Liam a Wattpad

69 7 3
                                    

Theo a Liam jedou ze svého úkolu z Forest Hills, které je o dvě města od Beacon Hills.

Liam si vytáhne telefon a zapne svou novou aplikaci, kterou si včera večer stihl stáhnout.

Přihlásí se jako LiamDunbass, z nudy si tam nastaví i fotku, přesněji řečeno společnou s Theem a zaculí se.

Theo se na něj ohlédne, ale nechá to být.

Liam si najde doporučené příběhy, ale není tam nic, co by ho zaujalo, proto jde do vyhledávání a najede si na hashtag Werewolves.

První příběh se mu moc nelíbí, protože mu připadá jednoduchý, je z prvních pár kapitol zmatený a vlkodlaci tam skoro nejsou... Je tam snad pětkrát více upírů než vlkodlaků.

Liam se znechuceně zašklebí a dívá se po dalších příbězích.

Asi pátý příběh ho zaujme a chce si ho přečíst, ale u sedmého příběhu si všimne, že na coveru jsou dvě postavy, které vypadají jako on a Theo.

Zvědavě se na to podívá.

Poté co Liam zjistil, že Theo žije ve svém autě, se nezastavil v přemluvání Thea, aby se k němu nastěhoval. Když Theo konečně podlehl betě a svolil, jeli k Liamovi domů a Theo dostal pokoj pro hosty.

Jenže se však stane něco, co nikdo nečekal a ani jeden z nich si nebyl jistý co a jestli to chce.

Vypadá to sice kýčovitě, ale Liama to zaujalo. Ještě se podívá na Hashtagy. Werewolf werewolves teenwolf liamdunbar theoraeken beaconhills love boy×boy gaylove thiam.

A mnoho dalšího, Liam se na to překvapeně podívá a hned to rozklikne.

Theo seděl na své posteli a zmateně se díval do zdi. Liam byl ve škole a on byl v domě sám. Ale to ho však netrápilo... Měl mnohem větší problém.

Liama.

Už to byly asi dva měsíce co spolu žili. Theo byl čím dál zmatenější a těžce ovládal sám sebe.

Na malou betu myslel čím dál víc a své myšlenky nemohl zastavit.

„Theo, jsem doma!“ zařval hlas ode dveří.

Theův tep hned stoupl. Liam. Theo se začal bezdůvodně radovat a seběhl ze schodů dolů k Liamovi a se smíchem se objali.

Theův tep se opět zrychlil a nemohl to zastavit.

Liam zažraně čte a vůbec si nevšimne, že na něj Theo zvědavě zírá.

„Kdo ti píše, Dubare?“ zeptá se Theo.

„Uhm, nikdo... Já-já si čtu.“ zaculí se Liam nevině.

„Že se tak zamilovaně culíš.“ pokrčí Theo rameny.

„Jedna z hlavních postav je skvělá.“ zazáří Liam.

„Fajn.“ prokrčí rameny a vrátí pohled k cestě.

Liam si opět odemkne telefon a začne hledat část kde skončil. Tak trochu se lekl když na něj Theo promluvil a tak z toho úplně vyjel.

Když tu část najde, zarazí se, už je v půlce.

Theo si uvědomil, že k Liamovi cítí něco víc, ale jelikož vyrůstal s Dread Doctors a úplně své pocity nechápe. Hádá, že miluje Liama a Liam si je na sto procent jistý, že je tak zamilovaný do Thea, že to asi nikdy nepřestane.

Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat