'° °'¹²

13 3 0
                                    

Bölüm sıralarında kayma olabilir. Lütfen başlık sayılarına dikkat edin!
Bu 12. bölümdür!
'💟'

----------------------------------------------------------------


" Bang Pd-nim. "

" Ho-seok... Seni dinliyorum. "

...

"Bu çiçekler böyle mi olmalıymış? Neden masa örtüleri ile uyumu bu kadar kötü? Ahhh -.... Geum-jaeeee seggi-..ıhmm.."

Telefonuna baktı. Abisi arıyordu. Görüntülü aramayı açıp telefonu suratına kaldırdı.

"Ahh...Hyung.."

" Nasıl Yoongi? İyi görünüyor muyum? "

Konuşurken siyah papyonunu düzeltiyor saçını elleriyle tarıyordu.

" Evet evet, ben bile etki-"

" Peki her şey nasıl? Ortam falan. Salon da sıkıntı yok değil mi? Renk uyumu , temizliği.."

" Ben sizin seçeceğiniz düğün salo-"

" Ha iyiyse tamam o zaman . Kapatmalıyı-"

Abisi o kadar heyecanlıydı ki... aşırı heyecandan kendi konuşmasını bitirmeden kapatmıştı telefonu. Elleri titriyordu büyük ihtimalle.

Yoongi gözlerini kapatıp kedi gülüşünü bıraktı salonda. Çalışanlar oradan oraya koştururken o da üst katta ki büyük balkona çıktı. Uzun, minderli şezlonga uzanıp gökyüzüne baktı.

Uzunca düşünmeye başladı. Yapacağı, başaracağı her şeyi... Ve sonrasında geçmişini...

Bu sırada davetliler salonu doldurmuş olacak ki ... gülüşmeler ve konuşmalar geliyordu kulağına. Arkadan kısık bir şarkı açılmıştı.


The Weekend - Die for U ( Ariana Grande's part)

Birden gözleri yıldızlardan indi. Göz bebekleri şarkı ile uyumlu bir şekilde yavaşça geniş balkonu süzdü ve son kısımda ki köşede takılı kaldı.

Biraz daha baktı oraya. Dizlerine çökmüş, bir eli kanlı olan iki eliyle saçlarını sıkmış, dinmeyen gözyaşları ile Ho-seok'u hatırladı.
O karede gözü uzunca takılı kaldı.

Ardından Namjoon ile konuşurken menajerinde farkettiği kendisine karşı gittikçe sertleşen bakışları...
Ve aniden elinde parçalara ayrılan bardağı...

Birden ayağa kalkıp arkaya sendeleyen sandalyesini...
Ayakta kızarmış ve sert bakışlarıyla ona bakışını..
Kolundan tutup terasa çıkardığını...
Zorlukla nefes almaya çalışırken tuttuğu bileği sıkıp aniden en köşeye ilerleyip yere çöküşünü...
O günlük programının bu kadar olduğunu söyleyişini...

' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin