8. rész

193 7 0
                                    

Tom adott egy puszit az arcomra, majd másodpercek alatt elnyomott az álom a karjai közt.

***

-Jó reggelt kicsim.-Suttogta bele Tom a fülembe.
-Mm...Jó reggelt.

Fordultam Tom felé és adtam egy puszit a szájára.

-Hány óra?
-Fél kilenc. De tizenegy órára menni kell próbálni.
-Értem. Akkor megyek készülni.

Ki akartam szállni az ágyból amikor Tom a kezemnél fogva visszahúzott.

-Hé állj csak meg!
-Mi van?
-Nem felejtettél el valamit?
-Mit?
-Ezt.

Tom gyorsan odahajolt hozzám és lágyan megcsókolt. Miután szétváltunk felkuncogtam.

-Mit nevetsz?
-Semmit csak olyan aranyos vagy.
-Tudom.-Nevetett fel édesen Tom.

Megfogtam pár ruhát és elindultam a fürdőbe.
Lefürödtem, majd megszárítottam a hajamat is.
Húztam egy kis tusvonalat és feltettem egy kis bordó rúzst.
Egy testhez simulós hosszú ujjú felsőt vettem fel. Fekete színű, vízszintesen szürke csíkos. Nadrágnak egy világos kék Baggy farmert vettem fel ami a térdénél ki volt vágva rá pedig egy fekete övet. Cipőnek egy fekete Converset választottam. Felvettem egy csillagos napszemüveget.
Kimentem a fürdőből, majd Tom is ment lezuhanyozni.

-Ahj.- mondta Tom miután kijött a fürdőből. Alsó testét csak egy törülköző fedte.
-Mi a baj?
-Az, hogy nagyon jól nézel ki.
-Köszi.

Zavartan néztem a földre és valószínű paradicsom piros volt a fejem. Ez a fiú mindig zavarba tud hozni.

-Mit vegyek feeel?

Kérdezte a fiú inkább magától, minthogy tőlem.

-Ez jó lesz?

Kérdezte tőlem Tom, majd felkapott egy szürke pólót amin a Tokio Hotel szimbóluma díszelgett.

-Persze, hogy jó. Rajtad minden jól áll.

Tom erre csak felém fordult és egy féloldalas mosolyra húzta a száját.

Egész végig őt bámultam, amíg törülközője felé nem kezdett nyúlni. Abban a pillanatban egyből hátat fordítottam neki.

-Miért fordultál meg?-Nevetett Tom.
-Én-én most kimegyek.-Kimentem full piros fejjel a szobából és a konyhába indultam.

Amíg Tom öltözött addig én ittam egy pohár vizet.

-Na, hogy tetszem?

Fordult egyet Tom mintha egy lány lenne és élete első báljára készülne. A szürke póló volt rajta amit előttem felhúzott a szobába. Egy sötét szürke baggy farmernadrág. Egy szürke sapkát vett fel ami nem baseball sapka volt. Cipőnek egy fekete-fehér adidast vett fel.

-Nagyon szexi vagy.- Kuncogtam fel.
-Akárcsak te.

Jött közelebb hozzám. A derekamnál fogva magához húzott. Ami volt köztünk 3 centiméter távolság azt is megszakította. Szenvedélyesen csapott le az ajkaimra.

-A csókolózás a megszállottságod?-Váltam el tőle és felkuncogtam.
-Ha lehetne egész nap csókolnálak.-Csapott le újra ajkaimra.
-Mostmár mennünk kéne. Már fél tizenegy van.- Váltunk el megint Tommal.
-Egyetértek, de először mosd le az arcod mert rúzsos.

Miután Tom lemosta azt a nagy pofáját
kiindultunk a lakosztályból és lefele vettük az irány. A három fiú már lennt várt minket.

-Na csak hogy lejöttetek.- Nevetett Georg.
-Induljunk akkor.

Te vagy az igazi Where stories live. Discover now