Eğlenceli bölümlere geçtiğimizde okunma sayısı azaldı.
Daha çok okunma için tavsiyeleriniz var mı?
Varsa bekliyorum....
'💟'(Son bölümü okuyan 4 kişi... seviliyorsunuz.)
(Ayrıcalıklı olarak. hkhkhjh)
Yorumlarınızı bekleyeceğim.İyi okumalar...
-----------------------------------------------------------------
Yoongi'yi tek başına bırakamayacağı için Menajer Ho-seok arabasını bırakıp Yoongi ile gitmek zorunda kaldı.
Arabayı sürerken direksiyonda ki ellere bakan gözleri farketmişti. Ama şimdi bir şey demek istemiyordu. Belki de sadece oraya dalmış bir şeyler düşünüyordu.
Evin önünde arabayı durdurdu. Koruma, Ho-seok arabadan indikten sonra binip arabayı garaja geçirdi. Ho-seok önünde ki Yoongi'yi takip ediyordu.
Kapıya geldiklerinde Yoongi anahtarı çıkarmış anahtarı kilidin az gerisinde tutup dalmış, yeniden bir şeyler düşünmeye başlamış olacaktı ki... Menajer elindeki ceketi kendi omzuna atıp elini tuttu ve anahtarı alıp kapıyı açtı.
Kapıyı ardına kadar açıp o da bekledi. Ardından bir adım atıp kenara çekildi ve koluyla az gerisinde ki Yoongi'ye geçmesi için işaret etti.
Yoongi yine dalmıştı. Bileğinden tutup onu merdivenlere kadar sürükledi.
"Hadi."
dedi zorla bir basamağı Yoongi'ye çıkarttıktan sonra. Yoongi sadece komutun verildiği yöne doğru küçük adımlar atıyordu.
Arkasına dönüp menajerine baktı. Bu şekilde bildiklerini çok açık bir şekilde belli edeceğini düşündü. Bunları bilmiyormuş gibi davranmalıydı. Aklında ki kara bulutları dağıtmalıydı.
Bir süre daha ona bakıp kolunu kaldırdı ve saçlarının önünden menajerinin alnına kadar uzattı elini. Eşitlenen boy farkını imâ ederek tatlı bir şekilde gülümsedi.
Menajer birkaç adım uzaklaştı. Bir elini pantolon kemerine asıp diğer eliyle öncelikle şakaklarını sonrada burnunun üst kısmını sıvazladı. Alttan küçük bir gülümseme... ellerini indirip
"Hadi hadi."
dedi yüzünde ki henüz solmamış gülümse- me ile. Yoongi'nin merdivenleri çıktığını görünce arkasına döndü ve açık kapıdan
dışarı çıkıp korumalarla biraz konuştuktan sonra içeri girip kapıyı kapattı.Tam arkasına döndüğü sırada önünde Yoongi'yi gördü. Boş gözlerle ona bakarak açıklama beklediğini imâ ediyordu.
Yoongi yüzünü ekşiterek açıklama yapmaya başladı." Aaiiişşşş... Öyle bakma. Sadece misafir odala-"
"Uyumayacağım."
dedi menajer olmayan yüz ifadesi ile.
"Pek-...âlâ."
diyip merdivenlere yöneldi ve çıkmaya başladı. Ho-seok beyaz kanepeye oturup telefonundan 5 yıldızlı 'Yıka&Giy' mağazaları arıyordu ki ...bir mesaj geldi.
* Rahat hissetmeyeceğin için uyumuyorsun korumalar ilgilensin. Evine git. Boş bir şey için sabaha kadar uyumaman pek mantıklı gelmiyor. Neticesinde yarın ki programları uyuklayarak geçirmene katiyen izin vermeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"
FanfictionHer şey Ho-seok'un kuzeni Namjoon'un işine özenmesiyle başlar... . . . 'Okuduğun için pişman olmayacağına söz verebilirim. Sadece dene. Bunu da ilk bölümü okumaya başlayarak yapabilirsin.' °Desteklerinizi bekleyeceğim.° '°💜°' . . . °°°