A turné, ahol Tom el mondta, hogy szeret és megkérte a kezem már fél éve volt. Ma lesz az esküvő amit szintén tud az egész világ. Tomba meg érte meg bízni mert tényleg hűséges maradt. Az elején féltem, de rá nem sokára rájöttem, hogy nincs miért, mert tényleg létezik az a Tom aki hű tud lenni.
-Hogy festek?- Mondtam Billnek közben a menyasszonyi ruhámat nézegettem a tükörben.
-Csodálatos vagy! Nagyon örülök, hogy Tom elvesz téged. Nagyon meg szerettünk!- Könnyezett be Bill.
-Ne sírj máár.- Öleltem át a fiatalabb Kaulitzt.A menyasszonyi ruhám egy pántos fehér ruha volt. Felül virág mintás volt és a szoknya alja fodros féle. Nem volt testhezálló.
(így képzeld el)A fekete rövid hajam be volt göndörítve és volt benne pár rózsás csatt össze vissza.
A cipőm egyszerű fehér nagyobb talpú magas sarkú volt. Nem volt annyira magas és inkább nagy talpút választottam, mert a tű sarkúba ki törtem volna a nyakamat.Az oltár elé az ikrek nevelő apja vezetett. Kinti esküvő volt, mert március volt és viszonylag jó volt az idő.
Tom már ott állt fekete nagyobb zakóban, fekete nyakkendőben és egy fekete nadrágban. A haja már nem szőke volt és raszta, hanem fekete és parkettába volt fonva.
Amikor meglátott elkezdtett mosolyogni nagyon aranyosan.
Odaérve csak bámultuk egymást és hallgattuk a pap hosszú beszédét alig vártam, hogy megcsókoljam. Nem volt sok ember. Csak a két G. , annak családja. Tom és Bill szülei, kereszt szülei és a többi. Vagyis családtagok voltak csak. Mert már a két G. is annak számít.-Tom elfogadod az itt jelen lévő Y/n-t hites feleségedül?- Eszméltem fel gondolataimból.
-Igen. -Mondta Tom és rám mosolygott.Ez tényleg a valóság? Én boldog? Ennyire? Nem hiszem el..de ez mégis a valóság.
-És Y/n. Elfogadod az itt jelen lévő Tom-ot hites férjedül?
-Igen!-Mondtam mosolyogva.
-Mostantól férj és feleség vagytok! Megcsókolhatja a menyasszonyt.***
-Tom nem is hezitált, hisz aki rég egy nagy csajozó gép volt, persze, hogy nem szégyenlős. Közelebb jött és megcsókolt. Életem legszebb pillanata volt. És igen. Itt kezdődött minden. Az esküvő után külön költöztünk apáddal. Persze Bill csak pár percre lakik szóval azért jön ilyen sokszor. Gustav és Georg is meg van nekik is van feleségük. Gustavnak még gyerekei is! Ők is jönnek, de legtöbbet mi megyünk tudod. A banda ugyanúgy ad koncertet a mai napig. -Meséltük Tommal a már tizennégy éves fiúnknak nevetgélve, felidézve a régi emlékeket.
The End.
NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY ENNYIEN EL OLVASTÁTOK A KÖNYVEM NAGYON HÁLÁS VAGYOK!💞 MAJD SZERETNÉK HOZNI EGY MÁSIK KÖNYVET, DE MÉG NEM TUDOM MIKOR.
YOU ARE READING
Te vagy az igazi
FanfictionY/n vagyok Y/n Henderson. 16 vagyok és egyedül élek. A szüleim szartak rám ezért leléptem. Egy nap az életem romokban hever, ezért muszáj lesz ki költöznöm egy munka miatt Németországba, ahol az életem nagy fordulatot vesz és rálelek a boldogságra.