Merhabalar, hepinize bol sevgilerimi iletiyorum. İlk kitabımdaki karakter tanıtımını yapmasam olmazdı. Karakterleri gözünüzde canlandırabilmeniz için aklıma gelenleri daha detaylı yazacağım.
KUMSAL ADA ARIKAN
19 yaşında. Hayallerinin peşinden gitmeye çalışan, ama her gittiğinde önüne hep engeller çıkan o güzide insan. Sayısal olan tüm dersler ilgi alanı kapsamındadır. Bu nedenle ilerideki hedefi sağlıkçı olmaktır. Diğer insanların aksine gezmeyi değil, gezdirmeyi çok sever; yeter ki onunla gezebilecek insanlar karşısına çıksın. En çok korktuğu fobisi yükseklik ve dar alanlardır. Çocukluğundan beri yıllar geçse de dostluğunun asla azalmayacağı kıdemli en yakın arkadaşı Defne'dir. Arkadaşları ile ileride en büyük hayali aynı evde yaşamaktır. Hayatı boyunca kuzeni hariç hiç bir erkek ile muhatap olmayan, karşısına çıkmaya çalışan tüm kişileri kendi yöntemleri ile devre dışı bırakan birisidir, fakat 17 yaşına kadar. Her ne kadar sayısalcı olsa da kitap okumayı çok sever. Tam bir kahvekolik ve hayrankoliktir. Üzgün olduğu zamanlar gidip sırrını ya da derdini paylaşmak yerine sürekli kitap gibi bir deftere o günü hikayeleştirerek yazar. Sabahları 1 dakika dahi olsa müzik dinlemeden güne başlayamaz. Hayvanları çok sever ama onları incitir diye asla dokunamaz.
DEFNE SOLMAZ
19 yaşında. Kızıl saçlı, açık kahverengi gözlü. Toplum tarafından saçından ötürü "Turuncu Kafa" ve soy isminden ötürü "Yüreğinde Açan Gülü Soldurmam" şarkısı ile hep dalga geçilen birisi. Kişiliğinde diğer kızlara göre fazla erkeksi davranmaya çalışsa da çok naif bir kızdır. Konuştuğu çok kız arkadaşı olsa da tek güvendiği arkadaşı Kumsal'dır. 9 yıldır platonik olarak sevdiği birisi var, fakat ne onunla olmak istiyor ne de onsuz. Kitap okumayı fazla sevmeyen ama Kumsal seviyor diye her şeyine katlanan tek dostudur. Sırf o üniversiteye gidemediği için kendisi de tercih yapmadı. Her ne kadar ailesinin zoruyla sayısal bir bölümden mezun olsa da adalet kavramının en iyi örneği olacağından şüphe duymadığı için ileride en büyük hayali hukukçu olmaktır.
EYLEM KOÇYİĞİT
19 yaşında, hemşirelik 2. sınıf öğrencisi. Tek takıldığı arkadaşı Umay'dır. Kendinden başka kimseyi düşünmeyen bencil birisidir. Defne ve Kumsal her ne kadar arkadaşı olsa da çok fazla canciğer arkadaşlıkları yoktur. Lise 10. sınıfa kadar Kumsal ile aynı sınıfta olması sebebiyle, sırf onu kıskandığı için sayısal bölümü okumayı tercih etti. İlerideki hayali, para kazandıran bir meslek edinmek ve 25'ine gelmeden evlenmektir. Kitap okumaktan nefret eder ve tam anlamıyla çıkarcıdır. Kendi işi düşünce herkesi yanında görmek ister ama kimsenin yardımına koşmaz. Ailesi, Kumsal'ı her konuda örnek gösterdiğinde içi içine sığmadığı için kıskançlıktan, Kumsal'ın ona söylediği her şeyi gider başkasına yetiştirir.
UMAY İNCESU
19 yaşında. Hazırlık okudu. Hemşirelik 1. sınıf öğrencisi. Tamay adında, kendisinden 10 ay küçük erkek kardeşi var ve her Allah'ın günü tartışıyorlar. Kendisine çıkma teklifi eden herkesi kardeşi kendi yöntemleriyle uzaklaştırdığı için sürekli küsüyorlar. En yakın arkadaşı Eylem. Sırf onunla aynı bölümü okuyabilmek için ÖSYM tercihlerinin ilk 3 sırasına onunla aynı okul isimlerini yazdı. Çok kırılgan bir yapıya sahip olduğu için her şeye alınganlık göstermekte. Defne ve Kumsal'la, Eylem yüzünden çok fazla yakın olamasalar da onları çok seviyor. İleride en büyük hayali sevdiği insanları yanında görmek.
AHU TUSEM POLAT
19 yaşında, İngilizce PDR 2. sınıf öğrencisi. Amerika'da ortaöğretimini tamamlayıp üniversiteyi abisinin yanında okumaya karar vermiştir. İnsanlara iyiymiş gibi davranıp iki yüze sahip bir kişiliktir. En yakın arkadaşlarıyla Amerika'da yolları ayrıldıktan sonra üniversitede birkaç kişi ile arkadaş olmuştur. Küçüklüğünden beri rahat büyütüldüğü için bu zamana kadar her ne istediyse eninde sonunda hep onun olmuştur. Hayatında sevdiği yok ama hoşlandığı birisi vardır. En sevdiği yemek, Amerika'da alıştığı gibi pizza ve tavuktur. Abisini her şeyden çok sevdiği için yanında bir kız görse devreye girer ve onları ayırmak için elinden geleni yapar. Hobileri yeni yerler keşfetmek, bisiklet sürmek ve müzik dinlemektir.
Vee, kız karakter tanıtımımızın sonuna geldik. İleriki bölümlerde yeni karakterler gelebileceğinden, sürekli karakterlerin güncel hallerini kontrol etmenizi öneririm. Erkek karakter tanıtımı çok yakında, canlarım. ^-^
Karakterlerimi nasıl buldunuz? Önerilerinizi ve düşüncelerinizi yorumda belirtebilirsiniz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARI SEVDİREN ADAM ( Yeni Varsayılan Başlangıçlara)
Teen FictionRüzgarın esiri altında kalmaktan korkan bir kadın ve korkuları içine hapseden rüzgarı sevdiren bir adamın hikayesi.. Uçurumun kenarında her zaman ki yerini alıp kitap okumaya başladığında aniden gelen rüzgar, şiddetini arttırmıştı. Korkuyla toparla...