'° °'¹³

11 1 0
                                    


'💟'

-----------------------------------------------------------------

  Yoongi fazlasıyla alkollü içecek içmişti. Ama tabi ki bunlarla sarhoş olmamıştı.  Sadece cesaretlenmesi için kanının ısınması gerekiyordu.

   Biraz terasa çıkıp nefes aldı. Ardından içeri girip masalarda oturmuş konuklarda gözlerini gezdirdi. Ho-seok'u buldu ve
yanına ilerledi. Ho-seok başka tarafa bakıyordu ve birden sağ bileği kavrandığı gibi masadan kalkıp terasa çıktılar.

  "Yoongi, bırakacak mısın artı-"

Aniden durup teras duvarına dayadı ve karşında durdu. Bir eli duvar ile köprü görevinde bulunuyordu. Ve konuşmaya başladı...

  "Sadece arkadaş olduğumuzu söyledin."

demişti gözlerine bakarak Yoongi. Bakışları dudağına düşünce yaklaşmaya başlamıştı. Aradaki mesafe kapanmak üzereyken sola kayıp kulağına yaklaştı.

  
  "Ama arkadaşlar nasıl tattığını bilmezler..."


   Diyip dudaklarını karşısındaki boyunda gezdirmeye başladı. Ho-seok alttan çenesini tutup kaldırdı karşısında ki yüzü. Yoongi'nin kafası yavaşça geriye çekilirken
Ho-seok kafasını sola çevirdi ve dudağı karşıdaki burunun altında konumlandı.

  Yoongi üstte ki dudağa yöneldi. Ve öpmeye başladı. Karşılık değil ama kabullenme seziyordu. Dudakları arasına alt dudağı alınca karşıdaki üst dudağında aralığı kapattığını ve karşılık verdiğini hissetti.

  Geri çekildi ve elleriyle Ho-seok'un çenesini kavrayıp bu sefer sertçe öptü. Geriye doğru bir adım atıp kollarını serbest bıraktı.

  Gözlerini kapatıp şakağını ovdu ve karşısına bir süre baktı. İçeriye yönelirken Ho-seok bileğinden tutmak için elini uzattığı sırada ilerlerken elini geri çekip içeri girdi.

  Ho-seok iki eliyle önce yüzüne sonra da saçlarına yöneldi. Biraz dışarıyı izleyerek düşünürken bekledi ve dilini üst dudağında gezdirip içeri girdi.

  ...

 

Salonda ilerlerken ceketini düzeltiliyordu ki Namjoon'u gördü Ho-seok. Hemen yanına gitti.

  "Hadi gidelim. Düğün bitti."

diyip bir adım attı ve gülmeye başladı Ho-seok. Namjoon şaşırmıştı. Ho-seok...

  "Çok erkencisin."

  dedikten sonra Joon göz devirdi. Bir şey diyeceği sırada Ho-seok'un arka tarafa şaşkınca baktığını farketti ve arkasına döndü.

   Jin'in iki güvenlikle içeri girdiğini gördü. Takım elbise giymişti. Ceketi kapalıydı ama içine bir şey giymemişti. Saçlarını da sağdan ayırmış sol tarafıda jöle ile sabitlenmişti. Alnına düşen saçları çok havalı bir görünüm sunuyordu.

  Yanlarına yetişene kadar menajerine baktı.   Yanlarına geldi ve Ho-seok'a elini uzattı.

  "Tebrikler. Jung ailesinden böyle bir performans beklenirdi."

' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin