Tanıtım

351 70 149
                                    

***DÜZENLENDİ***

Hope Weasley...

Albus Dumbledore'un sevgilisi, çağının en zeki ve en güzel cadısı... Sadece Hogwarts'ın değil, tüm büyücülük dünyasının en zeki ve en güçlü cadısı...

Doğuştan animagus, öyle güçlü ki daha 14 yaşındayken kendi zaman döndürücüsünü üretiyor, bu zaman döndürücünün başına bela olacağını bilmeden ve o zaman döndürücü ile geleceğe yani 1996 yılına gelirse neler olur?

Peki Büyücülük Dünyası'nın en güçlü büyücüsü kaybettiği sevgilisinin küçüklüğüyle karşılaşırsa neler düşünür?

------------------------------

-Oturabilir miyim?

-Tabi ki

-Bu arada ben Hope

-Ben de Albus

------------------------------

-GRYFFINDOR

(alkışlar alkışlar)

-RAVENCLAW

------------------------------

-Etrafında Dumbledore yokken ne yapacaksın ha küçük pis kanıbozuk?

-Neler yapabileceğimi görmek bile istemezsin Malfoy!

------------------------------

-Seni seviyorum Hope

-Seni seviyorum Albus

------------------------------

-Gellert'tan neden bu kadar nefret ediyorsun?

-Görmüyor musun Albus, o senin beynini yıkıyor, sen ne zamandan beri kan ayrımı yapar oldun?

-Çoğunluğun iyiliği için Hope

------------------------------

-Çoğunluğun iyiliği için Hope... O muggleların Ariana'ya yaptıklarını biliyorsun.

-ÇOĞUNLUĞUN İYİLİĞİ SAFSATASINI BIRAK ARTIK! HEPSİNİ SENİN BEYNİNİ YIKAMAK İÇİN SÖYLÜYOR! SENİN GÜCÜNÜ BİLİYOR VE BU YÜZDEN SENİ KULLANMAK İSTİYOR!

-BANA SESİNİ YÜKSELTME WEASLEY!

-WEASLEY ÖYLE Mİ? NE ZAMANDAN BERİ BU KADAR KÖRSÜN DUMBLEDORE?!

-NE ZAMANDAN BERİ GRİNDEWALD'IN SANA OYNADIĞI OYUNLARI GÖRMEYECEK KADAR KÖRSÜN?!

Geçmişin Geleceği || Harry Potter FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin