Takma İsim

114 7 0
                                    

Merhabaaaalaaarr 1 bölümü daha geride bırakıp yeni bir bölümlerle sizlerleyim. Hepinize bol bol iştah açıcı iyi okumalar diliyorum.. <3

Bu arada bölümü yazdığımda dilime takılan ELİFURU KUZUM şarkısını da yazmasam içimde kalır. :D

Şarkıyı bölüm başına ekliyorum.

HATIRLATMA!!

İç sesim; 2 gündür tanıdığım biriyle ablama oturmaya gidiyorduk inanılacak gibi değil ve ne hikmetse sanki yıllardır onu tanıyormuşum da diğer yarımı bulmuşum gibi hissediyorum diyerek düşüncelere daldım. 

Arasın Gözünden.. 

Kumsal'a baktığımda asansörde bir yere odaklanmış sanki içinden bir şeyler düşünüyor gibiydi. Belli etmeden hafifçe gülümsedim. 

Alışveriş merkezindeyken söylediği şey aklımdan hiç gitmiyordu 'ne alakası var ya ben iç sesimle konuşuyorum' diye sitemde bulunmuştu. Öyle ki başka bir kız bunu bana söylese ilgi çekmek için böyle bir yöntem mi buldun sen derdim ama Kumsalın diğer kızlardan daha farklı bir yapısı vardı sanki. Diğerleri gibi arabanla gezelim, beni eve bırakır mısın ya da yanına oturabilir miyim gibi sözcükler sarf etmiyordu. Bakışında ne kadar çok erkeksi gibi durmaya çalışsa da içerisinde küçük bir kız saklıyordu. 

Bu zamana kadar her çıktığım ya da hoşlandığım kızların hep 3 ortak takıntıları vardı. Makyaj, para ve yakışıklılık, ama Kumsal farklıydı daha tanışalı kısa bir süre olmasına rağmen sanki yıllardır bulamadığım o eşsiz kokuymuş gibiydi. Karşısındakini incitmeyecek tebessümleri ve de yüz bulmasını engellemek için sınırlı gülüşleri vardı. 

Geçen sene kurstayken gördüğümde hiç ilgimi çekmemişti o kadar ki hatırlamıyordum bile. Diğer kızlar gibi bana kendisini göstermek için ön sıradan kalkmam için kısa çaplı oyunlar oynuyordu diye düşünüyordum. Bu sene gördüğümde, hemen kendisini yere atıp ağlayan kızlar gibi değil bana meydan okuyan 'tek kız' olarak karşıma dikildi. Tekme atıp gittiği sırada yine bir nebze olsun dönüp özür dileyip bir şeyin var mı diye soru soracağını düşünüyorken o arkasına bile bakmadan yoluna devam etti. İşte o zaman o attığı tekme kalbimde bir buz kitlesinin kırılmasına sebebiyet verdi. 

Kumsalın Gözünden..

Eve girer girmez Ablama selam verdikten sonra Milan'ı kucağıma alıp salona geçtim. Ablam Aras ile tanıştıktan sonra salona geldiğinde 'sen buraya beni görmeye mi yeğenini görmeye mi geldin' dedi şakacı tavırla. 

Tabi ki yeğenciğimi, sen sadece onunla görüşmemiz için aracısın dedim şakadan gülerek.

Aras söze atlayarak Zeynep Abla Kumsal hep böyle midir? Tam cevap vereceğim sırada Ablam söze atladı. 'Evet' 

Hey hey pardon ama ben nasılmışım? Hem sen Arasın ne dediğini anladın mı ki Evet diyorsun abla. 

Bunu bilmeyecek ne var Kumsal, hep seni unutup oğlunu mu sevmeye geliyor diye açıklamada bulundu. 

Hı dedim tamam o zaman. Bende daha tanışalı  5 dakika bile olmadı ne konuşuyorlar bunlar dedim kendimce.  

Ablamın dediği söze ekleme de yaparak bi kere abla seninle de ilgileniyorum sen yeğenimin annesi değil misin Milan'la ilgilendiğim için sen de dinlenmiş oluyorsun bir nebze seninle de ilgileniyorum deyip şirince gülümsedim. 

Sağol canım ya deyip gözünü devirdikten sonra Arasa dönerek 'Maruzatı yoksa Abla kardeş ilişkisi kurabilir miyiz?

Sorun değil siz nasıl kendinizi iyi hissederseniz. 

RÜZGARI SEVDİREN ADAM ( Yeni Varsayılan Başlangıçlara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin