Şimdi bu bölümdeki anılarda bazı parçaları kitaplardaki sahneler, onlardan esinlenerek yazdım bazı yerleri
Ayrıca Weasleylerle ilgili birkaç araştırma yaptım soyağacı ile ilgili:
G.Weasley, Hogwarts Legacy'de yer alan Matilda Weasley'in kardeşi, Garreth Weasley'in babası gözüküyor ve Garreth'ın doğum tarihinin 1874'le 1875 arasında olduğu tahmin ediliyormuş. Kitabımızda 1875. Ayrıca Garreth'ın 1875-1890 yılları arasında doğduğu tahmin edinilen bir kız kardeşi olduğu düşünülüyormuş. Hope 1880 doğumlu olacak, Garreth'ın ismi bilinmeyen bu kız kardeşini Hope olarak düşünelim.
Dumbledore da 1881 yılında doğduğu için hikaye bu dönemlerde geçecek.
G.Weasley'in adı belli olmadığı için ben burada isimleri kendim seçeceğim.
Sizin de bildiğiniz ya da bulabildiğiniz böyle soyağacıyla ilgili, bu dönemle ilgili bu satıra yorum olarak ekleyin, gidişatta ona göre yer vereyim
..
..
1 Eylül 1892, Peron 9 3/4
Hope Weasley heyecanlıydı. Abisini istasyona ilk getirdiklerinden beri aynı duyguları hissediyordu ve Hogwarts'a başlayacağı gün yaklaştıkça heyecanı giderek artıyordu. Ancak bazı sebeplerden ötürü Hogwarts'a bir yıl geç başlamak zorunda kalmıştı. Garreth ise Hope'un bu halleriyle uğraşmaya bayılıyordu. Bu sene Hogwarts'taki son senesiydi ve her ne kadar Hope'la uğraşsa da bir yandan onun için endişeleniyordu. Slytherindekiler (baş harfleri Malfoylar, Lestrangeler ve Blackler) bazen fazlasıyla zorba olabiliyorlardı Gryffindorlara karşı, özellikle Weasleylere karşı.
" Hadi ama Hope! Bu kadar büyütülecek bir şey yok, alt tarafı Hogwarts'a başlıyorsun. "
" Bir yıl geç başlayan sen olsaydın böyle konuşmazdın Garreth Weasley! "
Ve hemen ardından yine atışmaya başladılar. Bu onların anlaşma şekliydi.
" Anne şu oğluna bir şey söyle "
" Garreth Gideon Weasley! Hemen kardeşinle uğraşmayı bırakıp eşyalarını alıp trene biniyorsun! "
" Ama anne "
" Ama anne falan yok, biraz daha mızmızlanırsam Hogwarts'a kendi imkanlarınla gitmek zorunda kalırsın! "
Gideon ise onları yüzünde gülümseyle izliyordu. Her zamanki halleriydi, onları çok seviyordu. Eşi Pearl ve çocukları Garreth ile Hope onun her şeyiydi.
Bütün bunlar olurken onları izleyen bir tek Gideon Weasley değildi. Peronda annesiyle vedalaşan bir başka büyücünün de dikkatini çekmişti Weasley ailesi.
Aslında perondaki birçok cadı ve büyücü onları izliyordu, Weasleyler bazılarının yerinde olmak istediği bazılarının ise yerini almak istediği bir aileydi.
Ancak bir çocuk vardı ki dikkatle Hope'u izliyordu annesiyle vedalaşırken. Perondan ilk geçtiğinde gözüne çarpmıştı kız, gördüğü gibi kıza ayrı bir çekim hissetmişti.
Bu sadece ondan hoşlanmasıyla ilgili değildi, perondaki çekirdeğini kırmış büyücü ve cadıların hepsi Hope perona girdiği anda ondan yayılan büyü gücünü fark etmişlerdi ancak sürekli perona gelen insanlar olduğu için kimden geldiğini anlayamamışlardı.
Ancak o farkındaydı.
Yayılan auranın bu kızdan geldiğinin farkındaydı.
Ve kızı görünce kalbinde anlamlandıramadığı bir his daha oluşmuştu. Sanki karnında kelebekler uçuşuyordu.
Ağabeyinin seslenmesiyle adını da öğrenmişti: Hope...
Daha 11 yaşındaydı ama aklı birçok yaşlı büyücününkünden olgundu ve o; o an bir söz verdi kendi kendine: Ne olursa olsun o kızı koruyacaktı, yanında olacaktı ve kızın umudu olacaktı.
Kızın da kendisinin umudu olacağını nereden bilebilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği || Harry Potter Fanfiction
FanficHope Weasley... Albus Dumbledore'un sevgilisi, çağının en zeki ve en güzel cadısı... Sadece Hogwarts'ın değil, tüm büyücülük dünyasının en zeki ve en güçlü cadısı... Doğuştan animagus, öyle güçlü ki daha 14 yaşındayken kendi zaman döndürücüsünü üret...