Theo, můžu...?

71 7 3
                                    

Už to byla nějaká doba co byl Liam zamilovaný do Thea.

Chytřejší členové smečky jako například Stiles, Lydia, Derek nebo Mason si toho všimli, ale Stiles s Masonem to moc nepodporovali.

Kam jsem se to dopracoval?! Můj vlastní syn se zamiloval to vražedné chiméry! Tohle nepřežiju!" Vykřikl tenkrát Stiles, když se nejchytřejší ze smečky sešli u Lydie doma jako každý druhý čtvrtek, a dostal pohlavek od Lydie.

Potom tu byli i tací, kteří si všimli, že od lovců a nemocnice změkl, vlastně trochu dřív. Ale pouze v blízkosti Liama.

Samozřejmě Scott byl mimo vše, Liam si nevšímal Theova podivného chování a stejně tam Theo si nevšímal Liamova podivného chování.

Liam zrovna s Theem pozoroval lovce, snažili se vypátrat Monroe a jelikož měl Liam letní prázdniny, tak to dělali celý den.

Liam byl vyděšený, protože se Beacon Hillsští lovci setkali s Calaveras. Liam se máčkal čím dál blíže Theovi a snažil se uklidnit, když to ale nepomohlo, otočil se na Thea.

„Theo." zašeptal sotva slyšitelné pro vlkodlaka.

Theo se na něj otočil a přikývl, že poslouchá.

„Můžu?" Zeptal se Liam a s hlubokým nádechem nastavil ruku.

Theo nechápavě nadzvedl obočí a pak popadl jeho ruku.

„Co to bylo?" zeptal se nechápavě Theo a snažil se co nejpotišeji.

„Bál jsem se." zamumlal Liam a upíral zrak na lovce před sebou.

|||

Theo měl zůstat v Beacon Hills na povel Scotta a Stilese a hlídat město, zatím co Scott, Stiles a Liam odjížděli pryč, aby sehnali jed na temné mořské panny, které se momentálně nachází v jezeře u Beacon Hills a hypnotizují lidi, kteří se následně pojídají navzájem nebo jdou do jezera, kde je mořské panny sní.

„Theo, mrzí mě, že nejedeš, bude mi bez tvé každodenní společnosti smutno." Zasmál se posmutněle Liam.

„To bude dobrý, štěně." ušklíbl se Theo.

„Neznič mi dům!" zamračil se Liam s pak se oba rozesmáli.

„Neboj, to bych si nedovolil, neměl bych kde bydlet."

Liam se ohlédl a v dálce viděl přijíždějící Jeep. Otočil se zpátky na Thea a mírně se zamračil při přemýšlení.

„Theo?... Můžu?" Zeptal se Liam, ale než stihl Theo odpovědět, Liam se na něj vrhl a objal ho.

Theo zaraženě položil ruce na chlapcovy záda a objetí opětoval.

Liam se s úsměvem odtáhl a podíval se na Jeep zastavující za ním.

„Co to bylo?" zeptal se zmateně Theo.

„Objetí na rozloučenou. Ahoj." zaculil se Liam a skočil do Jeepu.

Theo tam zmateně ještě pět minut stál a pak se otočil a šel do domu.

|||

Liam vyběhl z Jeepu a běžel k domu co největší rychlostí. Uvidí Thea! Za ten čas mu chyběl!

Liam prudce otevřel dveře a rozeběhl se směrem, odkud slyšel televizi. Jeho rodiče byli na dva týdny na dovolené, takže to mohl být jen Theo.

„Theo!" vykřikl Liam a vřítil se do obýváku. Naštěstí nešel přes dveře, jinak by tam už žádné dveře nestály. Člověk by se divil kolik nadšení může mít malý beta, který jde pozdravit svého spolubydlícího, kterého neviděl sotva dva dny.

Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat