2. rész

176 12 3
                                    

-Y/n Henderson. Gratulálunk átmentél a vizsgán.
-Azt a...nagyon szépen
köszönöm.-odamentem és kezet fogtam az igazgatóval.
-Ezekszerint irány Németország.- Inkább magamnak mondtam, mint neki.

12:15 kor végeztem.

Az iskolából kilépve az első gondolatom az volt, hogy amikor hazaérek az első dolgom azt lesz, hogy megveszem a repjegyet Németországba.
Ha nem is vesznek fel oda dolgozni, majd egy idő után biztos találni fogok valami jól fizető munkahelyet. Gondoltam a motromat eladom. Jelen pillanatban jól jönne a pénz.

Leintettem, majd beültem egy taxiba ami a kávézóig meg sem állt.
Fizettem, kiszálltam a taxiból, vettem egy mély levegő, majd benyitottam.

Egyenesen az iroda felé vettem az irányt, amikor valaki megállított.

-Szia Y/n! Miért nem láttalak itt tegnap?
-Szia Gray..hát tudod...kirúgott.
-Oh nagyon sajnálom. Most mi lesz veled?
-Ki megyek Németországba és ott keresek valami munkát.
-Aha értem. Nagyon sajnálom még csak 16 éves vagy!
-Majd megoldom valahogy. Hiányozni fogsz tudod?
-Te is nekem.
-Na de most mennem kell. Szia.
-Szia.

Bementem az irodába és ott találtam azt a parasztot. Önelégült fejet vágott. Azt hiszi könyörögni jöttem és, hogy kevesebb pénzzel is beérem majd? Háh akkor téved.

-Szia Henderson! Visszajönnél mi?
-Nagyot téved! Az ehavi fizetésemért jöttem.
-Aha..akkor nem is akarsz visszajönni?
-Egy kicsit sem. Már találtam munkát, ami 2000 dollárt fizet.-még nem tudom, hogy fel e vettek de fel akartam vágni egy kicsit.
-Öhm am-.. -most én szakítottam félbe.
-És tudja mi a legjobb? Az, hogy Németországba van, úgyhogy még véletlen se fogunk összefutni.
-Tessék a pénze.-úgy látszik nyertem.
-Soha viszont nem látásra Wheeler!
Ilyen boldogan sosem léptem ki ebből a kávézóból.

EZ AZ!! Igaz csak 200 dollárral, de gazdagabb lettem. Én mondtam, hogy kevés a fizu!

MEGINT leintettem egy taxist, majd haza
vitettem magam.
Szintén fizettem, majd egyből felfelé vettem az irányt.
Magam mögött becsaptam az ajtót és gyorsan előkotortam a telefonomat.

Jött egy üzenet. Úristen a munkától jött!!!
Nagyon izgulok!!! Nagyon nagyon!!! Mi van ha nem vesznek fel?????? Nekem annyi.

Oké oké nézzük meg.

-Szia. Hétfőn be tudnál jönni?
Elmagyarázok mindent és, hogy kikkel kell dolgozz.

OKÉ DOBOK EGY HÁTAST!!!
OLYAN BOLDOG VAGYOK.
A könnyeim a boldogságtól csordulni kezdtek. Sosem voltam ilyen boldog. Belépés egy új életbe. Új környezet, új munkahely és talán lesznek barátaim..

-Szia. Az a helyzet, hogy Californiában élek, de ha holnap indul repülő vagy már ma akkor be tudok menni hétfőn!

2 perc után jött is a válasz.

-Rendben. Hétfőn délelőtt 11 órára gyere be. Legkésőbb péntekre várlak. Címet majd küldök.

Megvettem a repjegyet Németbe és az a szerencsém, hogy ma is megy egy szóval már ma magam mögött hagyhatom a régi életem. Juhú!!

3 óra múlva indul a gép úgyhogy van időm bepakolni.
Először is felöltöztem.
Mindig kényelmesen öltözök és szinte csak Oversized ruháim vannak  szóval nem kellett keresgélnem nagyon. Egy egyszerű fehér oversized pólóra esett a választásom amin Los Angeles díszelgett. Világos kék Baggy nadrággal és egy fehér New Balance sportcipővel. A hajam vasalva, nyitva maradt és felvettem rá egy New era York Yankees fehér Baseball sapkát.

Beraktam az összes ruhám egy bőröndbe, a cipőim mentek rá, azután egy kisebb részbe a samponok és fehérneműk, zoknik.
Sminkes táskám ment a tetejére, a telefon töltőm és a Laptopom . A fülesem kint hagytam, mert mást nem fogok csinálni útközben csak zenézni.
Az elektromos gitáromat eltaktam a tokjába és a hátamra kaptam.
A gitárhoz való erősítőmet majd leadom és Németbe fogom átvenni.

Elhagytam a lakást, majd megkerestem a tulajt.

-Jónapot Mr.Collins!
-Jónapot! Mit szeretne?
-Mint látja költözök el szóval fizetni szeretnék.
-O hát sajnálom.
-Én nem. Köszönöm, hogy itt lakhattam.- Kezébe adtam a pénzt, majd végleg elhagytam a társasházat.

Leintettem egy taxit és a reptérre invitáltam.

Szokásosan fizettem, majd elköszöntem és kiszálltam a járműből.

Még volt 1 órám mire felszáll a gép szóval addig bedugtam a fülesem, majd nyomtam valami zenét. A Tokio Hoteltől indítottam egy számot. Ki gondolta volna?
Pain of love című számukat indítottam.
Egyszerűen imádom!
Lement kb 2 album tőlük, meghallgattam Billie Eilishtől és Lana Dél Reytől pár számot, majd meghallottam, hogy a gépem nem sokára indulni fog. Megmutattam a jegyem, személyim és a többit ami szükséges volt elvégeztük, majd felmentem a gépre és boldogan ültem le a helyemre.

Azt mondták a bemondóba, hogy kb 12 órát kell utazni vagyis saccra hajnali 4 vagy 5-kor landolunk. Nem is vészes, majd alszok egy jót.

Pár perc elteltével fel szállt a gépünk.
Nagyon élveztem az utazást. Azok a felhők istenem. Nagyon csodálatos a kilátás. Szeretek utazni nagyon is. Hallgattam a Tokio Hoteltől a Scream albumot amikor egyszer csak elnyomott az álom.

Te vagy az igazi Where stories live. Discover now