6🥂

1.3K 163 71
                                    

Chan ın ağzından:

Telefon konuşması(Chan - Jisung)

"hyung yoldayım geliyorum merak etme beni, arayıp durma"

"merak etme deme bana ediyorum, ben arayınca hemen aç bir şey oldu sanıyorum"

"tamam hyung, tamam hyung"

"kardeşlerin evdeler, gelince anlatırsın bize arkadaşınla gününü"

"ayhh çok heyecanlandım, çabuk çabuk geliyorumm"

"dikkatli gel, görüşürüz"

"tamam hyung"

Çalışma masasının sandalyesine oturup başımı ovdum. Bu çocuklar benden habersiz neden dışarı çıkıyorlar diye. Bana söylemeden çıkmış beni saniyede deli etmişti Jisung. Fazla hassastım onlara karşı. Bir kere de felix gitmişti. Neyseki iş arkadaşım hyunjin ile geri gelmişlerdi. Aralarında anlamadığım bir sıcaklık vardı ama ona da karışacak değildim. Zaten onlara hapis hayatı yaşattığımı düşünüyordum bazen...

Dün gece... Dün gece güzeldi... Harikaydı... Her bir zerresini hatırlıyor ve keşke o duyguları tekrar yaşayabilsem diyordum. Onun sadece adını biliyordum. Onu bulmak istiyordum ona bir teklifim vardı. Ama nasıl bulacağım hakkında bir fikrim... Yoktu.

Kim Seungmin...

O gece en kötü anımda beni iyileştirmişti. Hiç pişman değildim yaşandığı için. Yine olsa yine yapardım sanırım. Benim gibi birinin yapmadığı bir şey değildi tanımadığım biriyle yatmak. Ama onlarda hiç bu kadar zevk almamış, bu kadar istekli olmamıştım. Dün onunla karşılaşmadan önce biri bana 'biriyle tanışacaksın, onunla yatacak ve sonraki gün onu aramaya, onu bulma çabalarına gireceksin' dese sanırım götümle gülerdim ona...

Oturduğum yerden kalktım ve odamdan çıkmak için adımladım. Kapıyı açar açmaz karşımda gördüğüm felix ile şaşırmıştım.

"kapımı mı dinliyorsun miniğim?"

"h-hayır hyung içeri gelecektim..."

Endişeli haline gülmüştüm. Elimi omzuna atıp birlikte aşağı indik. Oturma odasına geldiğimizde yan yana oturmuştuk. Ona dönüp saçlarını okşadım.

"bir şey mi söyleyeceksin bana?"

"şey hyung, Hyunjin bugün bize gelse?"

"hyunjin hyungun evet gelebilir de neden?"

Başını öne eğdiğinde kendime onu hatırlatmıştım.

"tamam gelsin ara söyle hadi"

Sevinçle boynuma atlamış ve kıkırdamıştı. Boynuma bir öpücük bırakıp çocuk gibi sevinçli şekilde yukarı çıkmıştı. Ben de oturduğum koltukta Jisung un gelmesini bekliyordum.

Telefonuma gelen bildirim ile oraya odaklandım.

Ajn dan yeni mesaj:

Pansiyondan çıkarken güvenlik kameraları çekebilmiş onu patron. Sosyal medya hesabından birkaç fotoğraf ve hesabının adı ********.


Stars And Raindrops | Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin