarıldı gevşekçe, karnını sıkıştırmak istemiyordu.
"Nereye?" Nefeslerinin arasından konuştu Selim. "Mutfağa, andım var önce orada." Selim kendisini tutamayarak güldü. "Gerizekalı." Kaya'nın ayakta yürürken içine girmesiyle yeniden titreyerek inledi.
Bu gecenin epeyce uzun olacağını anlayarak Allah bana bu gece güç versin diye geçirdi içinden.
Zira şuan en çok buna ihtiyacı vardı.
🌈
Oldu mu olmadi mi anlamadim amk
Ne oldu şimdi
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni biliyon ben seni severim
General FictionNot: Allah çarpsın ki Ekim erkek ve eşcinsel bir kurgudur. Not2: iki ana çiftten oluşuyor kurgu. EkimxDirenç. KayaxSelim. Ekim: abi... abi senin adın gerçekten Direnç mi Direnç: yok ohm amk .....