Hledá se Liam

129 6 26
                                    

Theo's Pov:

Se smečkou nijak v kontaktu nejsem, i když by se dalo říct, že jsem v celkem mírovém vztahu. Jediný s kým jsem v kontaktu je Liam. Občas mluvím i s Coreym a výjimečně s Masonem, ale s ani jedním ne tam často. S Liamem jsem skoro každý den a když ne, tak si voláme nebo píšeme. Je to můj nejlepší - nejspíš taky jediný - přítel...

Proto mě překvapí, když mi zavolá Scott.

„Ano?“ zeptám se zmateně.

Uhm, Theo, ahoj, je s tebou Liam?“ odpoví a já trochu znervózním.

„Ne, proč by měl? Děje se něco?“ pomalu se do mě začíná vkrádat ten odporný závan strachu, který mám od doby co jsem se dostal z pekla...

„No, s Liamem jsi hodně v kontaktu a... Myslel jsem, že když nereaguje, je s tebou a jenom se zapomněl...“

„Ne, měl jsem jít k němu večer a dívat se s ním na filmy. Zkusili jste jít k němu domů? Nemá třeba zase vybitý mobil? To jsem si myslel, že má když mi neodpovídal...“

U něj doma jsme už byli... Jeho máma ho neviděla od včerejšího večera... Kdy naposledy se ti ozval?“

„Uhm, no odcházel jsem od něj asi ve čtyři v noci.“

„Ve čtyři?! Co jste sakra dělali?!“ vykřikne Stiles... Počítám, že je tam celá smečka.

Stilesi, na to teď není čas.“ Okřikne ho Lydia a já se ušklíbnu.

„Čaute zbytku smečky. Stilesi... Dívali jsme se na filmy... A když Liam usnul, tak jsem po konci filmu odešel... stává se to tak často...“

„Často?!“

Stilesi!!“

„Fajn, kde jste? Mám za váma jít?“ zeptám se.

„Víš, že nemusíš...“

„Kde jste...? Jde o Liama, jasně, že musím...“

„Právě si řekl, že ti na někom záleží?“ Zeptá se Stiles nedůvěryhodně. Zavrčím.

„Stilesi, drž hubu a řekněte mi kde jste.“

„U Liama...“ Ozve se Lydia a já s poděkováním zavěsím.

Zhluboka vydechnu a prohrábnu si vlasy.

Liame, co jsi zase provedl... Kde jsi...

•°•°

Vyběhnu z auta a vběhnu do Liamova domu. Málem jsem srazil Jennu.

„Oh, promiň.“ zamumlám.

„Ostatní jsou v obýváku, asi nevíš kde je Liam, že?“ zeptá se a já záporně zakývám hlavou. Jen na si povzdechne, já ji pohladím po zádech a každý se rozejdeme jiným směrem.

Prudce vběhnu do obýváku a vidím smečku sedící na gauči a zemi. Všichni ke mně hned vzhlédnou a já si nervózně odkašlu.

„Takže... Máte teda něco?“ podívám se na ně.

„To bychom se měli spíš ptát mi.“ přistoupí ke mně Scott. Zmateně se na něj podívám.

Jeho pohled se do mě zarývá a já si uvědomuju jak moc jsem kvůli Liamovi změknul...

„Fajn, takže, naposledy jsem viděl Liama ve čtyři ráno, což je před asi třinácti hodinama. V tu dobu spal, asi bychom měli prohledat jeho pokoj.“ navrhnul nervózně.

Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat