XXIV

99 12 0
                                    

,,Ja budu táta" rozžářily se mu oči.
Ja jen kývla že jo.

,,Počkej ja už jsem táta. Budu dvojnásobnej táta" řekl.

,,Tami ty se netešiš?" zepltala jsem se ji.

,,Ja.. tešim, budem v izbe" postavila se a šla nahoru.

,,Co ji je?" koukla jsem na Kuba.

,,Nevim jdu za ní" řekl a šel taky hore.

Pohľad Jakuba

,,Můžu?" zaklepal jsem.

,,Hej" odpovedala a ja som si sadol k nej na posteľ.

,,Co je" zeptal jsem se ji.

,,Neviem.. len, teraz keď budeš mať dieťa s Bárou tak sa vezmete a budete rodina. Ale ja niesom vaša rodina. Niesom Vlčková" vysvetlila mi.

,,Tamarko ty pro mne budeš vždy moje díte a taky Vlčkova. Ja te mam velmi rad a nikdy te nikomu nedam, vzdy te budu chranit" objal jsem ji a dal pusu do vlasov.

,,Aj ja teba, si ten najlepší ocko ani si to nevieš predstaviť" objala me taky.

Chvíli sme se tak obijmali a pak jsem se ji zeptal zda pojedeme do studia. Ona souhlasila. Nasadli sme do auta, pustil jsem ji jej oblibenou pisničku a šli sme.

Pohľad Tami

Toto som potrebovala. S mojím najobľúbenejším človekom jazdiť v aute a pritom hrá moja obľúbená pesnička. On ma pozná najlepšie a vie čo mám rada. Každý deň ďakujem za to že som skončila u Jakuba a nie niekde v detskom domove. Nebudem klamať je mi s ním oveľa lepšie ako s mojou mamkou.

,,Tami" vyviedol ma z myšlienk.

,,Em ano?" vykoktala som zo seba.

,,Ptal jsem se jestli nejsi hladová" zasmial sa.

,,Nie" odsekla som a ďalej sa venovala svojím myšlienka.

Co se stalo, stát se mělo a teď už je pozdě na to, ptát se proč a nebo jak.
Túto vetu raz povedal Dominik v svojej pesničke. Ostalo mi to v hlave. Stalo sa to, že moja mamka bola slušne povedané štetka. Každý večer po práci sa chodila do barov opíjať a potom so starými mužmi na hotel. Malo sa to stať. Potom si ma ale Jakub všimol. Všetko zachránil a ja som ten najšťastnejší človek na svete. A pýtam sa jak. Celé som si to ani neuvedomila a ani si to do teraz neuvedomujem. Som tak štastná že ma nezaujíma už nič iné.

Taka krajšia časť ale už ma to veľmi nebaví.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ty a ja Kde žijí příběhy. Začni objevovat