20 Eylül 1893, Ravenclaw kızlar yatakhanesi
" Hadi ama kızlar! Ne alakası var? "
" Çok alakası var Hope! Bildiğin ondan hoşlanıyorsun. "
" Hayır Miri ondan hoşlanmıyorum. Onla muhabbet etmekten keyif almam, gülüşünü tatlı bulmam ve sürekli onla konuşmak istemem ondan hoşlandığımı göstermez. "
Hope'un bunu demesiyle Miri ve Pandora'nın kahkahayı basması bir oldu. Hope'un ise yüzü kızarmıştı.
" Tamam galiba ondan biraz hoşlanıyorum ben. "
" Biraz olduğuna emi- " Pandora cümlesini tamamlayamadan suratına yastığı yemişti.
" Hadi ama! Sadece kendine itiraf edemediğin ama herkesin bildiği şeyleri sana itiraf ettirmeye çalışıyoruz. Bunun için bizi dövemezsin Hope Weasley! "
" Kendime itiraf edemediğim bir şey yok ki, az önce dediklerim geçerli sadece. Ha bir de belki onu yakışıklı buluyor da olabilirim, beeelki. "
Hope'un bunu demesiyle Miri'nin asasına davranması bir oldu. " HOPE WEASLEY! YA ŞİMDİ GERÇEKLERİ KABUL ET VE BİZİ DAHA FAZLA UĞRAŞTIRMA YA DA LANETLERİMİN TADINA BAK! NASIL LANET YAPTIĞIMI ÇOK İYİ BİLİRSİN! "
Hope bir an şoka uğrasa da hemen ardından kahkahayı bastı " Miri, Miri sakin ol lütfen. Of tamam ya, evet o benim hayatımda gördüğüm en tatlı çocuk, gülüşü mükemmel ve çok yakışıklı. Onla zaman geçirmekten keyif alıyorum, sürekli yanına gitmek istiyorum. Ondan hoşlanıyorum, onu seviyorum hem de delicesine. Oldu mu? "
" AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA " Hope'un sözlerinin üstüne Pandora ve Miri'nin çığlığı basması bir olmuştu. " SONUNDA KABUL ETTİN, SONUNDA KABUL ETTİN "
" Pandora Lovegood ve Miri Hunter! Eğer ikiniz dışında herhangi birinden bunu duyarsam ölümlerden ölüm beğenin! "
Pandora ve Miri'nin buna tepkisi yalnızca kahkaha atmak oldu. Dönüp birbirlerine baktılar ve ikisinin de yüzünden şeytani bir sırıtış geçti. Akılları çoktan çöpçatanlık için çalışmaya başlamıştı. Her ne olursa olsun onları sevgili yapacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Geleceği || Harry Potter Fanfiction
FanfictionHope Weasley... Albus Dumbledore'un sevgilisi, çağının en zeki ve en güzel cadısı... Sadece Hogwarts'ın değil, tüm büyücülük dünyasının en zeki ve en güçlü cadısı... Doğuştan animagus, öyle güçlü ki daha 14 yaşındayken kendi zaman döndürücüsünü üret...