Theo a Liam se spolu tulili na gauči. Liam se podíval na Thea a usmál se, před tím, než se k němu naklonil a ukradl mu polibek.
„Hej!" zakřičel dotčeně Theo a přitáhl si Liama do plnohodnotného polibku. Oba i po těch měsících cítili ty stejné motýly.
S úsměvem se odtáhli. Theo se přetočil z boku na záda a Liam si na něj lehl.
Liam se k Theo chtěl znovu naklonit do polibku, ale jeho uši zbystřili, když zaslechl třetí srdce a následné zazvonění na zvonek.
Oba se na sebe zmateně podívali.
„Kdo tam půjde?" zeptal se Liam.
Theo se na něj zazubil a políbil ho na tvář.
„Ty, já už ležím dole a to bychom se museli zvedat oba."
Liam se smíchem protočil oči a s námahlou se zvedl. Rozcuchal Theovi vlasy a vydal se ke dveřím.
Nasadil úsměv, který však opadl jakmile otevřel dveře.
Před ním stojí mírně snědá dívka s tmavě hnědými vlasy a oči má podobné barvy. Na rtech jí pohrává přívětivý úsměv, který Liam kdysi tak zbožňoval.
„Hayden, co tu děláš?" zeptal se se skrčeným obočím.
Hayden se jen zaculila a skočila Liamovi kolem krku.
Liam ztuhl, byl zmatený. Co tu ta dívka, která odešla před takovou dobou a zlomila mu srdce dělala?
Hayden ho objímala, ale Liam jen se zamračeným výrazem a narůstajícím vztekem stál a objetí neopětoval.
„Lio, tolik jsi mi chyběl." zamumlala mu Hayden do krku. Liam se ji snažil odstrčit.
„Li, kdo to byl-" Theo vyšel z obýváku na chodbu a ztuhl. „J-já- víte co? Půjdu." zasmál se trapně a chtěl se procpat vedle Hayden ven. Liam ho chytil za ruku.
„T, ale kam? Navíc já nevidím důvod. Co se děje?" zamumlal se smutným výrazem Liam.
Theo se bokem oka podíval na Hayden a povzdechl si.
„Já-já to chápu, vím, že ji pořád miluješ, ne-nechám vás." zamumlal. Hayden dala ruku Liamovi kolem pasu s úmyslem se přitulit, ale Liam ji odstrčí.
„Li! Co to děláš." vyjekla zmateně Hayden.
Liam se s lítostí podíval na Thea, jehož ruku ještě nepustil a při pohledu na Hayden se zamračil.
„Nevím, co čekáš. Co čekáte oba dva... Ale já k Hayden už nic necítím... Ani nebudu. To ona mě zničeho nic opustila a zlomila mi srdce, ale nikdy jsem ji doopravdy nemiloval... Ale, teď mám někoho, koho doopravdy miluju... A nikdy bych ho neopustil. Takže... Theodore, přestaň žárlit a být ublížený, protože tě nikdy neopustím, nikdy bych nemohl... Protože tě miluju, Theo, miluju tě nejvíc na světě a nikdy se to nezmění. Hayden pro mě nic neznamená..." poslední větu zamumlal než se k němu natáhl a políbil ho.
Hayden tam jen znechuceně stála.
Theo se do polibku usmál a když mu začaly slzet oči štěstím, Liamův prst je hned setřel a zapletl svou ruku do jeho vlasů.
Když polibek skončil, opřeli si o sebe čela a Liam se uchechtl.
„Liame... Zklamal jsi mě... Milovat vraha... A místo mě..."
„Hayden, co tu ještě děláš, mazej." zavrčel Theo.
Hayden si odfrkla a s otočením na patě vykráčela z domu.
Theo se na Liama usmál, jako by právě získal všechny peníze světa a objal ho.
„Miluju tě, Li." zamumlal.
„Taky tě miluju, T." pousmál se Liam a opět se natáhl k polibku.
Počet slov: 537
ČTEŠ
Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)
RandomOne-shoty na Thiama. Nevím co víc k tomu říct, tak snad se vám to bude líbit a užíjte si čtení. Liam×Theo Můžou se vyskytovat nadávky a sprostější slova. Názvy některých věcí píšu v angličtině, protože to prostě zní líp?♀️(například: Dread Doctors)...