5. rész

189 9 0
                                    

Lekapcsoltam a lámpát. Az ajtót kizártam, mert kitudja mi lehet. Betörni úgy sem fognak. Lefeküdtem és elég hamar bealudtam.

Július 15.

A nap vakítóan sütött be szobám ablakán.
11 óra múlt. Ma nem kellett dolgozni mennem, ha minden igaz.
Kimentem a szobámból, sétáltam a folyosón és láttam Tom szoba ajtaja résnyire ki van nyitva. Akármennyire is haragudtam rá, a kíváncsiság győzött. Belestem, de nem volt bennt senki. Bementem és csak ruhák voltak szétszórva az ágyon meg a földön. Hát itt mi volt szélvihar?

-Tom!-Hallottam meg Bill hangját.
Időm nem volt elbújni, mert már nyílt is az ajtó. Nem akartam, hogy itt lásson.
-Baszdki.-ennyit mondtam.
-Jóreggelt. Hát te?
-Jóreggelt. Tom nincs itthon?-Kérdeztem meg Billt.
-Hát ezek szerint. Kérsz egy kávét?
-Igen.

Lementünk a konyhába, majd Bill neki is állt készíteni a kávét.

-Tessék.-Tette elém a koffeindús italt.
-Jössz ki cigizni?
-Aha miért ne?-Válaszolta nekem a fiatalabb Kaulitz.

Kimentünk az udvar hátsó részére, és leültünk a teraszon. Vettem elő a cigim és meggyújtottam. Bill is így tett.

-Georg és Gustav?
-Este hazamentek.
-És Tom mióta nincs itthon?
-Már este elment. Azt hittem hazajött.
-Hova ment?
-Nem mondta. Csak felment miután te is és felöltözve jött vissza. Felkapta a kocsi kulcsát és ment is ki szó nélkül.
-Ja értem..-Lehet kanos volt és most valamilyen csaj agyában fekszik. Chh leszarom.

Kicsit féltékeny voltam, de miért azt én nem tudom. De nem is érdekel ez a faszfej, hagyjuk.

Már délután elmúlt amikor megbeszéltük Billel, hogy áthívjuk a fiúkat és nézünk valami filmet.

-Először elmegyünk bevásárolni. Veszünk nasikat.-Mondta Bill.
-Oké menjünk. Szeretek vásárolni.-Válaszoltam vissza.
-Akárcsak én.- Mosolygott rám Bill.

Mentünk fel készülődni a szobánkba.
Egy egyszerű fekete oversized pólót vettem fel amin valami szürke írás minta volt. Egy fekete Baggy jeanset egy fekete Converse cipővel. Most se maradhat le a baseball sapka ilyen napsütésben. A Fekete fehér baseball sapka alá vettem egy fekete fejkendőt.

Késznek nyilvánítottam magam, majd lesétáltam a nappaliba ahol egy elkészült Bill várt lennt.

-Aaz igen Y/n! Jól nézel ki.
Minta csak a tesóm látnám.
-Khmm.. köszi.- Mondtam kicsit letörve.
-Ja bocsi én nem akartam! Nem úgy értem.-Mentegetőzött.
- Semmi baj. Te is jól nézel ki!
-Köszii csajszi. Na akkor indulhatunk?
-Indulhatunk.

A garázs felé vettük az irányt. Megálltunk egy fekete Jeep terepjáró mellett. Bejön a  kocsi nem tagadom. A terepjárókat jobban csípem.

-Bill ez a tieed?-Mondtam ámulva.
-Igen ám.
-Jó kis terepjáró.- Végig simítottam a jármű oldalán.

Bill beszállt a vezető részre én pedig az anyós ülésre ültem mellé.
Úgy kb fél órát utazhattunk, de tökre jó volt, hamar elment. Hangosan zenéztünk Billel és énekeltünk is. Mindenféle zenét, de a legtöbb az övéké volt.

A bevásárlóközponthoz érve kiszálltunk a terepjáróból. Bill lezárta az autót, majd indultunk be. Elvettünk egy csomó chipset, csokit, popcorn, kekszet, cukrot, üdítőket meg mindent amit el lehet képzelni. 100 dollárt fizetett Bill. Mondtam, hogy beszállok és a felét fizetem, de nem engedte.

-Jesszus, de nehéz ez a szatyoor.-Nyavajgott Bill mire én csak kinevettem.
-Nem vicceees.

A kocsihoz érve a hátsó ülésre beraktuk a cuccokat és indultunk is hazafele. Az út hazafelé ugyanolyan jól telt, mint idefelé. Billel nem lehet unatkozni komolyan.
Az ikrek házához értünk már. A cuccokat a kocsiból áthordtuk a lakásba.
Bill felhívta a srácokat, hogy jöjjenek át és azt is mondta, hogy hozzanak nadrágot fürdeni is. Mivan? Hát akkor biztos van medencéjük és ott fogunk fürdeni..azt hiszem.

Te vagy az igazi Where stories live. Discover now