A fiúk beraktak valami filmet. Vígjátékot néztünk, mivel az én drága horroromat leszavazták.
Én ültem középen, Bal felemen Tom, Jobb felemen Bill, Bill mellet Gustav és Tom mellett pedig Georg.
Nagyon jól éreztem magam, de a film közepén elaludtam Tom vállán.Július 16.
Az ágyamban keltem fel. Gondolom Tom hozott fel. Reggel 8 óra volt. Felkeltem és elindultam fogat mosni. A tükörben láttam, hogy Tom pólója van rajtam. A térdemig ért és meleg is volt szóval nem vettem alá semmit. Szokásosan lementem kávézni.
Már a bögrébe töltöttem bele a kávémat amikor megéreztem két kezet a derekamon.
-Jóreggelt nagylány.- Suttogta Tom a fülembe a reggeli rekedtes hangján.
-Jóreggelt szépfiú.Le raktam a bögrét, majd feléfordultam. Át karoltam a nyakánál és megcsókoltam.
-Ennyire hiányoztam?- Húzta féloldalas mosolyra a száját.
-Ennyire hiányoztál.- Nem mert jobban.Töltöttem neki is egy másik bögrébe kávét.
-Jössz cigizni?- Kérdeztem rá.
-Aha megyek.
-Amúgy tetszik a póló?-Kérdezte Tom, majd kint rágyújtott.
-Imádoom. De te most tényleg le vetkőztettél miközben aludtam?-Szívtam bele a cigarettámba.
-Meglehet.- Kacsintott rám.
- Vagyis már nem vagyok szűz?- Tettetem a ki akadásom.
-Haha nagyon vicces.-Forgatta meg Tom a szemeit.
-Tudom az. Vagyis?
-Szűz vagy még.- Forgatta meg újra a szemeit Tom amin én csak nevettem.
-Csak vicceltem Tommy.- Nevettem még mindig.
-Tommy?- Kérdezett vissza, majd féloldalas mosolyra húzta a száját.Tom letette a cigarettáját, megfogta a derekam és az ölébe húzott. Úgy szívtuk a cigit tovább.
-Na gyere hercegnő, menjünk be.- Mondta, majd felállított az öléből miután elszívtuk a ciginket.
Tom felkapott hercegnő pózba és a konyháig meg sem álltunk.
-Jóreggelt.- Jött le Bill a lépcsőn.
-Neked is.- Mondtuk egyszerre Tommal.
-Tudood Y/n én eléggé éhes lettem.- Mondta Tom és letett a földre.
-Hát akkor egyél.-Tudtam, hogy azért mondta, hogy csináljak neki reggelit.
-De csinálj valamiiiit! Kérlek.
-Nem dolgozom ingyen.-Nevettem Tom kisfiús könyörgésén.
-Naa akkor mit akarsz?
-Valamit amiért megéri kaját csinálnom.-Persze, hogy csináltam volna neki ingyen is, de húzni akartam egy kicsit az agyát.
-Hááát nem akarom tudni mi jön ezután szóval húztam ki cigizni.-Mondta Bill nevetve és már ott sem volt.Tom csak rámnézett és egy perverz mosolyra húzta a száját. Ajakpiercingjével most is játszott. Gyönyörű mogyoróbarna szemei az én szemem és a szám között cikázott. Tudtam mit akar. Derekamnál fogva közelebb húzott magához, majd lecsapott ajkaimra. Mézédes csókja engem is elvarázsolt, ahogy az előttem lévő lányokat is gondolom... Nyakánál átkaroltam a fiút és visszacsókoltam. Kezei levándoroltak a fenekemre amibe belemart. Akaratlanul is belenyögtem a csókunkba . Tom reakciója egy férfias morgás volt, ami nem tagadom nagyon tetszett. Lassan elváltunk egymástól levegőért kapkodva.
-Készítem a reggelit.-Suttogtam neki kuncogva, majd mentem is keresni a hozzávalókat.
Magamba azt gondoltam lehet kissé elsiettem a dolgokat. De nem fogom magam könnyen adni Tomnak. Nem fogok engedni, hogy kihasználjon. Viszont kezdtem ezeket a gondolatokat eltűntetni, mert egy jó reggelt akartam.
YOU ARE READING
Te vagy az igazi
FanfictionY/n vagyok Y/n Henderson. 16 vagyok és egyedül élek. A szüleim szartak rám ezért leléptem. Egy nap az életem romokban hever, ezért muszáj lesz ki költöznöm egy munka miatt Németországba, ahol az életem nagy fordulatot vesz és rálelek a boldogságra.