7🥂

1.2K 156 114
                                    


'bangchris' sana bir mesaj göndermek istiyor:

Mesajı gör/ Mesajı görme

bangchris
Seungmin?
Ben Chan

Kabul et / sil / engelle

* * *

Olamaz olamaz... Beni buldu. Nasıl kurtulacağım bundan. Pişmanım ve onu bir daha görmek dahi istemiyorum... Acaba Jisung ona mı anlattı. Olabilir çünkü aralarındaki ilişkinin ne kadar iyi olduğunu biliyorum. Eğer yüz yüze gelirsek daha kötü şeyler olabilirdi...

Fikrimi değiştirip telefonumu tekrar elime aldım, korka korka mesaja girip engeli kaldırdım. Mesajı kabul ettim.

* * *

bangchris
Seungmin?
Ben Chan

Seungmin
Bana yazma
Beni bulmaya çalışma

bangchris
Neden
O gece mutluydun?

Seungmin
Unut o geceyi
Tek gecelikti ve bitti

bangchris
Pişman mısın
Benimle olduğun için?

Seungmin
Evet pişmanım

Görüldü...

* * *

Korkuyordum. Nedenini pek ben de bilmiyordum ama korkuyordum işte. Ne onu aklımdan atabiliyor, ne de görmek, konuşmak istiyordum... Sürekli pişman olduğumu tekrarlasam da biraz da değildim pişman. O geceyi hatırladığımda sadece seviştiğimiz için iyi hissetmiyordum. Sanki ona bakarak, onu izleyerek iyi olmuş gibi hissediyordum. Birlikte motorsiklette yağmurun, karanlığın, yıldızların aydınlattığı bir gecede onun kokusunu içime çekmek gerçekten harikaydı.

O yağmurda onunla dans etmek isterdim mesela... Ya da sadece sarılarak ıslanmayı. Aldığım zevk yüzünden az tattığım dudaklarını uzun uzun öpmek isterdim. Tek gecelik ilişki yaşadığım birine karşı böyle duygular hissetmem normal değildi biliyorum ama olmak zorundaydı.

Aşk istemiyorum...

"Seungmin neden ka- neden ağlıyorsun, bir şey mi oldu? Konuşsana hadi korkuyorum ne oldu?"

Bunları düşünürken gözyaşlarım dökülmüştü. Mutluluk mu, yoksa acı gözyaşı mı bir fikrim yoktu. Gözlerimi sildim ve benim için endişe dolan yüze döndüm.

"h-hayır bir şeyim yok"

"Seungmin ağlıyordun, ne oldu anlat bana?"

"yok bir şey hyung, acıktım ben kahvaltı edeceğim geliyor musun?"

Yerimden kalkıp hızla kapıya yürüdüm. Tam kapıdan çıkacakken belime sarılan kollar ve omzuma konulan çene ile istemsiz gülümsedim. Karnımda olan ellerin üstüne ellerimi yerleştirdim. Baş parmaklarımla sevdim ellerini. Böyle durmayı çok seviyordu ve bana bir, iki... Yani yapa yapa alıştırmıştı.

"hadi anlat bakalım"

Kolları arasında ona döndüm ve genelde bana yaptığı şeyi ben ona yaptım. Yanaklarını sağa sola çekiştirip komik yüzlere çevirdim onu.

"hyung bir şey yok dedim gidelim hadi"

Yüzüme yaklaştığında şaşırmıştım. Ne oluyordu? Ben hiç bozuntuya vermeden gülümserken nefeslerimizi hissedebilecek kadar yakınken birden yüzü düşmüş ve yanağıma gidip öpmüştü. Benden ayrıldığında zorla gülümsüyor gibi duruyordu. Neler olduğunu anlayamamıştım.

O önden ben arkadan mutfağa gitmiştik. Kendime kahvaltılık bir şeyler hazırlamış ve masaya oturmuştum. O önceden yediği için sadece yanıma oturmuş beni izliyordu. Minho hyung bugün biraz... Değişikti. Farklı bakıyordu sanki yüzüme. Önemsemedim ama belki özel bir şey olmuştur. Bana herşeyini anlatırdı biliyordum çünkü.

Kırk yıldır yemek yemiyor gibi yerken eli birden bana yaklaşmıştı. Ona baktığımda baş parmağı dudağımın kenarını bulup bir çizgi çeker gibi dokunmuştu. Yumuşak dudağım aldığı minik darbe ile sarsıldığında hemen elini çekip bir peçete ile sildi.

"s-sos kalmış"

Cevap vermeden biraz onu inceledim. Gereksiz utanmıştı. Biz aynı evde yaşıyorduk ve çok yakındık ama birden neden böyle davramıştı? Yemeğime döndüm ve tekrar doldurmaya başladım. O sırada Minho hyung un masada olan telefonu çalmıştı. Gözüm kaydığı için o yazıyı görmüştüm 'Jisung'...

"alo merhaba Jisung......tabi gel dersim yok......neden sordun evet evde......tamam o da gelebilir......hayır hayır sorun değil gelebilirsiniz......yarım saate bekliyoruz......görüşürüz"

Telefonu bırakıp benim yüzüme baktı.

"Jisung bugün erken gelecek ve bir arkadaşı onu eve bırakacağı için o da gelecekmiş, biz ders çalışırken odana kapanma yani misafirimiz ile ilgilen"

"t-tamam hyung çıkmayacağım odama"

Chan değildir. Hayır hayır değildir saçmalama Seungmin!

#_#

Fotodaki minho>>>>>>

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotodaki minho>>>>>>

Ficdeki Minho ya ne oluyor sizce?

Diğer bölümde görüşelimmm

💜💜💜💜

Stars And Raindrops | Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin