Liam a Theo se procházeli lesem. Byla to jejich obvyklá činnost každý pátek po škole.
Za posledních pár týdnů se sblížili. Stali se z nich přátelé. Theo zůstal v Beacon Hills jako jeden z malá ze strarších. Kromě něj tu zůstal ještě Derek, který zde stejně moc času netráví, jelikož pomáhá hledat Stilesovi Monroevovou a její lovce, ostatní musí být na vysoké. Potom ještě Peter, ale Peter je Peter... A pak samozřejmě Parrish a další, ale ze Scottovy smečky moc lidí nezůstalo.
Theo se snažil starat o město(a o Liama, který se neustále jako vždy dostával do problémů), jak slíbil Scottovi, protože Liam se musel soustředit na svou maturitu, stejně jako zbytek jeho štěněčí smečky, teda kromě Thea.
Jejich páteční odpoledne byly vždy uvolňující, přátelské a sbližující. Vždycky zapomněli na své problémy. A podle Masona, Coreyho a jejich - jak ho nazývali - gayradaru, se měli Liam a Theo navzájem víc rádi než přátelé a než si přiznávali.
Liam měl podezření, že k Theovi něco cítil, dokonce tajně doufal, že to Theo cítí stejně. Ale Theo byl svými pocity tak zmatený... Ty roky s Dread Doctors byly důsledkem...
Vrátíme se k tomuto pátečnímu odpoledni.
Liam a Theo šli vedle sebe, konverzovali a smáli se, dokud Liam s žuchnutím nezmizel.
Theo se za ním zmateně rozhlédl a pak se podíval dolů. Theo se začal smát a popadat se za břicho.
Liam spadl do tři metry hluboké díry, nezmiňujíc jeho malý vzrůst.
Liam nabručeně složil ruce na hrudi a se mračením na Thea zavrčel.
„No co? Během tohoto měsíce jsi už spadl do nějaké díry po sedmé, a to je teprve půlka měsíce.“ zasmál se Theo. Liam na jeho výsměšnou poznámku jen opět zavrčel.
Když se Theo konečně docela uklidnil, stoupnul si nad díru a s úšklebkem se díval na Liama.
„Nechtěl bys mi třeba pomoct ven?“ zasyčel na Thea, který se jenom uchechtl.
„Hmm... Možná později? Tohle je docela zábavné, a můžu toho využít.“ pokrčil Theo rameny s úšklebkem. „Víš, Liame.... Tak by mě zajímalo, jak to pořád děláš, že padáš do děr...?“ zamyslel se nad tím Theo.
„Můžeš za to ty.“ zasyčel Liam. „Od té doby, co jsi s Dread Doctors zakopával chiméry, jsem začal padat do děr. Určitě jsi mě proklel.“ poznamenal Liam uraženě.
Theův úšklebek se pořád prohluboval. Jak miloval společné chvíle s malým betou.
„Vážně?“ Nadzvedl obočí s hraným dotčením. „Zřejmě, si budu muset vzpomenout jak, a proklet další spoustu lidí.“ zamyslel se.
Ještě nějakou dobu se tam dohadovali o Liamově padání do děr, dokud jim nedošla řeč.
Theo si mezi tím stihl lehnout k díře a pozorně se díval na Liama. Zkoumal každičký jeho detail. Theo se znovu ušklíbl, než znovu promluvil na Liama.
„Ty, Liame, bolelo to, když jsi spadl-“ začal Theo, ale Liam ho přerušil.
„Z nebe? Ne. Theo, to myslíš vážně? Takové kýčovité balicí hlášky bych do tebe neřekl...“ protočil Liam očima.
„Vlastně jsem chtěl říct do díry...“ ušklíbl se Theo. „Počkej, co?“ zeptal se zmateně Theo.
„Co?“ zeptal se ještě zmateněji Liam, pomalu si ani neuvědomujíc, co řekl.
