'° °'⁶

18 2 0
                                    

'💟'

-----------------------------------------------------------------

Menajer çoktan arabaya binmiş sürücü koltuğunu ayarlıyordu. Yoongi de arabaya bindi. Kemerini takacağı sırada aniden..

''Ah~''

diye inledi. Yüzünü ve dişlerini sıkıyordu.
Ho-seok kemerini takarken yavaşça Yoongi'ye doğru baktı.

Bir açıklama bekliyor olmalıydı. Yoongi ellerimi şakaklarına götürüp..

"Bir şey yok. Gidelim."

dedi. Menajer Ho-seok arabayı sürdüğü zaman dilimi boyunca dikiz aynasından Yoongi'yi süzüyordu.

Sol eliyle sağ omzunu hareketsiz bırakmak amacıyla sabit tutuyordu. Ardından sol elini dirseğine indirip yavaşça yukarı çıktığı her adımda kolunu sıkıyor, ağrının nerede olduğunu bulmaya çalışıyordu.

Omzunun üst kısmına geldiği sırada sıkmadan bir ağrı hissedip ses çıkarmamak için yüzünü, gözlerini kapatarak ve dişlerini sıkarak olabildiğince ekşitmişti.

Ho-seok ara ara baktığı yola gözlerini çevirmiş bir daha da ayırmamıştı. Aniden hızını arttırarak en yakın yerden U dönüşü yapmıştı.

Yoongi eve yetişmek üzere olan Ho-seok'un neden böyle yaptığını henüz anlamamıştı. Gözlerini açmış bir yola bir menajere bakıyordu.

Ho-seok'un ani hızından dolayı Yoongi sürücü koltuğuna biraz yaklaşmış ve aniden kapıya sağ omzunu yeniden vurmuştu.

Yeniden sesini kısmaya çalışmıştı. Ama bu sefer az çok inleme sesleri gelmişti.

"Üzgünüm."

"..."

Yoongi tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki...araba son hızla sağa park edildi. Bir hastanenin önünde duruyorlardı.

"Seoul City Hospital - 셜 시디 샨돌"

Burası Seoul'ün en büyük özel hastanesiydi.
Burada bulunmayan hiçbir tıbbi cihaz yoktu. En iyi tedaviler burada gerçekleşirdi.
Yapı olarakta bayağı gösterişliydi. Tabi kendisi gibi ücreti de ağızı açıkta bırakırdı.

Ne kadar hasta olursan ol hastanenin ücretlerinden dolayı önüne gelsen aniden iyileşir, koyacağın ücret gözünde 'masraf' olarak nitelenirdi.

" Hadi."

dedi menajer kemerini çıkarırken. Kapıya yöneleceği sırada hareketsiz kalan Yoongi'ye baktı.


"Sen koskoca Min Yoongisin. Unuttun mu?"

diyip güldü menajer.

" Tamam, korkma. Ödeme benden. Hadii."

diyip arabadan indi menajer. Arabanın önünden ilerlerken hâlâ duymadığı kapı sesi için arkasına döndü. Sarkmış ve ters dönmüş kollarını avucunun içine doğru çevirip kafasını hafifçe hareket ettirdi sebebini sorarcasına.

Yoongi böyle hayal etmemişti. İlk inlemesi roldü. Ama gerçekten kontrol ettiğinde yüklü bir ağrı onu bulmuştu. Yoksa yaptığı kazada...Oysa ki sadece Ho-seok ile hastaneye gelecekti.

' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin