Erkek karakterimizi de ekledik. Artık kitap okurken karakterleri bu kişiler üzerinden canlandırabilirsiniz *-*
EMİR ARAS YAZGAN
20 yaşında. Hazırlık okudu. Üniversite Genetik ve Biyomühendislik 1. sınıf öğrencisi. Araştırmayı sever. Dışarıdan bakınca ciddi görünmeye çalışan ama yanında sevdiği insanlar olduğunda kimseye göstermediği o sevecanlığını gösteren birisi. Kendisinden başka kimseyi düşünmüyormuş gibi gözüken ama her an insanların konforunu düşünen gizlice planlar kuran birisi. Futbol ve basketbol ilgi alanlarında. Hayatı boyunca her kızla çıkıp anlaşamadığı takdirde ayrılan rahat bir kişilik. İçtiği sigaradan gittiği ortamlara kadar tek dert ortağı en yakın arkadaşı Berktuğ. En sevmediği şey onun gözlerinin içine bakıp da yalan söylenmesi. Babasının karısı yüzünden hayatında yaşayamadığı hep bir eksiklik bulunuyor ve kimseye söyleyemediği iki büyük sırrı var.
TUNAHAN POLAT
23 yaşında. İngilizce Uzay Mühendisliği yüksek lisans 1. sınıf öğrencisi. lisansını Ankara da Türk hava kurumu üniversitesinde tamamlayıp yüksek lisansını İstanbul'da devam ettirmeye karar vermiştir. Kaşları çatık ciddi biridir ve çok zekidir. Hayatı boyunca tek bir kızı sevmiş ama karşısındaki onun sevgisini hak etmediği için kızlara güvencesi kalmamıştır. Babası ve Annesi Amerika da yaşıyorlar. Kız kardeşi İstanbul'da bir okul kazanınca Kendisi kız kardeşi ile aynı evde kalmaya başlamıştır. Dışarıdan sert birisi olsa da çocukları seven ve bir o kadar da yardımsever birisidir. En büyük korkusu sinirlendiğinde insanlara zarar vermek. Kriket sporu alanında Amerika da ün kazanmış ve oldukça mütevazi bir tavırla gelen teklifleri reddetmiştir. Varlıklı bir ailenin ilk göz ağrısıdır.
BERKTUĞ ALACALI
19 yaşında Üniversite Biyokimya Mühendisi 2.sınıf öğrencisi. Her insanın aksine üzgün olduğunda bile gülümsemeye çalışan ve sırrını verdiğinde onu mezara kadar götürecek kadar güvenilir yapıya sahip birisi. Kalbinde hiç kimseye hatta en yakın arkadaşı Arasa dahi söyleyemediği sevdiği birisi var. Rock müzigi çok sever.
TAMAY İNCESU
19 yaşında Ekonometrist 2.sınıf öğrencisi. Sevecan bir o kadar da espritüel. Umay adında kendisinden 10 ay büyük ablası var. Umay ile normalde anlaşamaz ama onu çok seviyor. Müzik dinlemeyi sevdiği gibi bir cafe de akşamları hobi olarak şarkı söylemeye gidiyor. Arası Berktuğun sayesinde tanıdı ve gün geçtikçe 2 arkadaş olan Berktuğ ve Tamay 3'lü bir çete ye dönüştüler.
SARP GÖKDEMİR
24 yaşında. Üniversite Öğretim görevlisi. Sempatik ve cana yakın kişiliği ile dersteki öğrencilerinin bir numaralı favorisi. Öğretmeyi ve öğrenmeyi seven, bilgilerini en iyi şekilde karşısına aktaran bir kişilik. Kuzenden de öte sevdiği en yakın arkadaşı Sinan. Sinan'ın kardeşi Kumsal ile kuzenler ve aralarında 4 yaş var ve ayrıca Kumsal'ın çocukluk aşkı. Küçükken Kumsal'ı çok çocuksu bulduğu için boş heveslere kapılmasın diye abilik yaptığından Kumsal da şimdilerde ona Sarp abi diye hitap ediyor. Yaş ilerledikçe Kumsal Sarptan vazgeçmiş sarp ise Kumsal'dan sevdiği için başkasını hayatını almamıştır. İleri de en büyük hayali Kumsal'a sevdiğini söyleyip açılmak.
SİNAN ARIKAN
23 yaşında, Mimar. Arıkan Holding grubu LTD. ŞTİ. 'nin en genç varisi. Babasının emekli olmasından sonra Holding şirketinin başına geçerek yönetmeye başlamıştır. En yakın arkadaşı kuzenden öte sevdiği Sarp. Ciddi ve disiplinli biridir. Kumsal'ın görüştüğü erkekleri önce detaylı araştırır aklına yatarsa konuşmasına izin verir. Sevgilisi yok ama konuştuğu kız arkadaşları var. Çocukluğundan beri aklında olan bir kız var ona açılamıyor. İmkansız gibi görünen aşkını unutmak için de gönlünü bir başka kızlarla eğlendiriyor. İleride ki en büyük hayali aşkını hak edecek biri ile bir ömür geçirmek..
Vee erkek karakter tanıtımımızın sonuna geldik. İleri ki bölümlerde yeni karakter gelebileceğinden sürekli karakterlerin güncel hallerini kontrol etmenizi öneririm canlarım.. ^-^
Karakterlerimi nasıl buldunuz önerilerinizi ve düşüncelerinizi yorumda belirtebilirsiniz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARI SEVDİREN ADAM ( Yeni Varsayılan Başlangıçlara)
Teen FictionRüzgarın esiri altında kalmaktan korkan bir kadın ve korkuları içine hapseden rüzgarı sevdiren bir adamın hikayesi.. Uçurumun kenarında her zaman ki yerini alıp kitap okumaya başladığında aniden gelen rüzgar, şiddetini arttırmıştı. Korkuyla toparla...