16🥂

940 126 23
                                    

Chan - Seungmin

Chan
Ee Seung
Ne oldu anlatsana hadi
Uyudun mu yoksa?
(01.13)

Seungmin
Yarın erkenden buluşalım
Sana bir şey söylemem lazım
(02.30)

Chan
Tamam kahvaltı yaptıktan sonra yaz bana gelir alırım seni
Kötü bir şey mi oldu

Seungmin
Hayır kötü bir şey olmadı
Ama yüz yüze konuşalım

Chan
Tamam sen öyle diyorsan
Şimdi uyu geç oldu baya
İyi geceler

Seungmin
İyi geceler

* * *

Alarmın çalışı ile uyandım. Saat 9 diye bağıran saati susturdum ve doğruldum. Banyoya girip duş aldım. Kendimi çok değişik... Ahh bilmiyordum nasıl olduğumu. Minho hyung benden hoşlanıyordu... Bunları düşünmemeliydim. Üstümü giyindim ve odamdan çıktım. Mutfağa girdiğimde Minho hyung uyanmıştı. Elindeki baş ağrısı için olan ilacı içiyordu. Bana göz gezdirdikten sonra önüne döndü. Ben de ona hiç bakmadan bir bardak su içtim.

"Seungmin özür dilerim, benim adıma Chan dan da özür diler misin. Bunu yapmamalıydım üzgünüm"

Gözleri doluydu. Haklıydı üzülmekte, böyle büyük tepki göstermesi. Bunca yıl hoşlandığı kişinin bir başkası ile birlikte olduğunu öğrenmişti. Onun için üzülüyordum ama o benim abim gibiydi. Ondan hoşlanmam ben... Başkasını seviyorum sanırım.

Cevap vermedim, veremedim. Suyumu içip çıktım mutfaktan. Ceketimi aldım ve çıktım evden. Chan a mesaj attım ve beklemeye başladım. Kısa sürede motoru ile birlikte gelen Chan I gördüm. Arkasına bindim ve beline sarıldım her zaman ki gibi. Konuşmak için bir kafeye gittik.

"Seungmin iyi görünmüyorsun"

Motordan inerken söylediği şey ile kendime geldim.

"iyiyim sorun yok"

"peki tamam, hadi gel geçelim içeri"

Omzuma eşini atmış ve birlikte içeri geçmiştik. Pencere kenarında bir masaya oturmuştuk.

"kahvaltı yapmadın değil mi?"

"hayır yapmadım"

"söylememe rağmen... Ahh neyse her zaman ki sen işte"

Camdan dışarı bakmaya başlarken o da garsonu çağırdı.

"bakar mısınız, biz iki sıcak kahve bir tane de..atıştırmalık tabağı lütfen"

"tabi efendim"

Garson gittiğinde bana dönmüştü. Gülümseyerek yüzüme bakması ona bakmamayı engelliyordu.

"anlat bakalım bebeğim, ne dedi sana"

Ellerimi masaya koydum. Stres olduğum için onlarla oynadım. Chan ile gerçek sevgili olmasak da birbirimizi seviyorduk, sanırım. Ve bunu öğrenirse ne olurdu gerçekten bilmiyordum bu yüzden endişeliydim.

Ellerimin üstüne elini koydu ve kendisine bakmamı sağladı.

"korkma Seungmin, benim Chan bana her şeyi söyleyebilirsin, endişelenmeyi bırak hadi yanındayım"

Derin bir nefes aldım.

"dün gece hyung eve sarhoş geldi ve onu yatırdığımda beni öptü"

"a-anlamadım öptü derken, nasıl öptü, nerden öptü"

"d-dudağımdan öptü ve benden hoşlandığını, bana aşık olduğunu söyledi.."

"ohh anladım"

Ellerimi bırakmadan okşamaya devam etti. Yüzüne yaklaştırıp öptü.

"onun senin için ne kadar değerli olduğunu biliyorum ve sadece abin olarak gördüğünü de. O yüzden yalandan da olsa sevgilin olarak söylüyorum ki git ona duygularını itiraf et. Ona benden hoşlandığını, abisi olarak gördüğünü herşeyi anlat. Ama kırmadan yapmalısın bunları. Onu kaybetmek istemezsin"

Söylediklerini gülümseyerek dinledim. Benim için doğmuş gibi. Her zaman iyiliğimi, her zaman beni düşünüyordu... Aşık olmayıp ne yapayım ben bu adama...

"teşekkür ederim Chan. Herşey için. Söyleyeceğim, onu kırmadan anlatacağım"

"şeyi de söyle, Jisung un ondan hoşlanıyor olduğunu. Dün gece eve gelince bana anlattı"

"ciddi misin harika, ama bunu söylemeyeceğim bu daha iyi"

#_#

Sayın Lee Minho bu güzelliğe aşık olmanız gerekiyor hemen!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sayın Lee Minho bu güzelliğe aşık olmanız gerekiyor hemen!

Nasıl gidiyor?

Diğer bölümde görüşelim

💜💜💜💜

Stars And Raindrops | Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin