'💟'
-----------------------------------------------------------------
...
Fotoğraf çekimleri uzun bir süreliğine bitmişti. Artık Yoongi'nin bir sahne adı ve şarkılar üretmesi gerekiyordu.
Bu son gün çekimleri için BİGHİT bir kutlama hazırlamıştı. Bighit binasına girdiklerinde konfetiler patlamıştı.
Tüm çalışanlar, yardımcılar, görevliler ve sayılı korumalar... Tümü oradaydı. Manken olarak kameraların önüne atlayan Yoongi'nin artık ünlü olma vakti gelmişti. Büyük bir fan kitlesine daha şimdiden sahipti.
Menajer Yoongi'den uzakta diğer çalışanlarla eğleniyordu. Bu biraz can sıkıcıydı. Ama ona uzaktan gözleriyle gülerek bakıyordu Yoongi.
Yoongi'nin özellikle bugün için duyguları karmaşıktı. Söz konusu... geçmişi, kemaralar önünde büyümesi, eski hali, eski hayatı...
Bunları geride bırakmak istiyor muydu gerçekten? Onca yaşadığı sıkıntılı dönemler, zor geçen yıllar, menajeriyle danıştığı tüm sorunları...
Aklına bununla ilgili yazabileceği mükemmel şarkılar geliyordu. İşte Yoongi buydu. Kendini bir yolun ortasında durmuş her iki tarafa bakıyormuş gibi hissediyordu.
Gitmeliydi...ilerlemeliydi...ve bunları geçmişini unutmadan yapacağı adına söz vermişti kendine.
Hâlâ kapalı gözleriyle gülen Ho-seok' a bakarak düşünüyordu bunları. Bir gün...onun için de bir şarkı yazacaktı.
...
Önünde yeni bir gün ve dolu dolu programları vardı Yoongi'nin. Ama öncesinde küçük bir tatil yapmak istediğini söylemişti.
Menajeri ve korumaları ile havalimanına gitmişti. Kameralar ve bir o kadar da çılgın insan topluluğu vardı.
Henüz bir başarısı bile olmayan ünlü bir manken neden bu kadar sevilirdi ki?
Kameraların ve güvenliğin yanından geçmeye başladıklarında bir fan ucunda küçük bir mum olan uzantı ile Yoongi'nin saçına ilerliyordu ki ... menajer bunu farkedip tek bir eliyle küçük mumun ucunu tutup kavramış ve kenara atmıştı.
Öncelikle kemaraların bunu çekmesini engelleyecek bir pozisyon almıştı. Yere attıktan sonra da Yoongi ona dönerken bir adım atıp orayı kapatmış ve kafasını iki yana 'bir şey yok' anlamında salladıktan sonra hızla ilerlemeye devam etmişlerdi.
...
Ne kadar ailesi ve ebeveynleri onu desteklemese de onları gidip görmek istemişti Yoongi. Sonuçta uzun bir süre onları hiç göremeyecekti.
Dubleks evin önüne geldiklerinde küçük bavulu çıkarmak için Yoongi ile korumalarda indi. Ardından menajer...Sarılıp karşısında durdu. Kollarını Yoongi'nin omuzlarına dayadı.
" Fazla sorun çıkardın. Ama alıştık. "
demişti ciddi bir üslupla menajer. Ve ardından gülümsedi. Yoongi olanlara ayak uydurup gülümsedi. Ağzını açıp bir şey diyeceği sırada annesinin ve babasının sesiyle arkasına dönüp onlara koşarak sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' My Manager My Soulmates ' -"Concrete Walls"
FanfictionHer şey Ho-seok'un kuzeni Namjoon'un işine özenmesiyle başlar... . . . 'Okuduğun için pişman olmayacağına söz verebilirim. Sadece dene. Bunu da ilk bölümü okumaya başlayarak yapabilirsin.' °Desteklerinizi bekleyeceğim.° '°💜°' . . . °°°