Teen wolf

54 5 1
                                    

Název moc neřešte, brzo ho pochopíte, nebo spíše hned xd.

Dejme tomu, že TW je pořád na Netflixu.

Je kolem deváté ráno v sobotu. Liam s válí po posteli a čeká dokud neuslyší zabouchnutí dveří, který se ozve právě teď.

Liam vyskočí z postele a běží k pokoji pro hosty, kde momentálně bydlí Theo.

„Theo! Rodiče už odjeli! Máme na dva týdny dům pro sebe!!“ vykřikne Liam vzrušeně ve dveřích.

Theo vzhlédne od knížky a usměje se nad Liamovým nadšením.

„Já vím, taky jsem je slyšel.“ uchechtne se Theo. „Ale neboj, budeme i chodit do školy, to, že tady nejsou nás nevyvleče z toho týrání.“

„Ale může.“ ušklíbne se Liam a pak se jeho výraz změní opět do jeho usměvavého a nadšeného. „A víš co to má ještě za výhodu? Máme netflix pro sebe! Sice už máme netflix  skoro tři týdny, ale zatím se na něj rodiče neustále dívali, takžeee teď je náš! Tak se zvedej a pojď za mnou dolů. Mezitím nachystám snídani!“

„Jenom to ne! Prosím nechoď do kuchyně... Výbuch by šel na mě, protože jsem starší a mám na tebe dohlížet.“ vyjekne Theo a vyskočí z postele.

Theo se dožene do kuchyně, kde vidí Liama stát před otevřenou ledničkou.

„Ustup! Zmiz satane a postrachu kuchyní! Nemáš tu co dělat a podpálíš to tu i kdybys jen krájel chleba!“ zamračí se Theo s hravým úšklebkem.

„Uhg... Fajn! Zapnu Netflix! Ty udějel snídani, ale rychle mám hlad.“ Liam s hraným vztekem projde kolem Thea a hravě ho bouchne do paže.

„Aaaa. Tak teď snídani nemůžu udělat! Zlomil si mi ruku!“

„Jsi vlkodlak! Uzdravíš se!“ Zakřičí Liam z obýváku a oba se začnou smát.

Liam projíždí doporučené, když tam najde seriál, který ho zaujme.

„Ty, Theo? Co třeba seriál? Teď jsem našel jeden a ten vypadá zajímavě.“ odvrátí se Liam od televize směrem ke kuchyni.

„Co to je?“

„Jmenuje se to Teen wolf a je to o vlkodlacích! Obsazení Tyler-“

„K čemu mi bude obsazení? Fajn, klidně to pusť, je mi to jedno, ale podle mě to bude blbost a kostýmům se stejně budu smát.“

Liam zapnul přehrávání.

„Theo? Tady jeden týpek vypadá jako Scott!“

„Co by tam dělal Scott..." protočí oči Theo a míří i se dvěma talíři sendvičů do obýváku. Podívá se na obrazovku. „To, že někdo má křivou čelist neznamená, že vypadá jako Scott...“ opět o protočí oči a sedne si vedle Liama.

Po chvíli sledování se Liam otočí na Thea.

„Nějak se mi to nezdá... Někteří vypadají podobně jako lidi ze smečky a mají i stejná jména.“

Theo si povzdechne a odejde z obýváku, nějak ho to nezaujalo.

- T E E N  W O L F -

Je pondělí ráno a Liam proseděl celý víkend u netflixu a Teen wolf. Je na začátku třetí série, ale jelikož je pondělí a musí do školy, vymyslel si plán.

Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat