Arkadaşlar bu seriye kadar okuyun lütfen. Beğenmezseniz tamamız. Sorun olmaz. Ama lütfen sonuna kadar okuyun. Nice birçok bölümlerimizi okumaya...jfjdjfk
İyi okumalar...
-------------------------------------------------
Yoongi eve girdiği gibi odasına attı kendini. Yerinde tam bir dönüş ve ...kendini geriye bırakış. Yatakta sarsıldı biraz. Ama sanki sırtından tüm gün içinde yaşadığı negatif duygular ve yorgunluklar yatağa akıyormuş gibi hissediyordu. Ve bu...çok rahatlatıcıydı. Ve gözleri yavaşça kapandı.
...
Sabah 07:00'da uyandı. Bir duş alıp hazırlandı. Kahvaltısını yapacağı sırada Menajer J-hope'un gece yarısı attığı (bugünün) programı geldi.
Woaww.... Bu korkutucu. Bugün bir buluşma var. Hem de...KIM SEOKJIN ile.
Neyse. Telefonu kapatıp kahvaltısını yapmaya başladığı sırada J-hope'tan bir mesaj...
"Ne zaman gelmeyi planlıyorsunuz? Program saatleri aksayacak. Bu arada bir sorunumuz var. Şirket dünkü olayla ilgili bilgilerin ve fotoğrafların sızdırılmaması için 2 saat 49 dakikadır uğraşıyor."
Yoongi elini alnına götürdü ve sıvazladı. Kahvaltıdan kalkıp hemen dışarı çıktı.
Bir görevli sürücü kapısını açıp içeri doğru yönelirken bir diğeri ona kapıyı açtı.
Arkada da koruma dolu bir araç onların peşindeydi....
Gelirgelmez menajer onu karşılayıp yeni programı ve son durumları açıkladı. Ardından telefonu çaldı. "Afedersiniz. Program bu kadardı." diyip bir kenara çekildi. Telefonu açtı. Arayan Joon'du.
-"Beni aramıştın.
"Joon... Şirket bir kaç fotoğrafı sızdırmakla tehdit edenlerle uğraşıyor."
-"Hmm... anladım. Pekiii...bir şeyler halloluyor mu?"
" Tabi ki de hayır Joon. Olmuyor olmuyor. Yapamıyorlar. 2 saat 57 dakikadır uğraşıyorlar ama-..."
-"Sadece bunu çok üzgün olduğun için yapacağım. Neyse, kapat. 3 dakikaya hallediyorum."
...
Ve kapattı. Bu gerçekten...o bunu gerçekten yapabilir miydi...? Ahh, tabi ki. O mükemmel Namumuz. O her şeyi yapabilir. Ahhh...ona bayılıyorummm.
J-hope telefonu göğüsüne dayayıp arkasına dönüyordu ki...Yoongi-... Ne zamandan beri o oradaydı..?
"Çok mu kötü?"
"N-.. ıhm. Anlamadım."
"Çok kötü çıkmamışsam sıkıntı yok. Sızdırılsada önemli değil. Gerçi olay çıkarmasayd-..."
Tam zamanında. Telefon titredi. Hope telefonuna baktı ve...
"Hallettim. Karşılığında ne isteyeceğimi sonra söyleyeceğim."
Menajer Hope'un asık suratı yeniden güneşi yakaladı.
"Halletti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"
FanfictionHer şey Ho-seok'un kuzeni Namjoon'un işine özenmesiyle başlar... . . . 'Okuduğun için pişman olmayacağına söz verebilirim. Sadece dene. Bunu da ilk bölümü okumaya başlayarak yapabilirsin.' °Desteklerinizi bekleyeceğim.° '°💜°' . . . °°°