4. rész

184 10 0
                                    

Átvettem Tom pólóját. Lefeküdtem az irtó kényelmes franciaányamba, azon gondolkodtam, hogy lehetek ilyen szerencsés. A Tokio Hotellel fogok dolgozni. A Kaulitz ikreknél lakom.
Végre nem vagyok magányos.
A gondolkodás közben elnyomott az álom.

Július 14.

7 óra van ezért gondoltam iszok egy kávét, majd elkészülök a munkába.
Lementem a konyhába és nekiálltam csinálni magamnak kávét.
Majdnem lefőtt a kávé amikor valaki megfogta a derekam.

-Jóreggelt!-Ugrottam egyet.
-Bazdmeg Tom. Neked is jó reggelt.-felé fordultam és elég közel voltunk egymáshoz.
-Hé ez az én pólóm?
-Meglehet.- Nevettem.
-Hát sajnálom, de le kell vedd.
-Oké, majd mindjárt.
-Úgy értem most azonnal.
-De nincs alatta semmi.
-Engem nem zavar.-Mosolygott perverzül Tom, mire én át karoltam a nyakát, majd lebasztam neki egy nyaklevest.
-Nem számítottál erre mi?- Röhögtem rajta.
-Chh lányok. - forgatta meg a szemeit.

Kivettem egy poharat, majd csinálni kezdtem magamnak a kávét.

-Nekem is csinálj asszony.
-Ki az asszony? Azért sem kapsz.- nevettem rajta.
-Úgy értem hercegnő.
-Hmm?
-Vagyis királynő kérhetek kávét?
-A királynő nem csinál senkinek kávét.
-Nemáár.-kezdett el Tom hisztizni én pedig jót nevettem.

Kettő bögrével sétáltam az étkező asztalhoz. Egyiket letettem Tom elé a másikat pedig Tom bögréje mellé, majd helyet foglaltam mellette.

-A királynő meggondolta magát?
-Kivételesen igen.
-Amúgy veletek megyek a munkába?
-Miért ki mással? A nagylány mégsem olyan okos.
-Csak kérdeztem valamit. Attól még lehetek okos.

Megittuk a kávénkat, majd mentem mosogatni. Bill jött le a lépcsőn.

-Jóreggelt fekete.-borzolta meg a hajam.
-Fekete?-nevettem ki.-Amúgy neked is jó reggelt.
-Igen. Mert fekete a hajad.
-Akkor te is fekete vagy.
-Jó akkor leszel cukorfalat.
-Oké kicsit édes, de jó lesz.- nevettem a saját viccemen.

Tommal felmentünk a szobánkba készülődni.
Én először lezuhanyoztam és hajat is mostam. Volt elég időm így meg is szárítottam a fekete hajamat, majd kivasaltam. Sajnos meg kellett válnom Tom piros pólójától. Ma egy oversized kék és fehér színű pólót vettem fel.
A meleg ellenére egy hosszúszárú, világos kék színű baggy nadrágot. Felvettem egy baseball sapkát a szúró nap miatt ami kék és fehér színű volt. Végül a New Balance cipőmet felhúztam ami szintén fehér és kék színben pompázott.
Sminknek egy szempillaspirált tettem fel, húztam tust meg egy bordó rúzst tettem fel.
Mivan? Jól akarok kinézni az első munkanapomon.

Átmentem Tom szobájába, hogy visszaadjam neki a pólót.

-Szia nagylány. Már megint hiányoztam?
-Nem. Most csak a pólód hiányolt téged. Tessék.- Nyomtam a kezébe. Indultam volna ki mikor megállított.
-Várj.
-Hm?-Tom levette a pólóját, majd átvett egy másikat. Én ezt végignéztem és ki is pirultam az biztos.
-Jó így?
-Igen. Jól nézel ki.
-Te pedig gyönyörű vagy. Amúgy összeöltöztünk. Jó stílusod van, olyan mint az enyém.- Kacsintott mire mégjobban kipirosodtam.
-Na én most lemegyek. Nem jössz?
-De csak felveszem még a cipőm meg a sapkám.-felvett egy ugyanolyan cipőt mint ami rajtam van. Majd egy Világos kék sapkát csak, hogy mégjobban össze passzoljunk.
Egyszerre léptünk ki a szobája ajtaján. Bill már lennt várt minket.

-Bill nagyon jól nézel ki!- egy fekete halálfejes póló volt rajta. Egy fekete csípőfarmer ami a végén szétállt vagyis egy trapéz farmer volt rajta. Volt rajta kettő öv is. Nagyon jól nézett ki nem tagadom.
-Köszi cukorfalat. Te is jól nézel ki.
-Na menjünk akkor.-Mondta Tom.

Te vagy az igazi Onde histórias criam vida. Descubra agora