Hepinize merhabalar, güzel bir bölümle hepinize iyi okumalar diliyorum. :)
HATIRLATMA!!
Çocukluğumun masum sevişlerini, kalbimin ritim serüvenlerini ve aşık olmanın hikayesini başka birinde devam ettirmek için kalbimin anahtarlarını çıkarıp onun avuçlarının içine bırakıverdim..
Aras'ın gözlerinin içine bakarak hafif tebessüm ettim ve evet kesinlikle birbirimizi tanımalıyız dedim..
.
.
.
Aras'la beraber dikkat çekmemek adına sınıflarımıza doğru ayrı olarak yürümeye başladık. Yürüdüğümüz sırada Defnenin çığırmasıyla olduğum yerde irkildim. Arkamı dönüp ne oluyor ya dedim.
Ne olacak sabahtan beri seni bekliyorum sen neredesin hı diye hesap sorar gibi iki elini bağdaş yaptı.
Nerede olacağım şeydeydim dedim.
Neredeydin? Kantinde mi oraya baktım. Lavaboda mı oraya da baktım. Hatta öğretmenler odası, Bahçe ve Eylem'in sınıfına dahi baktım ama senin telefonun ve çantan dışında kalıntılarını bulamadım dedi.
Ben kütüphanedeydim dedim Aras'la beraber olduğumu anlamamasını umarak.
Hı öylemi diyerek beni baştan aşağı süzerek ne yapıyordun orada dedi.
Kitap bakıyordum dedim.
Ne kitabı?
Ay Defne ne kitabı olacak okuma kitabı dedim bıkkınlıkla.
Hani nerede o kitap, bulabildin mi bari?
Hayır dedim gözlerimi devirerek.
Hem sen neden kitap bakıyorsun ki en son Sarah Jio'nun Böğürtlen kışı kitabını bitirmedin ki dedi yalan söylediğimi anlamış gibi gözlerimin içine bakarak.
Defne bravo yani başka zaman olsa ne kitabı okuduğumu bile bilmezsin, hafiyeliğe mi başladın acaba?
Yok canım hafiyelik değil. Benden bir şey gizliyormuşsun gibi hissediyorum. 2-3 gündür hal ve hareketlerin normal değil ve sürekli benimle mesafeli konuşuyorsun dedi.
Yoq hayır ben aynıyım değişen bir şey yok.
Sanki bana kalırsa sen o sana çarpan çocukla ilgili benden bir şeyler gizliyorsun Kumsal.!
N-ne alakası var Defne tanımam etmem. Ne gizleyeceğim senden.
Kumsal bak benden bir şey gizliyorsan bunu eninde sonunda öğrenirim ve harbi söylemediğin bir şey var da ben bir başkasından vs. duyarsam seni döverim.
Anladım ama yok dedim.
Emin misin diyerek gözlerini gözlerimin içine sabitleyerek bir kaşını kaldırıp tekrar süzmeye başladı.
Ay Allahım yarabbim tamam söyleyeceğim.
Hı yani bir şey saklıyorsun?
Hayır ya saklamak denmez ona sadece sana söyleyemediğim bir şey var.
Neymiş o acaba şuanda yüzünün kızarıp da söylemediğin şey.
Ne alakası var ya yüzümün kızarmasıyla anlatacağım işte diyerek ellerimi yanaklarıma bastırdım.
İyi bekliyorum.
Şimdi değil bir sonraki teneffüs anlatacağım. Şimdi derse gireceğiz zaten diyerek sınıftan içeriye sıvıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARI SEVDİREN ADAM ( Yeni Varsayılan Başlangıçlara)
Ficção AdolescenteRüzgarın esiri altında kalmaktan korkan bir kadın ve korkuları içine hapseden rüzgarı sevdiren bir adamın hikayesi.. Uçurumun kenarında her zaman ki yerini alıp kitap okumaya başladığında aniden gelen rüzgar, şiddetini arttırmıştı. Korkuyla toparla...