" Sana inanamıyorum Al. Sana gerçekten inanamıyorum. Böyle bir şeyi nasıl kabul edersin?! "
" Çoğunluğun iyiliği için Hope... O muggleların Ariana'ya yaptıklarını biliyorsun. "
" ÇOĞUNLUĞUN İYİLİĞİ SAFSATASINI BIRAK ARTIK! HEPSİNİ SENİN BEYNİNİ YIKAMAK İÇİN SÖYLÜYOR! SENİN GÜCÜNÜ BİLİYOR VE BU YÜZDEN SENİ KULLANMAK İSTİYOR! "
" BANA SESİNİ YÜKSELTME WEASLEY! "
" WEASLEY ÖYLE Mİ? NE ZAMANDAN BERİ BU KADAR KÖRSÜN DUMBLEDORE?! NE ZAMANDAN BERİ GRİNDEWALD'IN SANA OYNADIĞI OYUNLARI GÖRMEYECEK KADAR KÖRSÜN?! "
" ESAS KÖR OLAN SENSİN. EĞER KÖR OLMASAYDIN ARIANA'YA OLANLARDAN SONRA SEN DE BİZİ DESTEKLERDİN VE BERABER BU DÜNYAYI FETHEDEBİLİRDİK. SEVGİLİM OLARAK YANIMDA OLMAN GEREKİRKEN ŞU YAPTIKLARINA BAK. KENDİNE GEL!"
" ESAS SEN KENDİNE GEL ALBUS PERCIVAL WULFRIC BRIAN DUMBLEDORE. VE BANA BAĞIRMAYI KES! BEN SENİN SEVGİLİNİM, BİRAZ DA OLSA BENİ DİNLESEN NE OLACAK?"
" BELKİ DE SORUN DA BUDUR WEASLEY. BANA ÇOK FAZLA MÜDAHELE ETMEYE ÇALIŞMANDIR. BELKİ DE BAZI SINIRLAR KOYMAMIZ GEREKİYORDUR. "
Bunu dedikten sonra bir duraksadı Albus. Sinirle ne dediğinin yeni farkına varıyordu.
" Ne yani, ne demeye çalışıyorun sen Albus? " diye şokla sordu Hope.
" Ne demeye çalıştığımı gayet iyi anladığını düşünüyorum. Bence ilişkimize bir süre ara verme zamanımız geldi. Hadi ama, ikimiz de çocuktuk başladığımızda. Birbirimize olan sevgimiz çocukça bir aşktan öte değil, birbirimizin ilk aşkı olduğumuz için böylesine tepkiler veriyorsun. "
Bunu duyan Hope, Albus'un yüzüne bakakaldı. Ne diyeceğini bilemiyordu ve artık göz yaşlarını tutabileceğini sanmıyordu.
Ancak onları duyan bir kişi daha vardı. Ve bu kişi sinirlerine daha fazla hakim olamayıp saklandığı yerden çıktı ve Albus'un yüzüne yumruğu çaktı.
Hope'u kucağına aldı ve arkalarında şokta olan ama yaptıklarından gram pişmanlık duymayan bir Albus Dumbledore bırakıp oradan uzaklaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği || Harry Potter Fanfiction
FanfictionHope Weasley... Albus Dumbledore'un sevgilisi, çağının en zeki ve en güzel cadısı... Sadece Hogwarts'ın değil, tüm büyücülük dünyasının en zeki ve en güçlü cadısı... Doğuştan animagus, öyle güçlü ki daha 14 yaşındayken kendi zaman döndürücüsünü üret...