Oba se na sebe podívali a upřeli zrak do očí toho druhého, dokud nevyprskli smíchy, i když se Liam cítil možná trochu trapně.
„Náhodou... Já mám docela dobré balící hlášky.“ ušklíbl se Theo.
„Vážně? Jaké?“ vyzval ho Liam.
„To bys chtěl vědět, co? Abys to pak mohl použít.“ zeptal se vítězně Theo. Liam jen protočil oči.
„A na koho prosím tě...“
„Hmmm, dobrá otázka, nevím. Ale stejně ti to neřeknu.“ vyplázl na něj Theo jazyk.
Když už Thea po nějaké době přestal bavit Liam v díře, vytáhl ho.
„Zahrajeme si hru?“ zeptal se nadšeně Liam.
„Jakou hru?“ zeptal se zvědavé Theo.
„Jeden vždycky řekne barvu a druhý musí říct první tři věci, které ho napadnou.“ vysvětlil Liam.
„Fajn.“ pokrčil Theo rameny a čekal až Liam zahájí hru.
„Červená.“
„Krev, růže, srdce. Fialová.“
„Haydenin lak na nehty.“ Liam sebou znechuceně zašil a oba se zasmáli. Liam pokračoval:„borůvky a modřina. Modrá.“
„Oceán, obloha a-“ Theův úšklebek zmizel, poplašeně se podíval na Liama. „Tvoje oči.“ povzdechl si.
Liamův tep mírně zrychlil. Vážně právě teď Theo Raeken řekl první tři modré věci, které ho napadly a jedna z nich byly Liamovy oči?
„Růžová.“
Liam se zkoumavě podíval na Thea. Povzdechl si.
„Růže, láska,... Tvoje rty.“ Liam a Theo vzhlédli a podívali se si navzájem do očí. Tentokrát i Theův tep zrychlil. „Červená.“ zeptal se znovu Liam a ani si to neuvědomil, ale oboum to zjevně bylo stejně jedno.
„Krev, tvoje červená mikina a tvoje červenání-“ Theo s Liamem se téměř hypnotizovali. „Zelená.“
„Tráva, jaro, tvoje dokonalé oči, které nejsou vždy zelené.“ Theo nahlas polknul.
Ani jeden z nich neměl nejmenší tušení, co se s nimi děje. Zničeho nic, si byli čím dál blíže, dokud je nezačalo dělit pouhých pár centimetrů.
Jejich dech byl tak rychlý, že jste pomalu ani nemohli určit kdy to byl nádech a kdy výdech.
Oba se zmateně dívali tomu druhému do očí. Občas přelétli z očí ke rtům, ale hned se zase vrátili k očím.
Když pak nějakou nevysvětlitelnou odvážností Liam popadl Thea za tvář, políbil ho.
Jejich polibek začínal jako jemný vyvážený polibek, ale poté co si Theo přitáhl Liama za pas a Liam zapletl prsty do Theových vlasů, začal být polibek agresivnější, hladovější a vášnivější.
Liam najednou zaklopítal a šlápl na místo bez podlahy, jelikož byl stále v polibku s Theem, stáhl ho sebou.
Theo se odtáhl a začal se smát.
„Výborně, Dunbare, teď budeme muset čekat, než nás Argent najde... Takže mu zavolej, a můžeme pokračovat v tom, co jsme dělali.“ usmál se vítězně Theo a chytil Liama za pas.
Počet slov: 932(čistý počet 929)
Tenhle one-shot se mi strašně líbí. Přijde mi to hrozně roztomilé. Co si o tom myslíte?
ČTEŠ
Thiam One-shots (ff teen wolf Thiam)
AléatoireOne-shoty na Thiama. Nevím co víc k tomu říct, tak snad se vám to bude líbit a užíjte si čtení. Liam×Theo Můžou se vyskytovat nadávky a sprostější slova. Názvy některých věcí píšu v angličtině, protože to prostě zní líp?♀️(například: Dread Doctors)...