Liam vešel do školní posilovny, už dlouho neposiloval a rozhodl se že by mohl. V tu chvíli ale nastal problém.
Jen co otevřel dveře posilovny, jeho nos naplnil povědomý pach. Liam nakrčil nos a jakmile spatřil osobu, které ten pach patřil, zabouchl za sebou dveře a odběhl pryč.
Ani se nenamáhal se převlékat a popadl své věci a běžel domů.
Liam vnitřně panikařil a ztrácel kontrolu.
Jakmile doběhl domů, vběhl do svého pokoje, lehl si do postele a začal frustrovaně křičet do polštáře.
Po chvíli se trochu uklidnil, ale jeho srdce pořád bylo jako o závod a tak se rozhodl zavolat svému nejlepšímu příteli.
Vytočil jeho číslo a čekal... Jedno pípnutí... Druhé pípnutí... Třetí-
„Halo?" ozve se v telefonu.
„Masone, tady Liam, dal sis pěkně načas než jsi to zvedl." začne téměř křičet Liam do telefonu.
„Liame- počkej." Ozve se na druhé straně, ale Liam to ignoroval.
„Masone! Já jsem úplně v prdeli! Chtěl jsem jít do posilky, ale samozřejmě že tam musel být ten idiot! Proč musím být zamilovaný do toho kreténa... A ono by to bylo v pohodě, ale víš co? Theo neměl tričko, aaaaaaa. Jediné na co můžu myslet jsou ty jeho vyrýsované břišáky po kterých kape pot. Aaaaaaa. Prosím, zabij mě. Připadám si jako bych měl roztát. Proč musí být tak hot? Ugh, nenávidí být bi. Panikařím a asi ztrácím kontrolu, kdyby ten ďábel nebyl tak hot... Který-"
„Liame, jsem na cestě, popovídáme si až dorazím. Nachystej mi pomerančový džus a čekej v obýváku." ozvalo se v telefonu.
Počkat- pomerančový džus je Theovo oblíbené pití, a Mason to nepije-
„Doprdele!" vykřikne Liam.
„Uklidni se, štěně, zachvilku tam jsem a probereme to. Příště si dvakrát zkontroluj komu voláš." Theo se na druhé straně telefonu uchechtl a vypl hovor.
Liam je teď pěkně nahranej, teď jenom doufat, že ho za to Theo nezabije.
Počet slov: 310(čistý počet 305)
Tohle bylo něco krásného, protože jsem chtěla něco vydat, ale nic z toho co mám rozepsaného jsem nemohla dopsat, tak jsem napsala tohle. Možná někdy udělám pokračování o tom jak jejich konverzace šla, ale není to moc pravděpodobné.
ČTEŠ
Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)
عشوائيOne-shoty na Thiama. Nevím co víc k tomu říct, tak snad se vám to bude líbit a užíjte si čtení. Liam×Theo Můžou se vyskytovat nadávky a sprostější slova. Názvy některých věcí píšu v angličtině, protože to prostě zní líp?♀️(například: Dread Doctors)...