Telefon konuşması(Chan - Seungmin)
"miniğim nasılsın ne yapıyorsun"
"iyiyim canım, biraz ders çalıştım okuldan döndüm şimdi de"
"kıyamam yorgunmuymuş benim küçük Minmin'im"
"ya deme şöyle yanaklarım yanıyor"
"ısırırım ben o yanakları"
"tamam sevgilim bunları telefonda değil yüz yüzeyken konuşuruz"
"he yani yanaklarını ısırmamı istiyorsun"
"yakalandım desene"
"çok tatlısın.. Bu akşam birlikte bir şeyler mi yapsak?"
"bu akşam olmaz"
"nedenmiş?"
"Changbin hyung bize gelecek, bir arkadaşıyla beraber"
"yine mi şu Changbin"
"sevgilim deme öyle Changbin hyung iyi biri"
"hmm öyledir kesin, beni reddediyorsun yanı?"
"aşkım hayır reddetmek istemem bende ama ne zamandır bize gelmiyordu, hem arkadaşıyla birlikte gelecek ayıp olur ben evde olmazsam"
"tamam o zaman akşama iki değil beş misafiriniz var"
"ne anlamadım"
"bizim çocuklarla bir kahve içmeye gelelim bence bu akşam"
"a-aşkım başka gün gelin siz kalabalık olmaz mı?"
"hayır başka günlerde işim var bu akşam yok, al bu da bahanem geleceğiz bu akşam"
"tamam aşkım gelin siz bilirsiniz, amacım sizi daha iyi ağırlayabilmek için başka zaman gelmenizi istemekti ama merak etme"
"ben sevgilimi özlediğim için geliyorum, evde onlar da tek kalmasın diye yanımda getiriyorum"
"tamam birtanem gelin, ben de seni çok özledim, dün akşam görüştük en son baya olmuş"
"çook çook"
"evet 'seungmin yardım et!' bir dakika hyung beni çağırıyor"
"tamam canım bekliyorum"
(telefon açık olduğu için sesleri duyuyor)
"hyung dikkat et düşeceksin, tut beni de düşmeyeyim, ampulü neden değiştiriyorsun çok iyi çalışıyordu, yenisini aldım renkleri değişiyor, hyung ne zamandır pavyon meraklısısın!, Changbin e göstermek istiyorum!, yeter hadi in artık odamdayım ben, tamam bir ara gel şu masayı sil, başka emrin! *kapı çarpma sesi* Özür dilerim sevgilim hyung a yardım ettim"
"çok net duydum bebeğim sorun değil"
"deli ya pavyon gibi ampul almış, perdeleri çekip onu deniyor şimdi de"
"çok komiksiniz cidden"
"haha ne demezsin, bu akşam kesin geliyorsunuz değil mi?"
"evet evet geliyoruz"
"anladım, o zaman ben ödevlerimi erkenden bitireyim sevgilim olur mu?"
"ya sen benimle zaman geçirmek için ödevlerini erken mi bitiriyorsun, ne kadar tatlısın"
"abartma istersen"
"tamam sustum, hadi kapatalım birkaç işim var onları halledip erkenden yanınıza gelelim, ha bir de Minho ya söyleme geleceğimizi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars And Raindrops | Chanmin
FanfictionSeungmin gece kız arkadaşının ayrılık mesajı ile yıkılır. Hava almak için dışarı çıkar ve içen Chan ile tanışır. Eskileri unutmak için birlikte olurlar. Ama Chan için Seungmin tek gecelik ilişkiden fazlası olur... Chanmin Hyunlix Minsung Jeongbin [...