Natáčení

50 5 3
                                    

Není to Thiam, ale Chrisberry. Jakoby, tohle je takový zvláštní ship, ale jsou to herci Liama a Thea, takžeee. A včera jsem cosi viděla a napadlo mě to.

Cody si pročítal scénář. Byl nervózní, měl to být poslední díl a posledních pár natáčecích dnů.

Rád trávil čas na place a s celým zbytek obsazení. Všichni si rozuměli a bavili se.

Ale jeho nejoblíbenější kolega byl Dylan Sprayberry. V této sérii spolu měli spoustu scén.

Theo a Liam stojí ve výtahu.
Theo:jsou tam pořád?
Liam téměř neznatelně přikývne.
Theo:neumřu kvůli tobě.
Theo o krok přistoupí.
Liam:taky kvůli tobě nechci umřím.
Liam nevědomky přistoupí a s Theem si navzájem zírají do očí z né příliš velké vzdálenosti. Liam po chvíli napětí odvrátí hlavu, aby si promyslel co odpoví, ale Theo ho chytí za bradu a přitáhne si jeho obličej k sobě a políbí ho-

Codymu se rozšířily oči a ztěžka polkl.

𓂻

Dylan a Cody stáli ve výtahu. Dylan byl přiražený ke zdi a Cody se o něj opíral.

Jakmile se dveře zavřely, Cody ustoupil.

„Co tady děláš?" zeptal se Dylan. Mezi tím si Cody sundával čepici, která mu ale vyletěla z ruky a Dylan se začal smát.

Codymu se protáhl obličej a zasténal, než se taky začal smát.

„Fajn, znovu..."

𓂻

Když už tu scénu na několikátý pokus konečně zvládli, posunuli se dál.

Dylan se naklonil ke dveřím výtahu a dělal, že poslouchal, mezi tím co ho Cody pozorně sledoval.

„Jsou tam pořád?" zeptal se Cody a pozorně sledoval Dylana, který téměř neznatelné přikývl. „Neumřu kvůli tobě." začal Cody a přistoupil k Dylanovi.

„Taky kvůli tobě nechci umřít..." odpověděl Dylan

Napětí mezi postavami bylo viditelné a Dylan se rozhodl, že je načase se odvrátit.

Cody natáhl ruku, zapřel dva prsty o Dylanovu čelist a stočil jeho obličej k sobě.

Dylan zmateně pootevřel rty, oči se mu rozšířily. Těkal pohledem po celém Codyho obličeji a snažil se pochopit o co jde, přece jen nic takového ve scénáři neměl...

Cody se nahl nad Dylana a vydechl teplý vzduch na jeho rty. Dylan se napnul. Cody se mu na chvíli váhavě podíval do očí ale následně přirazil své rty ke rtům svého kolegy a dobrého kamaráda.

Dylan zůstal v šoku dokud nepoložil svou ruku Codymu za krk a nezačal spolupracovat.

Dylan se opřel do Codyho a narazil s ním do jedné ze stěn, což Codymu trochu vyrazilo dech a na pár chvil přerušilo jejich polibek, ale jen se oba nadechli, Dylan se opět hladově vrhl na Codyho rty což ho překvapilo.

Cody mu ovšem polibek hned opětoval, jednu svou teplou dlaň položil Dylanovi na tvář a druhou do spodní části jeho zad, aby si ho přitáhl blíž.

Dylan požádal o vstup do Codyho úst a Cody mu to okamžitě povolil, tohle oba dva nutně potřebovali...

Sotva se jejich jazyky dotkly zakřičel na ně Jeff a přerušil jejich polibek plný touhy.

„Stop! To bylo moc.“

Dylan o krok ustoupil a zmateně se rozhlédl. Jeho pohled skončil na Codym, který se mírně díval do země. Dylan na něj pohlédl ublíženým výrazem a začal zrychlené dýchat.

„Začátek byl dobrý, teda dokud jste nenarazili do stěny, to bylo až moc intenzivní. Ale jelikož už nedostaneme ten překvapený výraz, bude to pokračovat od naražení do stěny. Na chvíli se ještě políbíte a pak se odtrhnete a scéna bude pokračovat v blízkosti toho druhého.“

Oba přikývli.

„Akce!“

Klapla klapka a Cody s Dylanem se zase políbili.

Jakmile se odtáhli opřeli se o sebe čely a vydýchávali se.

„Promiň, Štěně.“ Řekl Cody a chytil Dylana za ruku. Dylan jim propletl prsty a pousmál se.

„To je v pohodě. Jednou se to muselo stát, Raekene.“ podíval se Codymu do očí a úsměv se mu rozšířil. „Ale teď, budeš se mnou proti nim bojovat?“

Cody se zasmál a podíval se do stropu. Když se podíval zpátky na Dylana ušklíbl se.

„To si piš. Pojďme bojovat.“ lehce políbil Dylana na rty a oba předstoupili před dveře výtahu.

„Aaaa stop!“ zakřičel nadšeně Jeff. „Teď si dejte pauzu a bude se pokračovat.“

Cody a Dylan se na sebe podívali a pousmáli se. Oba pochopili, že to nebylo jenom kvůli roli a práci, ale že to bylo opravdové. Chovali se spíš jako oni sami než jako jejich postavy.

Dylan Codyho chytil za ruku a běžel s ním někam kdo ví kam.

Počet slov: 717(čistý počet 686)

Omlouvám se, úplně nevím jal se píše scénář, tak snad to nebylo zase tak hrozný xd.

Tohle bylo asi jedno z mých nejpropracovanějších díl takže doufám, že se vám to líbilo.

Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat