1. rész

301 9 2
                                    

Július 10
Csütörtök

Reggel van. Reggel 6 óra és szokásosan készülődök a munkámba mivel magamat tartom el. Egy egyszerű kis kávézóban dolgozok és a főnököm az egy szardarab, de azért az emberek szeretnek és én is szeretem az oda járó embereket, viszont a munkámat annál kevésbé mivel hajtanom kell magam. A legismertebb kávézó a városban szóval mindig rohamoznak. A szüleim szarnak rám és utálnak persze ez kölcsönös ezért leléptem már tavaly. És egyke is vagyok Juhú. Egy Albérletben lakom ami elég nekem és nem is drága így a kevés fizetésemből is megvagyok valahogy.
Nincsenek barátaim mert elég sok volt a kamu na, de azóta nem is próbáltam barátkozni. Jólvan már térjünk is vissza a világunkba mert el fogok késni a munkából.

Le kell zuhanyozzak mert őszinte leszek nem vagyok illatos jelen pillanatban.
Nem tart sokáig a fürdés nekem szóval kb 10 percet voltam bennt majd jöttem is ki. Hajat azt nem mostam, mert nem száradna meg addigra. Fogat mostam, majd felkaptam magamra valami ruhát.
Egy Oversized piros pólóra esett a választásom, egy Sötétkék Baggy jeanssel. Az igazat megvallva utálom a testem, ezért inkább elrejtem a nagyobb ruhák mögé, de viszont nem csak azért hordok ilyeneket, mert utálom magam. Maga a stílus is eléggé bejön. Nagyon ritkán viszont felveszek valami csajosabbat is. Felkötöttem a fejemre a szokásos fejkendőm, ami szintén pirosban virított. Fekete rövid hajamat kiengedve hagytam. A szintén fekete fufrum hanyagul lógott bele a szemembe. Felráncigáltam magamra a fekete magas szárú Converse cipőm ÉS oké tudom eléggé basic de én szeretem. Sminkelni nem sminkeltem, meg úgysem lett volna már rá időm.

6:30 az ütött az óra amikor gyorsan felpattantam a motromra, felkaptam a sisakom és útnak indultam. A reggelit otthon mindig kihagyom. A kávézóban szoktam bedobni valamit. Kerek 7:00 órára odaértem a munkahelyemre ahová már rohamoztak is be az emberek, ahogy nyitottam ki. Hisz ez Los Angeles mit vártatok? Én vagyok a pultos ami annyit jelent, hogy felveszem a rendelést, majd el is készítem és ki is adom. Nap végén kitakarítok. Nameg persze én zárok. Vagyis én csinálok mindent. A főnököm egy paraszt már mondtam.

-Jó reggelt Y/n! A szokásosat.
-Szia. Közepes kávé tejjel,2 cukorral,karamellel és tejszínhabbal?
-Pontosan.-Küldött felém egy kacsintást.
-Készítem is.
-Köszi.

***

A munkaidőm elég hosszú volt, mivel 12 órázok. Hazamentem, felmentem a lakásba, lepakoltam, majd az imádott gitáromat elővettem és pengetni kezdtem akármennyire is fáradt voltam.
A Tokio Hoteltől játszottam a Durch den Monsun-t mellé pedig énekeltem a szöveget. Nem vagyok az a nagy fangirl aki ágyba bújna velük egy szóra, vagy ilyesmi. Csak szeretem a bandát meg a zenéjüket. Elég szimpinek tűnnek nekem. Ja ja igaz jól néz ki, de ezt mindenki tudja, hogy Tom Kaulitzzal vigyázni kell.

Már délután 20:34 van ezért eldöntöttem, hogy csinálok magamnak vacsorát. Igaz ettem 2 órával ezelőtt egy sonkás, sajtos szendvicset, de még éhes vagyok. Szokásosan napi 3-szor eszek, de néha belefér a 4 is nem? Mondjuk mondom én aki utálja magát..
Nem volt kedvem főzni ezért csak egy pirítóst csináltam mellé pedig teát.
Míg ettem azon gondolkodtam nézegetnem kéne egy másik munkát, mert amúgy elég kevés a fizetés ahhoz képest, hogy mindent én csinálok és nagyon kimerítő.

Megettem a vacsorát, majd lefürödtem.
Felvettem a pizsamám és gyorsan atnéztem a vizsgaanyagot. Magántanuló vagyok és nekem elég máshogy van a suli. Szombaton fogok vizsgázni vagyis holnap után. Ha átmegyek lesz egy érettségim.
Elmerültem a gondolataim között, hogy milyen jó lenne, ha nem kéne szenvednem és nem lennék magányos. Lefeküdtem és elég hamar elnyomott az álom.

Július 11
6:55

Reggel a fulsiketítő ébresztőmre keltem, ahogy mindig. Ránézek az órára és azt hittem álmodok. 6:55????? El fogok késni a munkából basszameg!

Te vagy az igazi Where stories live. Discover now