3. rész

199 11 0
                                    


Pár perc elteltével fel szállt a gépünk.
Nagyon élveztem az utazást. Azok a felhők istenem. Nagyon csodálatos a kilátás. Szeretek utazni nagyon is. Hallgattam a Tokio Hoteltől a Scream albumot amikor egyszer csak elnyomott az álom.

Július 13
Vasárnap

Arra ébredtem, hogy a hangosbemondóba beszélnek.
-Figyelem emberek. A gépük 5 perc múlva landol. Ismétlem a gépük 5 perc múlva landol.
Jézusom alig vártam ezt a pillanatot!!!

***

Landolt a gépünk, leszállt mindenki és én is utamnak eredtem, csak nem tudom hová..

Átvettem a bőröndöm meg a gitáromat is, majd elindultam valamerre..
Eléggé szomjas voltam még hát éhes is szóval eldöntöttem, hogy elmegyek valahová kajálni. Amúgy nem is mondtam, de jártam már Németországban. Még 11 évesen a szüleimmel... Na mindegy. Pár perc séta után elmentem egy dohánybolt mellett és vissza fordultam. Gondoltam bemegyek ha már ilyen korán nyitva van. Ha lennék 18 és be engednének... Ezt se mondtam de dohányoztam aztán leszoktam, de ritkán szoktam. Nagyon ritkán.
Arra járt egy srác úgy egy korúak lehettünk. Kinézett 18-nak szóval megkértem, hogy be menne nekem.

-Szia. Elnézést be tudnál nekem menni a dohányboltba?
-Szia. Hát én még csak 17 vagyok de azért egy próbát megér nem?- végig nézett rajtam, majd engedett magának egy pimasz mosolyt.
-Tessék itt a pénz. Egy marbolot szeretnék.
-Nem kell, ezt állom.
-De kér-. -mindenki belevág a mondandómba?
-Mondom hagyd kislány.- Ő most? Most kajakra lekislányozott?? Már bocsánat, de 16 évesen magamat tartom el!

Mielőtt akármit is mondhattam volna neki eltűnt a dohányboltban.
2 perc múlva vissza is tért

-Tessék kislány.
-Nem vagyok kislány.
-Hát oké. Ha már megvettem neked tudnál adni egy szálat?-mosolygott rám féloldalasan.
-Tessék.
-Köszi.
-Mondd, hogy van tüzed, mert nekem nincs.-nevettem fel kínosan.
-Persze.- szájába helyezte a nikotinrudat, majd előhalászta a Baggy nadrág zsebéből a gyújtót. Meggyújtotta először az enyémet, majd a sajátját is.
-Gitározol?
-Honnan veszed?
-A hátadon a gitártok.
-Jaa öhm igen..-Már megint leégetted magad Y/n gratulálok!
-Na és mi ez a bőrönd?
-Most jöttem Németországba.
-És itt maradsz vagy csak egy ideig leszel?
-Itt tervezek maradni.
-Az szuper.

Jobban megfigyeltem a fiút és észre vettem, hogy ugyanolyan a stílusunk. Baggy nadrágot hord Oversized pólóval és egy fejkendő van a fejére kötve, rajta egy baseballsapkával. Menő arc.
Ha naív lennék azt hinném Tom Kaulitz áll előttem haha ilyen szerencsém úgy sem lesz.

- Amúgy mi is a neved?
- Y/n. Y/n Henderson. Neked?
- Az most nem fontos. Kölcsön adod a telefonod?
- Igen. Tessék.- fél szemmel néztem mit csinál. Egy telefonszámot ütött be. Gondolom az övét. Vissza adta a telefont, majd elköszönt.
-Majd még összefutunk nagylány.-kacsintott rám egyet és eldobta az elszívott cigicsikket, majd távozott.

Megnéztem, hogy írta be magát legalább megtudom a nevét. Erre úgy írta be magát, hogy Dohányboltos srác. Hát kész hihetetlen. Majd csak elmondja egyszer.

Elmentem egy kis boltba. Vettem magamnak egy hellt meg egy előre elkészített szendvicset. Fizettem, kiértem a boltból és neki álltam falatozni.

***

Már 6 óra van. És nem tudom mit csináljak. A cuccaim is nehezek így valami parkba mentem. A bolttól kb fél órát kellett sétálni. A hátam már leszakadott, de élve megérkeztem a parkba. Lepakoltam a cuccaim egy padra majd leültem. Ki volt halva a hely, de nem vártam mást csak fél 7 volt. Azon gondolkodtam, hogy lehet minél hamarabb kéne valami lakást keresnem, hogy átvegyem az elektromos gitárhoz való erősítőmet. Valahova el kell rakjam.
Nem fogok cipelni egy közel 5 kilós cuccot egész Németország szeme láttára.

Te vagy az igazi Where stories live. Discover now