Günaydın Pıtırcığı

96 6 0
                                    

Helööö nasılsınız :) Evet sizlerin sinir olacağı bir bölüm yayınladım umarım okuduğunuzda 'yaa neden ama ya' gibi nidalarda bulunup sövmezsiniz bana :D

Kısa çaplı haylazlıklar olmalı diye düşünüp sizleri daha fazla heyecanlandırmamak adına iyi okumalar diliyorum :*

HATIRLATMA!!

...Aras dedim sesimin daha fazla titrememesine özen göstererek.

Konuşmama izin vermeyip İç çekti. Hazır olduğunda ise konuşmaya başladı. 2 gündür tanıdığım birine ben de nasıl oluyor bilmiyorum ama aşık oldum sanırım dedi sol elini saçlarının arasına geçirerek.

Söylediği söz beynimin en ücra köşelerinde yankılanırken şaşkınlıktan ilk kez bana aşık olduğunu söyleyen bir erkeğe karşı çıkamıyor, vurmuyor ve ağzımı dahi açamıyordum.

Gözlerini kaçırmadan duruşunu dikleştirdi. Hazırsan sana ikinci sorumu sormak istiyorum.

Kumsal 'Denizimin en güzel sahilindeki "Kum" olur musun?'

Kumsal, kumsal cevap verecek misin diye sesler duyuyordum derinlerde. Şaşkınlığımın karşısında nutkum tutulmuş gibi cevap dahi veremiyordum. Zorda olsa Aras diyebildim sadece. O yorgunluk içinde kafamı toplayamıyor düzgün düşünemiyordum. Kalbimin hızlı çarpmasını önemsemeyerek karşımda gözlerimin içine bakan Aras'a bakıp tam cevap vereceğim sırada her yerim ıslandı. Birden ne oluyor ya dedim. 

Uykudan bir hışımla uyandım. Uyku mu? Ne uykusu ya deyip sitemde bulundum. Ablam karşımda dikilmiş kalkmadın bende seni bu şekilde uyandırdım maalesef diye sitem de bulundu.

Ben ne zaman buraya geldim ya? Aras beni eve bırakıyordu en son dedim ablama bakarak.

Evet uyansaydın bırakacaktı eve ama sen 'ya biraz daha' deyip çocuğu oyaladığın için Arasta geç saat olduğu için kalkmak zorunda kaldı. 

Hayır ya ben hatırlayamıyorum ne zaman, nasıl uyudum ben. Saat kaç abla diye gözlerimi pörtletmiş her şeyin rüya olduğu gerçeğini kabullenemiyordum. 

Söylüyorum canım saat 1'e geliyor diyerek ablam tüm detayları anlatmaya başladı. 

Bir şeyler atıştırdık sende biraz şuraya oturacağım deyip masadan kalktın bizde Aras'la sohbete dalınca bir baktık sen oturur pozisyonda uyumuşsun kaldırmaya çalıştık Aras Kumsal Kumsal diye seslendi ama sen uyanmadın çocukta evine gitti haliyle.

Ama benim eve gitmem gerekiyordu dedim yüzümü düşürerek. Rüyanın etkisinden çıkamayıp hala ablamda olduğuma inanamıyordum. Onca yaşanılan şey sadece bir rüyadan ibaret miydi..

Ne yaşanılanı deyip ablam merakla soru yöneltti.

Rüyamda Arası gördüğümü anlamasın diye toparlanıp Ne yaşanılanı abla rüyamda Kore'ye gittiğimi gördüm sende benim hayallerimi maalesef uyandırdın şimdi dedim sitem ederek. 

Ay yine mi dedi bıkkınlıkla vazgeç kızım şu Kore'den yarın bir gün karşına biri çıkar da Kore diye diye adamı boğma sakın ha çocuk değilsin artık diye telkinde bulundu. 

Ay ne komik.. Bi' kere benim Koreciğime kurban olsunlar dedim.. 

Kumsal dilerim Allahtan karşına Kore'yi sevmeyen birisi çıkarda aşkından ölüp de sonunda Kore'den vazgeçersin inşAllah.

Tövbe de abla Allah korusun ya. İçimden Allah'ım çok affet ablama Arası gördüm diyemediğim için böyle yalan uydurmak zorunda kaldım sen ablamı ciddiyete alma diyerek gözlerimi kapatıp dua ediyordum. 

RÜZGARI SEVDİREN ADAM ( Yeni Varsayılan Başlangıçlara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin