Egymás karjában aludtunk el. Megint. Olyan jó érzés, hogy van nekem. Nagyon szerencsésnek érzem magam.
*A koncert napja.*
-Jó reggelt kicsim.-Suttogta Toma fülembe.
-Jó reggelt mogyi.
-Készülni kéne. Ma lesz a koncert.
-Jól van.- Mondtam szomorúan.-Fáradt vagyok.
-Hidd el én is. Amúgy a koncert után lesz egy kis buli. Jössz ugye?
-Persze, hogy megyek.-Pusziltam meg a száján.Kibújtam Tom mellől és mentem átöltözni. Egy lila Oversized pólót vettem fel egy kék Baggy jeanssel. Felkaptam egy fekete-fehér Nike cipőt. Nem nagyon foglalkoztam most a szettemmel, mert úgy is máshogy leszek a koncerten. Most csak elmegyek a fiúkkal próbálni, fodrászhoz, de azt inkább csak Billel. Meg a többi dolog.
Mikor kimentem Tom már fel volt öltözve.
Fehér oversized póló volt rajta egy kék baggy farmerrel. Cipőnek egy Osiris cipőt választott ami fehér volt. A baseball sapka fehéren virított a feje tetején.-Na mehetünk?- Kérdezte Tom közben igazgatta a nadrágját.
-Igen.Lementünk a lifttel közbe Tom telefonált.
-Billék már lennt vannak.
-Gondoltam.Leérve megpillantottam Bill fekete haját aki háttal állt, majd oda siettünk hozzájuk.
-Szia.- Köszöntem Billnek.
-Szia.- Fordult meg.
-Júj, de szarul festessz.
-Ja tudom.
-De no para. Majd eltűntetünk mindent.Köszöntem a két G-nek is.
-Szia Geoorg.-Pacsiztam le vele.
-Csáo.
-Gustaaav.- Öleltem át a szöszit.
-Na háát szia. Amúgy, hogy álltok? Tudod Tommal.- Mentünk egy kicsit arrébb a többiektől akik elvoltak nélkülünk is.
-Nem is tudom..szerintem egész jól. És remélem ez így is fog maradni.
-Én is remélem.- küldött felém egy mosolyt Gustav.
-Na akkor induljunk. Hosszú napunk lesz.-Mondta Tom.
-Az biztos.-Szólt oda Bill.Elmentünk először próbálni. A fiúk irtó fáradtak voltak a végére.
-Nagyon jók voltatok srácok. Mint mindig.- Bíztattam őket.
Megbeszéltük, hogy elmegyünk kajálni aztán a fodrászhoz Billel. Bill pedig el jön velem ruhát venni.
Elmentünk a mekibe Bill kérésére.
-Jesszus de imádom a mekit.- Tömte tele a száját Bill.
-Nem mondtál újat.-Mondta Tom én csak nevettem.Megettük a kaját és búcsúzkodtunk a fiúktól. Indulni készültünk Billel amikor Tom utánam szólt.
-Y/n!-Szólt hangosan utánam.
-Igen?-Fordultam vissza.Tom közelebb jött hozzám és megcsókolt.
-Hiányozni fogsz.-Mondta.
-Jaj Tom csak kb három óráig nem fogjuk egymást látni.
-Az is elég hosszú.-Szomorkodott én pedig fel kuncogtam.
-Te is fogsz hiányozni mogyi.Adtam egy puszit az arcára, majd ott hagytam.
-Uhuu mi volt ez?-Mondta Bill miután odamentem hozzá.
-Mi?
-Hát a vak is látja, hogy van köztetek valami Tommal. Ne is merd tagadni
-Ahj és?
-És mi van köztetek?
-Őszintén Bill. Még én sem tudom.
Néha félek, hogy lehet kihasznál. Érted..vagyis, hogy csak a szexet akarná és, hogy játszik velem. Nem akarom róla ezt feltételezni, mert bírom nagyon is, de csak reménykedni tudok. Te is ismered..
-Próbálj meg bízni benne. Amióta találkoztatok másabb lett én úgy vettem észre. Higyj nekem.
-Köszi Bill.
YOU ARE READING
Te vagy az igazi
FanfictionY/n vagyok Y/n Henderson. 16 vagyok és egyedül élek. A szüleim szartak rám ezért leléptem. Egy nap az életem romokban hever, ezért muszáj lesz ki költöznöm egy munka miatt Németországba, ahol az életem nagy fordulatot vesz és rálelek a boldogságra.