0.0

258 57 144
                                    

Birkaç küçük düzenlemeyle beraber yeniden yayında bölüm ♡

Lütfen düşüncelerinizi belirtin, hikaye akıcı mı sıkıyor mu vb.

Başta kitaptan alıntıyla, Melez Prens kitabındaki bir sahneyle başladım sonrasında ise olaylar gelişecek.

..

..

6.sınıflar Biçim Değiştirme dersinde fevkalade zor olan bir konuya başlamışlardı; aynaların önünde çalışarak kendi kaşlarının rengini değiştirmeleri gerekiyordu.

Hermione, Ron'un kendine nasıl olduysa gösterişli bir palabıyık  vermeyi başardığı felaketle sonuçlanan ilk denemesine insafsızca güldü. Ron ise Profesör McGonagall her soru sorduğunda Hermione'nin yerinde zıp zıp zıplamasının zalimce ama isabetli bir taklidini yaptı.

Lavender ve Parvati bunu son derece komik bulurken Hermione bir kez daha ağlamanın eşiğine geldi. Zil çalınca koşarak sınıftan çıktı, öteberisinin yarısını geride bıraktı.

Onun şu anda kendisine Ron'dan daha fazla ihtiyacı olduğuna karar veren Harry, Hermione'nin kalan eşyalarını toparladığı gibi peşine düştü. Sonunda onu bir kat aşağıdaki bir kızlar tuvaletinden çıkarken yakaladı. Yanında, sırtına dalgınca hafif hafif vuran Luna Lovegood vardı.

" Aa, merhaba Harry! " dedi Luna. " Kaşlarından birinin parlak sarı olduğunu biliyor musun? "

" Selam Luna. Hermione eşyalarını bırakmışsın. " Ona kitaplarını uzattı Harry.

" Ah evet " dedi Hermione boğuk bir sesle. Öteberisini aldı ve gözlerini kalem kutusuna sildiğini gizlemek için hemen arkasını döndü. " Teşekkür ederim Harry. Eh, ben artık gideyim... "

Ve Harry'e onu rahatlatacak birkaç şey söyleme imkanı tanımadan telaşla uzaklaştı, gerçi Harry de ne diyeceğini bilemiyordu.

" Biraz üzgün " dedi Luna. " Önce içeride Mızmız Mrytle var sandım meğer Hermione'ymiş. Ron Weasley hakkında bir şeyler söyledi... "

" Evet, kavga ettiler. " dedi Harry.

" Ron bazen çok komik şeyler söylüyor değil mi? " dedi Luna birlikte koridordan aşağı doğru giderlerken. " Ama bazen biraz kırıcı da olabiliyor. Bunu geçen yıl fark ettim." 

" Öyledir herhalde " dedi Harry. Luna her zamanki gibi rahatsız edici gerçekleri dile getirme hünerini sergiliyordu, Harry ona benzeyen kimseyle karşılaşmamıştı hiç. " Sömestrin iyi geçti mi bari? "

" Aa iyi sayılır. " dedi Luna. " D.O. olmayınca biraz yalnızlık çektim ama yine de Ginny iyiydi. Geçen gün Biçim Değiştirme dersinde iki çocuğun bana ' Laklak ' demesini engelledi - "

" Bu gece benimle Slughorn'ın partisine gelmek ister miydin? " Harry kendine engel olamadan kelimeler ağzından çıkmıştı bile, bir yabancının konuşmasını dinlermiş gibi onları söylediğini duydu sadece. (başlıyoruuz)

Luna gözlerini hayretle Harry çevirmişti. Tam cevap vermek için ağzını açtığı sırada yüksek bir ses duyuldu. İkisi de başlarını sesin geldiği yere doğru çevirdiler, İhtiyaç Odası'nın olduğu koridordan geliyordu. Oraya doğru koşmaya başladılar.

Koridora vardıklarında yerde yatan kızıl saçlı bir kız buldular. Şaşkınlıkla birbirlerine bakıyorlardı.

Harry tam Luna'ya onu daha önce Hogwarts'ta hiç görüp görmediğini soracaktı ki Luna'nın şaşkın sesiyle kalakaldı.

Geçmişin Geleceği || Harry Potter FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin