Egy fekete limuzin már várt minket a koncert helyszín előtt. Beszálltunk, majd el indultunk. A fiúk annyit árultak el, hogy ez egy VIP party szóval nem lesznek random rajongók akik zavarni fognak minket.
*18+*
Odaérve a helyszínre egy nagy termetű ember állt kint és név szerint engedte be az embereket.
Kiszálltunk a limuzinból ami el is hajtott, majd oda mentünk az emberhez.
Tom előre ment.-Tom Kaulitz.
-Mhm. Négy plusz egy fő. Mehetnek.
-Köszönjünk.Bementünk a party helyszínre és valami csodálatos volt. Egy csomó ember táncolt már. A bárpult felé vettük az irányt.
-Szia.- Köszönt oda Tom.
-Sziasztok. Mit adhatok?
- Öt Gin tonicot kérünk.
-Már is adom.El is kezdte készíteni a bár pultos férfi az italunkat.
Pár perc alatt kész is lett.-A mai koncertre és arra, hogy megismertük Y/n-t!
Mondta Tom és felemelte poharát, mire mind az öten össze koccintottunk.
Sorra húztuk le a piákat. Mind az erőseket, mint például vodka meg whisky tisztán.
Georg már nem a földön járt, ahogy Bill sem. Gustav én és Tom még valamennyire jól voltunk. A zene üvöltött, majd egyszer csak leállt.-Emberek most egy kis figyelmet kérek. A kedvenc vendégeim vannak itt ismét bulizni jöttek és a tiszteletükre jöjjön is egy számuk a TOKIO HOTELNEK.-Kiáltotta a DJ.
Mindenki sikoltozni kezdett. A Scream-ot kezdte el a DJ játszani. Én, Tom és Gustav mentünk is a többi ember közé táncolni.
Bill meg Georg valahova el keveredtek vagy épp hánynak gondolom ami nem nagyon érdekelt.
Tom megfogta a derekam hátulról és úgy kezdtük el táncolni és a zene szövegét üvölteni.-Szeretlek.-Suttogta a fülembe.
Felé fordultam és csak bámultam a szemeibe, amennyire csak ki tudtam venni mert a fények cikáztak.
-Csak az ital beszél belőled Tom..-Néztem már a földet.
Körülöttünk ugyanúgy tomboltak az emberek, de mi nem foglalkoztunk velük.
-Ha kell holnap is elmondom full józanul
Y/n.Közel húzott magához és lágyan megcsókolt. Kezei a derekamat fogták körül. Nem számított az idő, nem számított a sok ember. Csak mi voltunk ketten, senki más.
-Le lépünk?-Kérdezte túl kiabálva a zenét Tom.
-Lépjünk.-Mondtam.
-Gustav! Elmentünk Y/n-vel!-Kiabálta a mellette álló Gustavnak aki már azt se tudta hol van.
-Jóu, majd izé vigyegeg a bizé..-Beszélt össze vissza Gustav akinek nemrég üthetett be a pia.Tom csak ott hagyta a szintén részeg Gustavot és kézen fogva kimentünk a helyről. Tom hívott taxit ami perceken belül ideért. Haza vitettük magunkat a Kaulitz házba. Kiszálltunk a Taxiból, fizettünk és elindultunk a házba. Úgy hajnali egykor estünk haza.
Tom felkapott hercegnő pózba és a szobájáig meg sem álltunk.Ahogy be értünk a szobájába Tom már le is csapott ajkaimra. Vágyakozóan csókolt.
-Amióta találkoztunk nem szexeltem. Miattad.
-Kicsit túl őszinte vagy.-Nevettem fel, majd én csókoltam most meg.Ledobtam a dzsekim valahová, majd Tom a ruhámat kezdte el lefele húzni.
Meg szakítottam a csókunkat, csak, hogy le tudjam venni Tom pólóját. Tom megszabadult a melltartómtól is, majd én a nadrágját kezdtem el le húzni. Tom le rúgta magáról a nadrágot, majd az ágyon kötöttünk ki. A nyakamat kezdte el ki szívni amit apró nyögésekkel díjaztam.
Meg szabadultunk az alsó neműnktől is amikor Tom kettő ujját éreztem magamban.
Mivel egyedül voltunk itthon, olyan hangos lehettem amilyen akartam lenni.
Tom végre be helyezte férfiasságát, majd a tempója egyre csak gyorsult közben a mellemet markolászta. A szobát kettőnk hangos nyögése töltötte be.-To..m. Lass...h...íts.
-V....vár..j. Mind...járt elmegyekh.....Mind a ketten egyszerre mentünk el.
-Szeretlek.-Hajolt oda felém és adott egy csókot.
-Én is szeretlek Tom.Tom be bújt mellém az ágyba. Egymást ölelve aludtunk el.
***
YOU ARE READING
Te vagy az igazi
FanfictionY/n vagyok Y/n Henderson. 16 vagyok és egyedül élek. A szüleim szartak rám ezért leléptem. Egy nap az életem romokban hever, ezért muszáj lesz ki költöznöm egy munka miatt Németországba, ahol az életem nagy fordulatot vesz és rálelek a boldogságra.