Selammm
Yeni ficime bir alkış şık şık şık
Başlıyoruz
Aşkım - Seungmin
Aşkım
SeungminSeungmin
Efendim aşkımAşkım
Seungmin ben ayrılmak istiyorum
görüldüAşkım
Seni artık sevmiyorum
görüldüyazıyor...
çevrimiçi
yazıyor...
çevrimiçi
yazıyor...
çevrimdışı.
İnstagram kullanıcısı.* * *
Kalbim acıyordu. Sıkışıp canımı yakıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Öyle boş boş duruyor sadece ağlıyordum. Hiç ses çıkarmadan göz yaşlarım dökülüyordu sadece. Ölme isteği sarıyordu beynimin içini. Aşıktım ona. 2 yıldır birlikteydik. Artık ilişkimiz evliliğe gidiyor diye düşünmeye başlamıştım.
Beni artık sevmiyor? Beni kim sevdi ki zaten. Ailem mi? Hayır onlar benim başıma gelen en kötü şeyler. Arkadaşlarım? Yok ev arkadaşımdan başka arkadaşım yok. Tüm hayatım bana değer vermeyen kişilere aşık olmakla geçiyor. Birine ilgi duymaktan git gide tiksiniyorum. Sorun bende mi acaba? Evet tabiki de bende.
Çünkü aptalın tekiyim. Sevmeyi bilmeyen bir aptal. Sevgi görmemiş biri nasıl sevebilir ki zaten. Ben sadece 20 yaşındayım. 18 yaşıma kadar o lanet olası evde anne babamın kız kardeşime olan ilgisini sevgisini izledim sadece. Kız kardeşim 15 yaşında ve gördüğüm en aptal kız. Akıl olarak aptallıktan bahsetmiyorum. Beyni her türlü yılanlığa, bana zarar verecek herşeye çalışıyor.
Dersleri hep 1 dir. Bu zamana kadar okulda kalabilmesinin nedeni kolejde okuyor olmasıydı. 1 sayısının çizgi oluşturduğu karneler getirir eve ama hiç endişe etmeden gösterir anne babama. Onlar ne yapar 'ay canım kızım, karne hediyesi ne istersin' çıldırmalık.
Böyle bir ortamda yaşamak gerçekten çok zordu. Neyseki kendileri okumuş ve ikisi de doktor olmuştu. Para sıkıntısı yoktu bari evde. Bu şuan benim de biraz işime geliyordu. Üniversite öğrencilerinin hem okula gidip hem de işe gitmeleri çok zor oluyor.
Sevgi göstermediler bari paralarını yiyeyim!
Uzun hayat hikayemden daha önemli şeyler var şuan. Sevgili- eski sevgilim...
"Seungmin korkutuyorsun beni, kendine gel"
"elimde değil minho hyung... Ü-üzülüyorum"
Minho hyung bu acınası halime acımış ve yanıma yaklaşmıştı. Kolları arasına sardı beni ve sırtımı sıvazladı. Beni seven tek kişi olsa bile bana yetiyordu. Çok düşünceliydi.
"biraz dışarıda hava alacağım, iyi gelir belki"
"tamam dikkat et kendine"
Son kez bana sarılmış ve benim evden çıkışımı izlemişti. Yün ceketimi ve telefonumu alıp çıkmıştım. Hava soğuktu ama şuan üşümek pek umrumda değildi.
Apartmandan çıktığım gibi yüzümü kesen serin hava ile derin nefes almıştım. Sonra ise yol nereye çıkarsa hesabı ile yürümeye başlamıştım. Hemen hemen yarım saat yürüdükten sonra deniz kenarına gelmiştim. Amacım zaten buraya gelmekti ama yolu uzatmıştım.
Yanımda ne para vardı ne de yiyecek içecek bir şey vardı. Deniz kenarına oturup denizi izleyecektim sadece. Kayların üzerinde yürürken biraz ilerimde oturan bir adam görmüştüm. Kafasına bir şişe diktiğini gördüğümde oradan uzaklaşmak istemiştim ama yüzünün sadece yarısını görmeme rağmen sebepsizce yüzüme bir gülümseme gelmişti.
Neden şuan gülümseyerek onu izliyorum?
"deniz kenarında içen bir adama böyle bakmamalısın"
Hemen kendime gelmiştim.
"ö-özür dilerim"
"senin iyiliğin için söylüyorum, benden başka birisi olsa hiç hoşuna gitmeyecek şeyler yapabilir, ama ben öyle değilim merak etme"
Üslubu ve sesi beni güldürmüştü. Şuan çok kendimde de olmadığım için hiç düşünmeden yanına oturmuştum. Bana yandan bir gülümseme atmış ve elindeki şişeyi uzatmıştı.
"bir şeyler anlat hadi, bu saatte burada olmanın bir sebebi olmalı?"
Söylediği cümleye gülerken moralimin biraz daha iyi olmasına şaşırmıştım. Yeni tanıştığım, tanımadığım birine bunları anlatmamam lazımdı ama neden olmasın?
"biraz önce 2 yıldır birlikte olduğum sevgilimden ayrılık mesajı aldım"
Anladım gibi kafasını sağladığına o konuştu.
"bu gece sevgilime evlilik teklifi edecektim, buluştuk ve bana bir şey söylemesi gerektiğini söyledi, başkasına aşık olduğunu ve beni onunla aldattığını söyledi"
...
#_#
Nasıl bir başlangıç oldu sizce?
Ne kadar uzun olur bilmiyorum ama lütfen fikirleriniz🙏🙏🙏💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars And Raindrops | Chanmin
FanficSeungmin gece kız arkadaşının ayrılık mesajı ile yıkılır. Hava almak için dışarı çıkar ve içen Chan ile tanışır. Eskileri unutmak için birlikte olurlar. Ama Chan için Seungmin tek gecelik ilişkiden fazlası olur... Chanmin Hyunlix Minsung Jeongbin [...