XX

131 4 0
                                    

Je 20.3. čo znamená že zajtra ma Jakub narodeniny. Dlho hovoril že na narodeniny nechce nič, ale aj tak dostane jeden veľký darček ktorý chcel dlhšie.

,,Tomáš" volám na neho po celom dome.

Aby som vás nejako uviedla do deja, tak sme sa presťahovali do domu pretože dvoj izbovy byt bol pre troch malý. Teraz bývame v peknom veľkom 4-izbovom dome aj s Tomášom. Tomáš je veľmi toxický človek s najkrajším úsmevom ale aj tak ho mam rada. Často k nám chodí ešte aj Jakubova kamarátka ale myslím že to neostane iba tak a s Tomášom ich tak trosku shipujeme da sa povedať. Volá sa Kristína a ma krátke čierne vlasy. Je trošku nižšia od Jakuba. Má veľmi pekného psa dobermana. Ale späť do reality.

,,Co je" odpovie mi. ,,Čo dáme zajtra Jakubovi k narodkám?" opýtam sa ho. ,,No on chtěl jet do toho Amsterdamu že jo. Tak mu můžeme koupit letenky" ,,Hm no a to pôjde akože sám?" snažím sa tvariť že premýšľam ale nejde to a Tomáš sa začne smiať. ,,Hej nesmej sa pýtala som sa ťa niečo" hodím po ňom vankúš. ,,Jo jo pojedu to zajtra koupit. Teď jdi za nim a nic mu nehovor" hodil ho naspäť. ,,Niesom krysa, čau" ,,Čauky" zamával mi.

21.3.
Dnes je ten deň kedy ma Jakub narodeniny. Hneď ráno som vstala skôr aby som mu urobila raňajky, keďže raňajky su základ úspešného dňa ako sa hovori. Videla som aj Tomáša ako sa motá po dome a hľadá niečo. Potom odišiel so slovami "hned přijdu". Hneď bolo fakt hneď. Prišiel s troma letenkami do Amsterdamu. Dal ich do obálky a išli sme hore za Kubom ktorý už bol na mobile.

,,Vše nej bro" povedal Tomáš a podal mu obálku. On ju otvoril. ,,Tři letenky pro tři osoby do Amsterdamu. Hmm dik Tome" postavil sa a objal ho. ,,Všetko najlepšie tati" podala som mu tortu ktorú som včera večer robila s Andym. ,,Děkuju Tamarko" dal ju na stôl a objal ma. ,,Tak ja tě hodím do školy aspoň jo?" navrhol Kuba. ,,Okey tak poď"

Po škole
V škole bolo v pohode celkom. Nepísali sme žiadnu pisomku ani neskušala. Taký chill day. Keď som prišla domov nikto tam nebol a na stole bol odkaz ,,sme v studiu přijeď za náma" podpisaný ,,tato,,. Tak nič išla som sa znova obuť a zobrala si skate. Keď som bola dole tak som zazvonila a išla hore.
Tam boli všetci. Mali tam aj nejakú tortu od nejakých fans ktorý som si dala. Boli sme tam až do večera. Potom sme už išli domov a zahrala som si s Jakubom nejakú hru na PS5.

Celkom o ničom ale už sa blížime ku koncu. Všetko najlepšie k narodkám Daddy 🦋

Ty a ja Kde žijí příběhy. Začni objevovat